اصولگرایان هفته آینده به لیست ۱۲۰ نفری برای تهران می‌رسند

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان مکانیزم لیست‌بندی این جریان سیاسی برای انتخابات مجلس را تشریح کرد.

اصولگرایان هفته آینده به لیست ۱۲۰ نفری برای تهران می‌رسند

محسن پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره آخرین وضعیت لیست بندی اصولگرایان برای انتخابات اسفند، اظهار داشت: در حال حاضر، هنوز نتایج نهایی تایید صلاحیت نامزدها در هیئت های نظارت مشخص نیست.

وی افزود: از سوی دیگر، در داخل شورای ائتلاف، ساز و کار تعیین مصادیق همچنان در جریان است. تا 14 دی ماه، احزاب، تشکل ها و شخصیت ها قرار است فهرست های پیشنهادی دو برابر ظرفیت خود را به شورا معرفی کنند.

پیرهادی ادامه داد: در مرحله بعد، 120 نفر از میان این افراد بر اساس رزومه ها و شاخص های اعلامی توسط منتخبین شورای ائتلاف که خود نامزد نمایندگی نباشند، انتخاب می شوند و سپس، نظرسنجی در میان جامعه آماری چند هزار نفری فعالان سیاسی، نخبگان و عموم مردم محلات، اقشار، اصناف و احزاب شهر تهران ، منجر به انتخاب 60 نفر خواهد شد.

وی عنوان کرد: از میان این 60 نفر نهایی، بر اساس شاخص هایی در مجمع شهر تهران و تشکیل هیئت داوری متشکل از اعضای شورا و افراد حقیقی معتمد جریان انقلاب، 30 نفر نهایی تهران انتخاب خواهند شد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خاتمه تصریح کرد: لازم به ذکر است که خود اعضای هیئت داوری، ترکیبی از اعضای غیرنامزد شورای ائتلاف و افرادی خواهند بود که خود با رای مجمع بزرگ نظرسنجی انتخاب خواهند شد.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها