کلائی تا پایان اسفند در شهرداری مشهد می‌ماند

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به مسائل پایان سال و امورات مختلف شهرداری، اولویت اعضاء شورای شهر مبنی بر تداوم حضور کلائی به‌عنوان شهردار و خدمت‌رسانی به مجاوران و زائران رضوی مورد تاکید قرار گرفت.

کلائی تا پایان اسفند در شهرداری مشهد می‌ماند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، محمدرضا حیدری با اشاره به برگزاری جلسه مشترک اعضاء شورای شهر مشهد با شهردار درخصوص ثبت‌نام وی برای تصدی سمت ریاست فدراسیون فوتبال، اظهارکرد: در ابتدا از زحمات و تلاش‌های مستمر، شبانه‌روزی و مجدانه‌ای که آقای کلائی تاکنون داشته‌ است، کمال تقدیر و تشکر را داریم که ثمره آن، ارائه خدماتی ماندگار برای شهر مشهد و شهروندان و زائران رضوی بوده است.

وی افزود: در این جلسه شهردار دلایل خود برای ثبت نام در فدراسیون فوتبال را به استماع اعضاء شورای شهر رساند و توضیحاتی را ارائه داد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با بیان اینکه کلائی در این جلسه لزوم هماهنگی با اعضاء شورای شهر پیش از ثبت‌نام را پذیرفت، تصریح کرد: بنابر توضیحات ارائه شده، اولویت اعضاء شورای شهر مبنی بر حضور ایشان به‌عنوان شهردار و خدمت‌رسانی به مجاوران و زائران امام‌رضا(ع) مورد تاکید قرار گرفت.

حیدری گفت: با توجه به مسائل پایان سال شهرداری از حیث بودجه، پرداخت‌های آخر سال، تهاتر بدهی‌های بانکی و مطالبات از دولت و آمادگی شهر برای استقبال از زائران، شورای شهر مشهد در پایان اسفندماه 98 درخصوص این موضوع اتخاذ تصمیم خواهد کرد؛ تا آن موقع، شهردار باقوت به کار خود ادامه می‌دهد و براساس توضیحات ارائه شده، اولویت کاری خود را خدمت به مشهد و ایجاد بهترین شرایط برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی می‌داند.

منبع: مشهد فوری

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها