محاکمه ۷ متهم مرتبط با پرونده "سحر تبر"

هفت نفر از عناصر مرتبط با پرونده

محاکمه ۷ متهم مرتبط با پرونده "سحر تبر"

در ادامه رسیدگی به پرونده سحر تبر، که به‌واسطه عمل‌های متعدد زیبایی و گریم‌های مشمئزکننده و هنجارشکن، اقدام به جذب مخاطب در صفحه اینستاگرام خود می‌کرد، تعدادی از افرادی که او را تشویق به این کار می‌کردند نیز تحت پیگرد قرار گرفتند.

صبح امروز نیز 7 نفر از افراد مرتبط با همین پرونده در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه محاکمه شدند.

سحر تبر به دلیل اتهاماتی مانند ترویج خشونت، تحصیل مال از طریق نامشروع، توهین به مقدسات، توهین به حجاب اسلامی، گسترش اباحه گری و تشویق جوانان به فساد در دادگاه انقلاب محاکمه شد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • مصطفی حسنی
    0

    این افراد چون ترویج اعمال شیطانی دارند و دارند زشتی را تبدیل به زیبایی میکنند مفسد فی الارضند و باید به شدیدترین مجازات حقشان کف دستشان بگذارند

    نظرات شما -
    • حقگو
      0

      اگه این مفسد فی الارض حساب بشه مفاسد اقتصادی و دزدی و غارت بیت المال و اختلاص های میلیاردی و سلاطین نفت و شکر و ارز و سکه و ..... و دلالهای داروهای چینی و تاجرهایی که دختران ایرانی را به عنوان برده جنسی می فروشن اسمشون چیه؟؟؟؟؟

  • رضا
    0

    به نظر من باید مردم را از لحاظ فرهنگی طوری رشد دهیم که دنبال رو این ادمهای مریض وعقده ای نشن.البته سلبریتی با شعور هم داریم من کاری به اونا ندارم .

  • صهبا
    0

    کسی که نامتعارفه رفتارش، معانی مختلفی میده عملکردش که خب باید روانشناس و جامعه شناس آنالیزش کنن ولی این نوع تغییر، موجب رعب و وحشت میشه نه زیبایی و جذابیت... من خودم بارها از دیدن این دختر ترسیدم... واقعا ترسناکه نوع گریمش... تو خیابون ادم ببینه سکته میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها