انتخابات آزاد یا مهندسی شده؛ اعتراض به برگزاری مجمع انجمن قطعه‌سازان+سند

چند روز پیش درحالی مجمع عمومی انجمن صنفی سازندگان قطعات خودرو برگزار و اعضای جدید انتخاب شد که ابهاماتی به نحوه برگزاری مطرح است.

انتخابات آزاد یا مهندسی شده؛ اعتراض به برگزاری مجمع انجمن قطعه‌سازان+سند

چند روز پیش درحالی مجمع عمومی انجمن صنفی سازندگان قطعات خودرو برگزار و اعضای جدید انتخاب شدند که ابهاماتی به نحوه برگزاری مطرح است.

از جمله موارد قابل تامل، شائبه مهندسی نحوه برگزاری مجمع است به طوری که یکی از اعضا صراحتاً در نامه ای به وزارت کار نسبت به نحوه برگزاری مجمع اعتراض می‌کند.

طی نامه مذکور، این عضو انجمن خطاب به معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می نویسد:

"متاسفانه با ایجاد موانع غیرقانونی از حضور نماینده اینجانب که با هماهنگی قبلی با ریاست محترم هیئت مدیره، جناب آقای مهندس مرتضوی حضور یافته بود، ممانعت نموده و از دسترسی ایشان به بازرس قانونی، ریاست مجمع و همچنین نماینده اداره کار و استفاده از حقوق قانونی و مسلم ما در اعمال نظر در انتخابات جلوگیری نمودند."

در صورت صحت اظهارات مذکور، این سؤال مطرح است که علت ممانعت از حضور برخی از اعضا در مجمع چه بوده است؟ آیا مجمع طبق برنامه ای از قبل به طور مهندسی شده و در راستای منافع بخشی از اعضا اجرا شده است و یا مسئولین برگزاری مجمع دلایل موجهی در این زمینه دارند؟

لازم به ذکر است مجمع اعضای انجمن قطعه‌سازان در حالی برگزار گردیده که برخی از اعضای مطرح این انجمن دارای پرونده قضائی مطروحه در دستگاه های نظارتی هستند.

منبع: خط بازار

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها