فرمانده جدید نیروی قدس سپاه را بیشتر بشناسید

جانشین سردار سلیمانی کیست؟

درپی شهادت سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی را به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

جانشین سردار سلیمانی کیست؟

سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده برجسته دفاعی کشورمان است. او در جنگ ایران و عراق فرماندهی لشکر ۵ نصر و لشکر ۲۱ امام رضا را عهده‌دار بوده‌است.

وی جانشین سردار سلیمانی بود و اظهارنظرهای او هرازچندگاهی خبرساز می شود، ازجمله صحبت های او درباره سفر بشار اسد به تهران که گفت، از سوی سپاه قدس برنامه ریزی شده بود.

متن حکم فرمانده معظم کل قوا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درپی عروجِ شهید عالی‌مقام سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه، فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرافراز سرتیپ اسماعیل قاآنی که در شمار برجسته‌ترین فرماندهان سپاه در دفاع مقدس بوده و در طول سالیان متمادی در نیروی قدس در کنار سردار شهید در منطقه خدمت کرده است می‌سپارم. برنامه‌ی آن نیرو عیناً همان برنامه‌ی دوران فرماندهی شهید سلیمانی است. از همه‌ی همکاران آن نیرو حضور و همکاری آنان را با سردار قاآنی خواهانم و توفیق و تأیید و هدایت الهی را برای ایشان مسألت میکنم.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علی
    0

    و من الله توفیق

  • دبیر اموزش و پرورش
    0

    خداوند این شهید عزیز را مورد رحمت واسعه خود قرار دهد.

  • ناصر عطایی از تالش
    0

    به طور قطع یقین فرزندان این انقلاب جبران خواهند کرد گرچه ده ژنرال امریکآیی به هلاکت برسد روح من یکی ارامش نخواهد گرفت مگر با فتح قدس شریف

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها