فردا آرمان اعدام خواهد شد / درخواست پرویز پرستویی و احسان علیخانی از خانواده غزاله برای بخشش

آرمان با دختری به نام غزاله در ترکیه آشنا می شود و در سال 92 او را به قتل می رساند. روز چهارشنبه یازدهم دی حکم قصاص آرمان اجرا خواهد شد.

فردا آرمان اعدام خواهد شد / درخواست پرویز پرستویی و احسان علیخانی از خانواده غزاله برای بخشش

دیشب در فضای مجازی پستی دست به دست میچرخید با عکس پسری جوان به نام آرمان. در این پست که مردم و هنرمندان خواهان و خواستار بخشش آرمان از قصاص بودند، ماجرای قتلی قدیمی پشت پرده بود.

مسئله حیاتی این است که این پسر جوان بخاطر قتل غزاله قرار است چهارشنبه فردا اعدام شود، خانواده این جوان نامه خداحافظی با پسرشان را منتشر کرده اند و هنرمندان نیز عکس آرمان را در صفحه های رسمی خود گذاشته اند و خواستار نجات آرمان از قصاص شده‌اند.

نامه خداحافظی پدر و مادر آرمان

متن زیر نامه خداحافظی پدر و مادر آرمان است ‌‎. ‌‎
سلام دوستان و همراهان گرامی
‌‎دستبوس تک تک عزیزان همراه هستیم.
‌‎متاسفانه آرمان ما دیگر سحرگاه ۴ شنبه را نخواهید دید.
‌‎پسری که تا لحظه آخر کلمه ای درشتی نکرد و تا آخرین نگاه معصومیت خودش رو حفظ کرد.
‌‎او دیگر نخواهد بود و ما قراره آخرین دیدار رو باهاش داشته باشیم.
‌‎کدوم پدر و مادر میتونه تو چشم بچه اش نگاه کنه و بگه بابا خداحافظ، این آخرین نگاهه...
این آخرین آغوشه، این آخرین بوسه هست، این آخرین لمسه و این آخرین حس نفس گرمته....
کاشکی سهم آخر قسمت ما بود نه فرزندمون....
‌‎این موقع است که ناباورانه پدر ومادر به پروردگارش میگه کاشکی
فرزندمون تو سانحه میمرد نه ذره ذره، نه با انتظار ...
‌‎خدایا قسمت میدیم لبخند مصنوعی و تلخ آخر و موقع آخرین وداع با فرزند که تلخ ترین رخداد زندگی یک پدر و مادره نصیب هیچ کسی حتی بدترین بندگانت نکن....
‌‎آرمانی منتظر ما باش... زود میام پیشت....
مامان کاترین بابا کامیار

حمایت احسان علیخانی از نجات آرمان

آرمان قاتل غزاله


حمایت آریا عظیمی نژاد از نجات آرمان

آرمان قاتل غزاله


ماجرای جنجالی قتل غزاله چیست ؟

آرمان، جوان متهم به قصاص در زندان رجایی‌شهر در دانشگاه سراسری قبول شد. این خبری بود که از سوی مسئولان اداره کل زندان‌های استان تهران رسانه‌ای شد.

براساس اعلام مصطفی محبی، مدیرکل زندان‌های استان تهران این جوان ٢٤ ساله که بیش از ٥‌ سال را در زندان رجایی‌شهر به سر برده، در آزمون کارشناسی‌ارشد سال ٩٧ موفق شد در رشته مهندسی پزشکی دانشگاه تربیت‌مدرس در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شود.

مشخص شد این جوان که به اتهام قتل دختر جوانی به قصاص محکوم شده، در زمان ارتکاب به جرم و دستگیری از سوی پلیس مدرک دیپلم داشت که در این مدت با روحیه بالا و پشتکار عجیبی موفق به اخذ مدرک کارشناسی کامپیوتر شده است و سال 97 با شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد رتبه خوبی را کسب کرد و درنهایت در رشته مهندسی پزشکی پذیرفته شد.

اما به زندان افتادن این پسر جوان و حکم قصاص او مربوط به جنایتی عجیب است که هیچ وقت پیکر مقتول در این پرونده کشف نشد و متهم این پرونده هم چندبار در اظهاراتش مدعی شد که این جنایت کار او نبوده است.

با این همه، اما همه مستندات و مدارک نشان می‌دهد که «الف-ع» تنها متهم این پرونده و عامل مرگ دخترجوان بوده است.

بر اساس پیگیری‌ها از مسئولان دادسرای جنایی تهران مشخص شد «الف-ع» اواخر سال ٩٢ به اتهام قتل یک دختر ١٨ ساله به نام غزاله دستگیر و به قتل این دختر محکوم شده است، هرچند جسد این دختر جوان هیچ وقت پیدا نشد.

با این وجود، اما محکومیت این پسر جوان که در زمان ارتکاب به قتل کمتر از ١٨‌سال داشته، قطعی شده است.

حمایت و درخواست نجات آرمان توسط پرویز پرستویی

آرمان قاتل غزاله

آشنایی در آنتالیا جنایت در میرداماد

اما ماجرای این پرونده در اواخر اسفندماه سال ٩٢ کلید خورد.

اواسط اسفند ماه آن سال بود که پدر غزاله پس از ناپدید شدن عجیب دخترش به پلیس مراجعه کرد و آن‌ها را در جریان این اتفاق قرار داد.
خداحافظی و خارج شدن از خانه برای رفتن به مطب یک پزشک آخرین تصویر خانواده غزاله از او بود.

ناپدیدشدن مرموز این دختر جوان به سرعت در دستور کار پلیس و ماموران آگاهی قرار گرفت.

در روند تحقیقات و در بررسی آخرین تماس‌های دختر جوان ماموران به پسر جوانی مشکوک شدند که غزاله قبل از ناپدیدشدن چندباری با او تماس گرفته بود.

در همان مراحل ابتدایی بازجویی صحبت‌های ضدونقیض پسر جوان، ماموران را بیش از پیش مشکوک کرد و درنهایت با بررسی‌های بیشتر مشخص شد که متهم جوان آخرین کسی بوده که غزاله را ملاقات کرده است و درنهایت در مراحل بازجویی پسر جوان لب به اعتراف گشود و به رابطه دوستی که بین او و غزاله شکل گرفته بوده، اعتراف کرد.آشنایی غزاله و پسر جوان از آنتالیای ترکیه آغاز شده بود. این دوستی ادامه پیدا کرد و در تهران هم چندباری همدیگر را ملاقات کردند.

پسر جوان با وجود این‌که چندماهی از غزاله کوچکتر بود، به او علاقه‌مند شد و حتی چندباری پیشنهاد ازدواج را با غزاله مطرح کرد، اما دختر جوان با این خواسته مخالف بود.

او می‌خواست برای ادامه تحصیل به خارج کشور برود، به همین دلیل هم از پسر جوان خواست تا این رابطه را فراموش کند.

اما ارتباط آن‌ها به‌طور کامل قطع نشد، تا این‌که یک روز «الف-ع» از نبود پدر و مادر پزشکش در خانه استفاده کرد و از غزاله خواست به خانه آن‌ها برود: من وقتی دیدم کسی در خانه نیست، غزاله را به خانه دعوت کردم.

اما او وقتی به خانه‌مان آمد و گفت که قصد دارد برای همیشه مرا فراموش کند، خیلی عصبانی شدم، بین ما مشاجره لفظی درگرفت و وی را هل دادم، سرش به جایی خورد، سپس با میله بارفیکس نیز چند ضربه به او زدم. آن‌جا بود که متوجه شدم غزاله نفس نمی‌کشد.
پسر جوان آشفته و هراسان پیکر بی‌جان غزاله را داخل چمدان بزرگی قرار داد و بعد آن را به سطل زباله خیابان میرداماد انداخت، سپس به خانه بازگشت و سعی کرد همه آثار جرم را از بین ببرد.

جسد غزاله هیچ‌گاه کشف نشد

اما پسر جوان خیلی زود از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد. درواقع دستپاچگی قاتل راز این جنایت را فاش کرد.

در بررسی‌های دقیق و تطبیق نمونه «DNA» به دست آمده از قطرات خون به‌جامانده در محل جرم مشخص شد که غزاله در همان خانه مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

در ادامه بازرسی از محل جنایت میله بارفیکسی که پسر جوان با آن ضرباتی را به مقتول وارد کرده بود، کشف شد و آثار به جامانده بر روی میله هم اظهارات اولیه پسر جوان را تایید می‌کرد.

با این وجود، متهم جوان در روند رسیدگی به این پرونده و به‌خصوص در جلسه دادگاه ضمن رد اظهارات قبلی خود، روایت دیگری از این حادثه مطرح کرد.

او در برابر قاضی با بی‌گناه دانستن خود در این حادثه مدعی شد: غزاله وقتی از پله‌های خانه‌مان پایین رفت، همین که خواستم در ورودی آپارتمان را ببندم، ناگهان صدای جیغش را شنیدم، وقتی در را باز کردم، دیدم او از پله‌ها سقوط کرده است. هر چه صدایش زدم، جواب نداد.

ترسیده بودم با زحمت او را به خانه بردم.از ترس پدر و مادرم غزاله را داخل چمدان جاسازی کردم و او را از خانه بیرون بردم تا کسی متوجه نشود و بعد هم جسد غزاله را در سطل زباله رها کردم.، اما جسد این دختر جوان با وجود تلاش ماموران هیچ گاه پیدا نشد.

در مقابل، اما خانواده غزاله خواهان اشد مجازات و قصاص قاتل دخترشان بودند.درنهایت دادگاه با توجه به مستندات موجود و بررسی نمونه «DNA» و سایر مدارک حکم به قصاص این پسر جوان داد.

البته به دلیل این‌که متهم در زمان قتل ٧ روز به ١٨سالگی‌اش مانده بود، تیم قضائی را بر آن داشت تا طبق ماده قانونی حمایت از مجرمان ١٨ ساله، آرمان را در اختیار کمیسیون پزشکی‌قانونی قرار دهند تا رشد عقلی او در زمان جنایت تایید شود.

این کمیسیون هم روز ٢٧ آبان ماه ٩٣ جلسه‌ای تشکیل داد و درنهایت اعلام کرد اختلال روانی که قوه تشخیص متهم را سلب کرده باشد، در زمان جنایت و معاینه فعلی به دست نیامده است.

با این وجود، هنوز حکم قصاص این پسر که الان وارد ٢٤سالگی‌اش شده است، اجرا نشده و او در این مدت علاوه بر اخذ مدرک مهندسی کامپیوتر در زندان موفق شد در کنکور ارشد سال‌جاری در رشته مهندسی پزشکی دانشگاه تربیت‌مدرس پذیرفته شود.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 42
  • پدر و مادرهای بی خیال
    0

    چه راحت دختر جوان را با میله بالفیکس میکشه و میندازه سطل آشغال ... البته پدر و مادر هم آرمان و هم غزاله خیلی خیلی مقصر این جنایتند آنها را باید قصاص کنند که مواظب رفتار جوانی و سرپرشور و بلوغ فرزندانشان نبودند. چون دکتر بودند یا متمول بودند و به خودشان مغرور شدن و بخوبی مسائل زندگی و رفتار را آموزش نداند. ما مسلمانیم باید به فرزندانمان رفتار اسلامی و شئونات را یاد بدهیم محرم و نامحرم مخصوصا برای دختران خیلی مهمه که متأسفانه در بعضی خانواده ها رنگ باخته و هرکس از این مسائل بگوید میگویند تو دهاتی و املی همین ها باعث آسانی ارتباط و جنایت و قتل اون دختر نوجوان شده است.... ریشه را در خانواده های دو طرف باید جستجو کرد.

  • علی
    0

    بنده ضمن اظهار تاسف از این حادثه دلخراش و اظهار همدردی با خانواده مقتول از خانواده محترم این دختر خانم استدعا دارم از حق خودشون که اعدام این پسر باشه گذشت کنند لذتی که در گذشت است در انتقام نیست و از اقوام و کسانیکه به این خانواده محترم تاثیر گذار هستند خواهش میکنم این خانواده داغ دیده رو به گذشت ترغیب بفرمایند باشد که روحش شاد و مورد لطف حق تعالی قرار گیرد

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      نه عزیز نمیشود این خانواده تا اخر عنر عدا دار دخترشون باشند واین کابوس داشته باشند که قاتل بچه شون راست راست میگرده ازدواج میکنه بچه دار میشه و... ولی عزیز معصوم انها در زیز خاک پوسیده،!!

  • علی
    0

    این خبر چند جنبه داره مهم ترین قسمتش اینه که قتل عمد محرز شده (اعتراف - آلت قتل - آثار خون - DNA - محل وقوع قتل...) و بعدا متهم قصد داشته با داستان تخیلی از پله پرت شدن از بار مسئولیت قتل دختر جوان شونه خالی کنه و ادامه تحصیل متهم در زندان هم ربطش رو نمی فهمم حالا مثلا دکترا داشته باشه از بار گناهش کم شده دیپلم داشت حقش مرگ بود !؟ بخشش یک بحث دیگر است مگر پدر و مادر دختر اشک نریختند مگر اونا جگر گوششون رو از دست ندادن مگر اون دختر تحصیل نکرده بوده و نمی تونسته تو جامعه مثبت باشه ... حاشیه نباید رفت قتل عمدی صورت گرفته و خانواده ای داغدار شدن تازه جسد دخترشون هم در سطل زباله مفقود شده باقی داستان بی ربطه ... اگر ببخشند خیلی خیلی لطف کردند اگر نبخشند هم حقشون بوده تا این بلا سر خود ما نیاد نمیتونیم درک کنیم

  • اعدام
    0

    پدر مادر مرفه نباید از احساسات جامعه سواستفاده کنه و تابع قوانین عمل بشه

  • mgheisary3@gmail.com
    0

    باید اعدام بشه چرا نشه.آقایونی که میگن خانواده دختره رضایت بدن خودشون اگه با بچه شون همچین کاری میشد رضایت میدادن نه بخدا ...یکی بیاد با هوس و حیله دختر مردمو بکشه تو خونه بعدشم بکشه .مهندس پزشکی که باشه مگه دختر مردم آدم نبوده ..اعدام کمترین مجازات برای اینجور کسی .تازه غیر عمد نبوده که بگی رضایت بدن عمدی بوده عمدی‌..اعدامش کنید ...

  • آریو
    0

    البته که بخشیدن و عفو کردن زیباست.

  • مهدی
    0

    حالا چون مدرک گرفته باید از فتلی که مرتکب شده وقصاصش صرف نطر کرد؟!! اعدامش کنید تا هم درس عبرت بشه وهم بسزای اعمالش برسه، اقایان سلبریتی اگر بابچه خودتون چنین کرده بودند ایا همینطور بخشنده بودید؟!!!!

  • فاطمه
    0

    به نطر من مقصر اصلی قضیه پدر و مادر غزاله هستند چرا باید دختر جوانشون رو اینجوری رها کنن که با یه پسر غریبه بگرده باید بیشتر مواظب دختر تون می بودید الانم بهتره خودتون رو ملامت کنین نه این پسر بیچاره رو اون عاشق بوده ادم عاشق هم کاراش دست خودش نیست داره از عقلش پیروی می کنه خودتون قضاوت کنید

  • غوغای روحانی نگر.....
    0

    خب جنایت کرد خیلی راحت حالا هم حکم قصاص ک به حق هست اومده هنرمندان از واقعیت دفاع کنند نه ازاحساسات.... دختر ک به قتل رسید پدرومادرنداشته..... دست حانی هابایدازمملکت کوتاه بشه

    نظرات شما -
    • علی
      0

      واقعااین سلبریدی ها مخ ندارن اگ اظهارنظرنکنن چی میشه اون رشیدی پورتازه ریشو خوب اظهار فضل نکرده

    • مرجان
      0

      در اینکه همه باید به سزای اعمالشان برسند شکی نیست . اما ما کوچکتر از آنیم که به خودمان اجازه بدیم که اینگونه جوابگو باشیم قاضی پرونده 6 سال کنکاش کرد که که صحت جنایت ثابت بشه بعد شما اینجوری و در لحظه جواب میدین ؟ امیدوارم خانواده غزاله عزیز هم به مهر خداوندی برسند... فقط یک بار هم که شده این نقاب پر از کینه و دشمنی رو از صورتتون بردارین تجربه عشق فراتر از خشونته

  • پرستو پرهامی
    0

    به نام او با سلام خدمت پدر مادر دلسخوته غزال ، غزالیکه بیگناه رفت . شما پدر و مادر عزیزم چه ها که نکشیدید ،چه اشکها که نریختید ، چه اه جانسوزیست درد فرزند . اما شما را به خدای غفار و اقا امیرالمومنین سوگندتان میدهم از این پسر که در زمانیکه هنوز به سن قانونی هم نرسیده بوده و متاسفانه جنون پیدا کرده و ناجوانمردانه رفتار کرده و باعث شده دل شما را خون کند ، بگذرید . بگذرید به خاطر اینکه این گذشت شما ان دنیا باعث شود خداوند مهربان نیز از شما به نیکی بگذرد . تا شما سنمبلی از گذشت و ایثار شوید عزیزانم . شما به این پسر نه ، به مادرش ،به پدرش رحم کنید فقططططط به خاطر خدا و رضایش عزیزان دلم . انشالا ان دنیا و این دنیا همنشین خانم فاطمه زهرا باشید . بله قصاص حق طبیعی شماست ،حق خدایی ،حق عرفی و شرعی و تماااااام حق با شماست . ولی ولی ولی گذشت را از خداوند مهربانمان بیاموزیم .بله که سخت است به جای شما بودن ،به حای شما تصمیم گرفتن . بله که روح بزرگی میخواهد به حای شما بودن . من روحم خیلی کوچک است اما یک مادرم ، از شما صرفا بخاطر مادر و پدر ارمان تقاضای عفو را دارم . یا حق

    نظرات شما -
    • دریا مدبر
      0

      به خاطر مادر آرمان؟ پس بخاطر مادر غزاله چی؟ زیادی احساساتی شد اینقد که واقعیت رو نمیبینی مادری که حتی جنازه دخترش هم پیدا نشد تا مزاری داشته برای وقتهای دلتنگی مادر، سهم غزاله از این دنیا حتی یک قبر نیس اما قاتل آزاد و رها با دست های آلوده به خون به پیشواز موفقیت هاش بره، آرمان لیاقت عفو نداره باید بمیره

    • R.M.F
      0

      من امضال۱۶سالم میشه و هنوز هم به سن قانونی نرسیدم.یعنی الآن اگه مثلا من میومدم قتل میکردم اینجوری ازم حمایت می‌شد و از خانواده ی مقتول درخواست بخشش می‌شد؟چند مورد اعدام هم داشتیم زیر۱۸سال که تمومش به فرض مثال یه پسر۱۴ساله آمریکایی بود که به جرم اینکه باعث مرگ دو دختر شده بودبرق به کلش وصل کرده بودن.چند مورد دیگه هم وجود داره تازه.اما حالا اینو گفتم که بگم اعدام آرمان هیچ ربطی به اینکه زیر۱۸سالگی قتل انجام داده نداره و قتل قتله و مجازاتت اعدامه در هر حال

  • دریا مدبر
    0

    اعدامش کنید بلکه غزاله به آرامش برسه، غزاله معصومی که حتی قبر هم آرامگاهش نشد با قتلش کنار بیایم با جسد پیدا نشده ش میشه کنار اومد؟ بنام وجدان بنام انسانیت اعدامش کنید ... سلبریتی بی مغز شما یک نشریه در رابطه دستمزدهاتون متنی منتشر کرد که تا ده سال چوب تو استینش کردید بچه خودتون بود باز اینطور بخشنده بودید؟ بخدا قسم که نبودید متظاهر های ریاکار

    نظرات شما -
    • آیشمن
      0

      خدا هیچ جنبده ای را گرفتار و محتاج امثال تو نکند . بلند بگو آمین!!!!!!!!!!!

  • بی نام
    0

    آدم نمی دونه چی بگه خدا خودش همه جوانان به راه راست هدایت کنه اگه این جوان هم بخشیده شد بهترین راه زندگی پیش بگیره ولی برای پدر مادر اون دختر بیگناه سخته که به راحتی از قاتل دخترشان بگذرند ولی مادر و پدر هم براشون اعدام پسر شون سخته خدا خودش کمکش کنه تا مورد بخشش قرار بگیره انشالله

    نظرات شما -
    • زینب
      0

      من یک وکیل خانم هستم وضمن ابرازتسلیت به خانواده مرحوم غزاله میگم که قصاص حق اونهاوهرتصمیمشون محقانه ومحترمانه است ومتاسفانه خیلی ازحقوق زنان جامعه مثل اسیدپاشی های وحشیانه مردهاوهمین برخورداحساسی تقاضای گذشت درمورد این قتل فجیع.امیدوارم تصمیم درست توسط اولیای دم گرفته بشه.یاحق

  • مریم
    0

    بگذرید شما رو ب پهلوی شکسته حضرت فاطمه جوون بوده و نادون

  • میناصیاد
    0

    متاسفانه ناراحت کنندس ازهردوطرف ماجراچه مقتول بیگناه وچه قاتل نوجوون وهیچ کسی نمیتونه داغ خونواده مقتول رودرک کنه وبنظردرزندان به آرمان خوش گذشته که ارشدهم گرفته،بهرحال قصاص حق اولیای دم مرحوم غزاله است وهرتصمیمی بگیرندمحترم وبجاست اظهارنظرنمیشه کردوقضاوت احساسی نمودآرمان حتی حق سوگواری برمزارروهم ازاونهاگرفته!!!!!!

  • محمد صفایی
    0

    سلام خدمت پدر ومادر غزاله عزیز من زیاد سواد ندارم ببخشید که خوب نمتوانم بنویسم من این خبر را ۱۱ شب دیدم اگر شما به فکر فرزنتان هستین شمارا به روی غزاله قسم که وان جوان را ببخشید محمد از افغانستان

  • حسین
    0

    با توجه به نوع نگاه و روحیات مادر و خانواده مرحوم خیلی بعید هست که آرمان رو ببخشن... انشاالله با کشتن آرمان و کشیدن صندلی از زیر پای آرمان ، آرامش داشته باشند. آرمان با توجه به حکم دادگاه قاتل هست ولی خانواده اون مرحوم هم از فردا صبح قاتل هستند. مهم کشتن یک نفر هست چه با حکم دادگاه و چه بدون حکم...

  • اخباری
    0

    حکم قصاص یک حکم الهی است و چنانچه به عدالت اجرا شود اثر بازدارندگی آن در جامعه، بسیار چشمگیر خواهد بود. به نظر من حکم قصاص باید اجرا بشه و اینکه چنین شخصی توانسته در دوران محکومیت خود موفقیت های تحصیلی داشته باشه، اندکی از جنایت او را توجیه نخواهد کرد.

  • مهدی گیلانی
    0

    بخشش بهترین فکره خدایی

  • ناشناس
    0

    ماجرای بسیار تا بسیار دردناکی است درخواست قصاص حق مسلم والدین دخترخانم هست ولی اگر از قصاص گذشت کنند و مبلغی از خانواده اقاپسر بگیرند و با آن کار خیری برای مرحومه انجام دهند ثواب اخروی برای مرحومه دارد و ارزش این مال قابل مقایسه با اموال خودشان برای خیرات نیست بسی بارزتر با ارزشتر است چون با ریخته شدن خون فرزند دلبندشان زمینه و هزینه این امر خیر فراهم شده است و به درجه قبول نزد خداوند بخشنده مهربان نزدیکتر و ثوابش برای آرامش روح آن عزیز از دست رفته وافر است. روحش شاد.

  • سیده مریم سخاوتی
    0

    خدا به خانواده غزاله صبر بده.ما هم برادرمونو کشتن.به طوریکه جنازشو بعد از یک هفته تو چاه محل زندگیمون پیدا کردن.اما اگه تو دین اسلام قصاص هست.جاهای میشه با رضایت اولیا دم وجدانمون راحت کرد.پس بخشیدن هم تو دین اسلام اومده.ما هم از قصاص گذشتیم.الان آرامش داریم.انشالاه که خداوند که بزرگترین بخشنده هست همه ی مارو ببخشو بیامرزه.فقط میتونم از خانواده مرحوم غزاله درخواست کنم با بخشش بتونن روح عزیز از دست رفتشونو پیش خدا محبوب کنن.گرچه اونم جاش پیش خدا تو بهشته.خدا بهتون صبر بده

  • فهيمه
    0

    بايد حتما اعدام بشه لعنت به اين پسر كثيف

  • پول ببین چکار نمی کنه
    0

    دوستان ازاین موارد قتل زیاده اما چرا آرمان و پدرمادر پزشکش و سلبریتی هایی که کارشون بازیچه گرفتن احساسات جامعه ست، باید اینگونه میلیونها انسان رو جریحه دار کنند؟!!!! فاصله طبقاتی اقشار جامعه اینجور جاهایی نمایان میشه. اگر آرمان از خانواده فقیر یا معمول جامعه بود آیا دراین سطح توجه سلبیریتی ها و بازتاب خبری داشت؟!!

  • آ
    0

    همه قاتل ها لیاقت بخشیده شدن ندارند و همه قاتل هارو هم نباید اعدام کرد این خانواده مقتول هست که عمق فاجعه رو می بینند و تصمیم می گیرید به تصمیمشان احترام بگزارم هم به بخشش وهم به قصاص.

  • ننه مارپل
    0

    به نظر من همش این نیست! یعنی یه جوون باهوش مثل آرمان به این راحتی نمیتونه آدم بکشه اون هم برای اینکه دختر میخواسته ترکش کنه! حتما مشکل دیگه ای این بین بوده که نمیخواد بگه! یه مسئله خیلی مهمتر و یا شاید حیثیتی !!!

  • واقعیت؟!
    0

    یک نکته مهم رو فراموش نکنید! در این قضیه پدر و مادر پسر و دختر بیشتر مقصرند! چرا که تربیت درست و کنترل فرزند تا رسیدن به بلوغ کامل عقلانی وظیفه اونهاست!... کاش پدر و مادر هر دوطرف محاکمه میشدند!

  • سارا
    0

    ازمخاطبین خبرفوری باتوجه به نظرات ومثبت ومنفی هاشون بایدترسید .دراین روزهای تولد حضرت عیسی مسیح کمی مثل ایشان با مهربانی بیشتری قضاوت کنید.درهفده سالگی هورمون ها حکومت می کنند واین وظیفه پدرومادر وجامعه وآموزش و پرورش است که به جوان ها کنترل خشم ونفس را آموزش دهد که متاسفانه.....

  • جبار کایدگپ
    0

    سلام خدمت پدر و مادر غزاله نمیدونم این مطلب رو که من می نویسم رو میخونید یا نه ! دیشب دخترم از ارتفاع ۳۰سانتی به کله افتاد زمین و اندازه یه فندق کلش باد کرد هیچ کلمه ای بیانگر اون حسی که برام پیش اومد سراغ ندارم . دارم بیرون از گود به شما میگم لنگش کنید . ولی گذشت کنید که خدا هم باهاتون گذشت داشته باشه و بگذره .هیچ حسی قشنگتر از حس گذشت نیست. این تقاضای من منصفانه نیست و شما حاتم طاعی باشید.

  • ا
    0

    آرمان با نظر اولیاء دم اگر نظر بر قصاص داشتند حتما حتما بایستی قصاص شود قبولی در دانشگاه باعث تطهیر قاتل نیست و آقایان سلبریتی نیز از جیب اولیاء دم لطفا خرج نکنند از راه دور و با گذاشتن پست هزینه قصاص را بالا نبرند آیا آقایان متوجه این موضوع هستند که هنوز جنازه مقتول پیدا نشده لحظه ایی خود را جای پدر و مادر مقتوله بگذارند . مطمئن مطمئن باشید این پسر اگر درس هم بخواند و به جاهای بالای علمی هم برسد خدمتی به جامعه و مردمش نخواهد کرد که بماند هیچ بلکه گزیده تر خواهد دزدید و جنایت کرد.

  • مهدی
    0

    به نظر من این یک موضوع شخصیه و خوب نیست یک عده برای بهتر دیده شدنشون بخوان به خانواده مقتول فشار بیارند. این دوستان اگه هنرمند هستند سعی کنند با آثار هنریشون جلوی این رفتارها و تصمیمات غلط لحظه ای رو بگیرند تا هر بار نخوایم دفاع از قتل بکنیم و خواستار بخشش باشیم

  • آوا
    0

    چون پولداره همه حمایتش میکنن. آدم کشته بایداعدام بشه قانون واسه همه یکیه

  • حسین م
    0

    درست فکر کنید اول قضاوت درست بوده . داستان پسر دروغه محضه دوم گذشت جای خود دارد نه اینجا سوم سلبریتی محترم شما تونستی یه کم کمک به اقتصاد مملکت بکنی شما که میلیاردی دستمزد میگیری و به خاطر یه مهمونی تو تلویزیون دستمزد میگیری حالا میخوای وضع امنیت هم خراب کنی اگه چنین کسانی تو جامعه باشن میشه همین وضع آمریکا ... گذشت نکنین چونکه با بی رحمی کشته و جسد رو سر به نیست کرده . بعید نیست دوباره و دوباره انجامش بده تلویزیون جشن که میشه خودشونو دعوت میکنن و خودشون خوشن دریغ از یه برنامه اینجام دخالت شما تونستید تو اون تلویزیون کاری بکنید دلار چند برابر پول ماست ۱۴ برابر

  • مهدی
    0

    باید بلادرنگ و فوری اعدام بشود . این قاتل خطرناک آزاد بشود به راحتی اب خوردن و تا آخر عمر خود بارها مرتکب قتل خواهد شد .

  • فری
    0

    از قضاوت بیجا بترسید ،قاضی فقط خداست ،انشالله حق به حق دار برسد

  • R.M.F
    0

    پسره دختررو برده خونشون و جوری هلش داده که سرش جوری به تخت بخوره که بیهوش بشه و نتونه جیغ و داد یافرار یا دفاع کنه از خودش.بعد با میله بارفیکس انقدر زدتش تا بمیره.خودش گفت که یه جایی از دوستش کمک گرفته و اون هم اونجایی بوده که میخواسته جنازرو مفقود کنه.خب!اول از همه اینکه چجوری میتونسته یه دختر۵۰کیلویی رو توی کیسه زباله جا کنه؟اول اومدن با همون میله بارفیکس یا هر چیز دیگه ای انقدر زدنش کنه استخوناش له بشن و راحت بشه توی کیسه زباله جا کردش.حالا یه سوال پیش میاد:اینکه اگه همینجوری انداخته باشنش توی کیسه زباله و همینجوری بندازنش توی سطل زباله،یعنی مامورای شهرداری تا حالا شک نکردن و به پلیس اطلاع ندادن؟خود پلیس حتی،متوجه نشده؟اونها هم که انقدر ها هم خنگ نبودن که همینجوری لو برن. اومدن چیکار کردن؟خود آرمان هم گفت که غزالرو توی ۱۵تا کیسه زباله پیچیده بوده.اما نگفت چجوری و مسلما یه آدم درسترو باهاش اینکار رو نکردن چون سریع جنازه پیدا میشد.پس اومدن اونو به۱۵تیکه تقسیمش کردن و هر تیکه رو توی یه کیسه زباله جدا.هر کیسه زباله رو هم توی یه سطل زباله جدا.اینجوری دیگه هیچکس هم فکرش سمت این نمیره که این یه تیکه گوشت قبلا یه آدم سالم بوده.در باره ی اعتراف دوم آرمان خب اینکه شایدDNAغزاله روی پله ها بوده میشه اینو گفت که خون از کیسه(ها)ریخته باشه روی پله.تو اعتراف اول راستش رو گفته ولی اعتراف دومش رو تو زندان همبنداش یادش دادن که اینجوری مجازاتت سبکتر میشه یا اینکه وکیلش بهش یاد داده که اینو بگو.آرمان توی اون سن کم چنین جنایتی رو مرتکب شده اونوقت حالا اگه قرار باشه زنده بمونه و راحت توی این کشور بزرگ بشه پس خدا به داد برسه برای قتلهایی که در آینده قراره انجام بده! فوقش اگه آرمان اعدام بشه پدر و مادرش یه بچه ی دیگه دارن که دلشون به اون خوش باشه ولی غزاله تک فرزند بود و تنها امید و آرزوی پدر و مادرش بود و به جز اون دیگه بچه ای نداشتن. با این شرایطی که از اول تا آخر گفتم واقعا ناجوانمردانست اگه آرمان اعدام نشه!

  • شهلا عبدالهی
    0

    توروخدازودتراین کثافت قاتل دروغگورواعدام کنیدالان موش مرده شده اگرحالش بدبودنمیتونست درسش روتواین شرایط بخونه بعدهم آزادبشه وزن هم بگیره وکیف به ریش پدرومادربدبخت غزاله واوناییکه حمایت میکنندوطلب عفوبخنده بیشرف بی وجدان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها