منچستریونایتد به دنبال انتقال رایگان اریکسن

به گفته رسانه های انگلیسی باشگاه منچستریونایتد قصد دارد برای جذب هافبک تاتنهام یعنی کریستین اریکسن صبر کند تا این ستاره دانمارکی در تابستان آینده به شکل رایگان راهی اولدترافورد شود.

منچستریونایتد به دنبال انتقال رایگان اریکسن

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام، در تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد شد و می تواند به شکل رایگان راهی هر تیمی شود. باشگاه تاتنهام اما چندین بار برای تمدید قرارداد با اریکسن تلاش کرد اما این بازیکن هیچ تمایلی به این موضوع نشان نداده و به نظر می رسد که مسئله تمدید قرارداد او با باشگاه لندنی کاملا منتفی باشد؛ موضوعی که باعث شده باشگاه تاتنهام علاقه مند به فروش اریکسن در ژانویه باشد تا مانع از انتقال رایگان او در تابستان شود.

باشگاه های اروپایی می توانند در ژانویه اریکسن را با مبلغ 40 میلیون پوند جذب کنند اما به نظر می رسد که ترجیح اکثر آن ها انتقال آزاد این بازیکن در تابستان آینده خواهد بود. منچستریونایتد یکی از همین باشگاه ها به حساب می آید و به نظر می رسد که شیاطین سرخ برای پایان قرارداد اریکسن با تاتنهام لحظه شماری می کنند تا این ستاره دانمارکی را در تابستان به اولدترافورد بیاورند.

تاتنهام اما کورسوی امیدی به تمدید قرارداد با اریکسن دارد اما این اتفاق بسیار بسیار بعید به نظر می رسد. ژوزه مورینیو اخیرا در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفته بود: " تنها چیزی که می توانم درباره اریکسن به شما بگویم این است که من می خواهم او قرارداد جدیدی با ما امضا کند. بیشتر از این چیزی به شما نمی گویم."

به جز منچستریونایتد باشگاه های یوونتوس و رئال مادرید نیز خواهان جذب اریکسن هستند اما باید منتظر ماند و دید که مقصد این ستاره دانمارکی چه باشگاهی خواهد بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها