رومانیولی در نیوکمپ؟

الساندرو رومانیولی، کاپیتان جوان میلان مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

رومانیولی در نیوکمپ؟

دو باشگاه میلان و بارسلونا در حال رایزنی برای انتقال ژان کلیر تودیبو، مدافع جوان بارسا به سری آ هستند و سایت کالچومرکاتو مدعی شد در این میان ممکن است مذاکراتی برای انتقال الساندرو رومانیولی، مدافع 23 ساله و ایتالیایی روسونری به بارسلونا نیز انجام شده تا در صورت توافق، این بازیکن در همین ژانویه راهی لالیگا شود.

الساندرو رومانیولی که از سال 2015 لباس میلان بر تن می کند، از سال گذشته بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر بازو بسته و بعید است روسونری حاضر به معاوضه او با تودیبو به علاوه پذیرش پول نقد باشد و احتمالا انتظار پیشنهاد هنگفت تری برای صدور مجوز جدایی الساندرو رومانیولی خواهد داشت. نتایج ضعیف میلان در سال های گذشته و احتمال ضعیف حضور این تیم در لیگ قهرمانان سال آتی، ممکن است در نهایت الساندرو رومانیولی را مجاب به ترک سن سیرو و پذیرش پیشنهاد بارسلونا کند.

البته بارسلونا در حال حاضر مدافعان میانی سرشناسی در اختیار دارد، اما احتمالا ساموئل اومتیتی به زودی نوکمپ را ترک خواهد کرد و مدیران بلوگرانا به دنبال یافتن یک گزینه باکیفیت در کنار جرارد پیکه و کلمنت لانگله هستند. جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسا 33 ساله شده و آبی اناری ها از همین حالا به دنبال خرید گزینه ای جوان و مطمئن برای خط دفاعی بارسا در سال های آینده هستند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها