واکنش تند ظریف به استفاده اروپایی ها از مکانیزم حل و فصل اختلافات

وزیر امور خارجه گفت: استفاده از مکانیزم حل و فصل اختلافات را از نظر حقوقی بی مبنا و از نظر سیاسی اشتباه راهبردی خواند.

واکنش تند ظریف به استفاده اروپایی ها از مکانیزم حل و فصل اختلافات

نیلس آنن وزیر مشاور در امور خارجی دولت فدرال آلمان امشب در دهلی نو با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار در خصوص آخرین تحولات اجرای برجام و شرایط منطقه‌ای بویژه در افغانستان رایزنی و تبادل نظر شد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با انتقاد از بی عملی اروپایی‌ها در قبال تعهدات شان در برجام، اقدام آن‌ها برای استفاده از مکانیزم حل و فصل اختلافات را از نظر حقوقی بی مبنا و از نظر سیاسی اشتباه راهبردی خواند.

آقای آنن نیز با بیان اینکه روابط با جمهوری اسلامی ایران برای ما مهم است، افزود: موضع ما دفاع و حمایت از برجام است و روح نامه سه وزیر اروپایی تخریب برجام نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • عبدالله
    0

    زوزه اروپا ناشی از معامله ای پر از حفره اشتباه است..... جناب ظریف !! اگر خانه ای در پشت کوه داشتید اینطور بی بند و بست مثل برجام معامله اش میکردید؟؟!!.....امیدوارم که در محضر قیامت هم بتوانید از برجامتان دفاع کنید و جواب هشتاد میلیون شاکی را بدهید.

  • اکبر
    0

    گند زدید ظرف جان

  • عدالت
    0

    اقای ظریف یه موقع عسبی نشی به طرفشون خودکار پرتاب کنی ....وای وای .....اون موقع که بزرگان می فرموند به این امریکا واروپا اعتماد نکن برا غربیا لبخند می زدی وبه دوستان می گفتین برو به جهنم ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها