علی شجاعی: دلمان شکسته و شرمنده مردم شدیم

هافبک تیم ملی امید می‌گوید پیروزی تیمش مقابل چین مثل یک شکست بود.

علی شجاعی: دلمان شکسته و شرمنده مردم شدیم

علی شجاعی بعد ناکامی تیم ملی امید در صعود به المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: از مردم ایران عذر می‌خواهم. این برد مانند شکست بود. هر کاری کردیم و زور زدیم نتوانستیم صعود کنیم و فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد. شاید شایستگی این تیم بیشتر بود. ما با تفاضل گل کمتر حذف شدیم.

وی ادامه داد: خیلی ناراحتم. به جرات می‌گویم حمید استیلی و کادرفنی تیم ملی همه کار کردند. این تیم سه هفته در اردو بود و سه بار کادرفنی تیم ملی عوض شد. مقابل ازبکستان طوری بازی کردیم که باخت در بازی‌های دوستانه به چشم نیامد و خبرنگار ازبکستانی می‌پرسید با این تیم چه کردید که نسبت به بازی تدارکاتی رشد کرده است.

هافبک تیم ملی خاطرنشان کرد: کادرفنی تیم ملی تمام زور خودش را زد و فکر می‌کنم ما بازیکنان باید یک مقدار بیشتر دقت می‌کردیم. از بازیکنانی که صبر کردند و فقط روی نیمکت بودند تشکر می‌کنم. مردم بدانند که ما تمام زورمان را زدیم و کل بازیکنان در این بدشانسی سهیم هستیم و کادرفنی حمید استیلی تنها نیست و نباید بی‌انصاف باشیم و این موضوع را به کادرفنی برگردانیم. شاید اگر موقعیت‌های ما تبدیل به گل شده بود صعود می‌کردیم. دلمان شکسته است و شرمنده مردم شدیم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها