آغاز عملیات عمرانی پروژه پدیده شاندیز

عملیات عمرانی پروژه پدیده شاندیز آغاز شد.

آغاز عملیات عمرانی پروژه پدیده شاندیز

به گزارش سایت خبر فوری ، مهدی خجسته افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نام گذاری شده است با هماهنگی و همراهی قوای سه گانه جمهوری اسلامی ایران به ویژه همکاری وزارت محترم کشور، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، قوه محترم قضاییه، دادستانی محترم مشهد، استانداری خراسان رضوی ، ستادمحترم تدبیر، شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر شاندیز، فرمانداری محترم، دستگاه های نظارتی و امنیتی، بانک های عامل، هیات مدیره، معاونان، مدیران و پرسنل محترم شرکت و به طور خاص همراهی و صبوری همیشگی سهامداران محترم پدیده، توانستیم بخش اعظمی از مشکلات را از پیش رو برداریم و مجوزهای لازم قانونی را برای ادامه فعالیت های پروژه پدیده شاندیز اخذ نماییم و ستاد محترم تدبیر پس از بررسی روند اقدامات، موافقت با آغاز عملیات عمرانی را صادر و ابلاغ نمودند.


وی ضمن تقدیر از همراهی و مساعدت های شوشتری و نوروزی در رفع مشکلات و موانع پیش روی شرکت افزود: اعضای محترم فعلی هیات مدیره و مدیرانی که ازین پس به بدنه پدیده وارد می شوند قطعا در تسطیح راه های توسعه و پیشرفت ابرپروژه پدیده تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.


خجسته گفت: خوشبختانه در حال حاضر بخش عمده ای از مشکلات پدیده برطرف شده است، پیگیری حل مسایل جهاد کشاورزی، مطالبات شهرداری، آب منطقه ای استان و تقسیط بدهی به دارایی و از سویی نیز تامین اعتبار از طریق کنسرسیوم بانکی با عاملیت بانک صادرات ایران به نتیجه رسیده است، که بزرگترین پیام پرداخت کنسرسیوم بانکی بازگشت آرامش به مجموعه پدیده بوده که، از جمله مهمترین و شاخص ترین اقدامات در این مدت می باشد.


مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز افزود: سپس اخذ مجوزهای لازم برای برگزاری مناقصات و پروژه های لورایز و تکمیل مرکز تجاری از بلوک 11تا18که شامل جذابیت هایی همچون شهربازی، آتریوم بلوک 11 یا همان خاک کهن، آکواریوم و دیگر انکرها و جذابیت ها می باشد در اولویت قرار گرفت.


وی گفت: با توجه به مناقصات برگزار شده، در فاز نخست عملیات اجرایی، پروژه آپارتمان های میان مرتبه در 4فاز اجرایی میشود که شرکت های شارپی، شالده، عمران سریر و عمران آذرستان با مجموع 255میلیارد تومان اعتبار این پروژه ها را با نظارت شرکت مهندسین مشاور گام طرح ثامن اجرایی خواهند نمود.


به گفته وی پیمانکاران طی مدت 15روز بعد از ابلاغ قرارداد، کارگاه های عمرانی را تجهیز و به تداوم فعالیت های عمرانی خواهند پرداخت.


وی ابراز امیدواری کرد: با شروع عملیات عمرانی در پدیده، شاهد رونق اقتصادی و اشتغال در استان و منطقه، امیدواری سهامداران محترم، بازگشت اعتماد عمومی و جذب سرمایه گذاران باشیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها