سیاوش یزدانی: مأموران مرا از ۲۰ پله به پایین پرت کردند و عارف غلامی را تا حد مرگ کتک زدند

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال در بین دو نیمه دربی ۹۱ با مأموران نیروی انتظامی درگیر شدند.

سیاوش یزدانی: مأموران مرا از ۲۰ پله به پایین پرت کردند و عارف غلامی را تا حد مرگ کتک زدند

جدال تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دربی 91 با تساوی 2-2 خاتمه یافت. در بین دو نیمه این بازی حاشیه‌ای برای دو بازیکن استقلال رخ داد و منجر به بازداشت 10 دقیقه‌ای آنها شد.

سیاوش یزدانی و عارف غلامی که به دلیل مصدومیت در لیست استقلال در این بازی قرار نداشتند و روی سکوها نشسته بودند، در پایان نیمه اول اقدام به حضور در رختکن تیم‌شان کردند. این اقدام دو بازیکن استقلال با ممانعت مأموران نیروی انتظامی مواجه و همین مسئله منجر به درگیری آنها با یزدانی و غلامی شد.

این دو بازیکن پس از این اتفاق به مدت ۱۰ دقیقه بازداشت و البته با وساطت مدیر رسانه‌ای استقلال آزاد شدند.

صحبت‌های سیاوش یزدانی را ببینید:

24

حجم ویدیو: 12.54M | مدت زمان ویدیو: 00:01:51 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • عباس دوستی
    0

    سلام چندتا نکته: ۱) گیرم پدر تو ایثارگر و .. از فضل آنها تو را چه حاصل. ۲) سلبریتی بیسواد یعنی اینکه مقاو معظم رهبری چندی پیش فرمودند نه عرض کردم. ۳) طبق منش رهبری شما اول قانونی پیگیر حقت می‌شدی اگر نگرفتی تو بوق و کرنا میکردی

  • یک دوست
    0

    اگر این دو بازیکن به دلیل مصدومیت در لیست قرار نداشتند. حتما قوانینی وجود دارد که اجازه نمی دهد این جور بازیکنانی به رختکن بروند، و قطعا پلیس آنقدر آگاه هست که نخواهد درگیر شود. اگر هم درگیر شده حتما از ناحیه این دو بازیکن بوده. در کشور ما عادت بر این هست تا طرف مقابلمان پلیس یا نیروهای امنیتی باشند بدون هیچ دلیلی پلیس را متهم می کنیم. اما نه قبول می کنیم و نه دنبال می کنیم که بدانیم مشکل چه بوده و اصل ماجرا چیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها