وحشت در آرسنال؛ رئال در کمین پدیده برزیلی

باشگاه آرسنال با اطلاع از علاقه رئال به گابریل مارتینلی قصد دارد قرارداد این پدیده برزیلی را تمدید کرده و دستمزد او را سه برابر کند.

وحشت در آرسنال؛ رئال در کمین پدیده برزیلی

در فصل اسف بار آرسنال که تا به اینجا تیم دهم لیگ برتر است، بدون شک ظهور گابریل مارتینلی پدیده 18 ساله برزیلی تنها اتفاق مثبت بوده است. مارتینلی تابستان امسال و با 6 میلیون یورو به آرسنال پیوست در حالی که او بهترین بازیکن لیگ پائولیستا بود و تیم های بزرگ دیگری نیز خواهانش بودند.

مارتینلی دراین فصل 21 بازی برای آرسنال انجام داده، ده گل زده و سه پاس گل نیز داده است. در اسپانیا می گویند که اکنون رئال مادرید خواهان جذب او شده و حاضر است 60 میلیون یورو نیز برای وی پرداخت کند. مارتینلی در یکی از مصاحبه های خود از علاقه اش به رئال و رونالدو صحبت کرده بود و اینکه همواره فوق ستاره پرتغالی را الگوی فوتبالی خود می داند.

مارتینلی در آرسنال هفته ای 11 هزار یورو دستمزد می گیرد ولی رئال حاضر است دستمزدی بسیار بیشتر به وی پرداخت کند. همین مساله باعث بیم سران آرسنال شده به طوریکه به ایجنت وی گفته اند که حاضرند قراردادی جدید با مارتینلی امضا کنند و دستمزد او را به 35 هزار یورو در هفته افزایش دهند. به این ترتیب او سالانه 2 میلیون یورو از توپچی ها دریافت خواهد کرد.

مارتینلی اخیرا در بازی با چلسی توانست گل اول آرسنال را به زیبایی به ثمر برساند و بار دیگر چشم ها را به خود خیره کرد. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در مصاحبه ای از مارتینلی به عنوان استعداد قرن یاد کرده بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها