مشاور فرهنگی رئیس جمهور:

آن‌که مسئول است، نه استیضاح می‌شود و نه استعفا می‌دهد

مشاور فرهنگی رئیس جمهور در توئیتر نوشت: تقسیم کار احتمالا چنین است؛ آن‌که مسئول است، نه استیضاح می‌شود و نه استعفا می‌دهد. ولی آن‌که به فرمان، مسئولیت پذیرفته، هم تهدید به استیضاح و هم تشویق به استعفا می‌شود.

آن‌که مسئول است، نه استیضاح می‌شود و نه استعفا می‌دهد

حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: تقسیم کار احتمالا چنین است؛ آن‌که مسئول است، نه استیضاح می‌شود و نه استعفا می‌دهد. ولی آن‌که به فرمان، مسئولیت پذیرفته، هم تهدید به استیضاح و هم تشویق به استعفا می‌شود.

این توئیت در حالی منتشر شده که در هفته های گذشته برخی از سیاسیون خواهان استعفای حسن روحانی رئیس جمهور شده اند و تعدادی از نمایندگان هم بحث استیضاح او را پیش کشیده بودند. این موضوعات پس از حوادث آبان ماه در پی اعلام گرانی بنزین و افزایش فشارها بر روحانی مطرح شده است.

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • حسین
    0

    نه به لبنان و عراق که هرکس نخست وزیر میکنن استعفا میده نه به ایران که هرکس استیضاح میشه با پست بهتری برمیگرده نشون میده که حرص وعلاقه ایرانی ها به پست های سیاسی و مناصب دولتی و دنیوی بسیار بیشتر از اعراب و سایرممالک دنیاست

  • شهروند
    0

    افتادی روش بذل و بخشش شما مگه اجازه زندگی و نفس کشیدن به مردم میدید مثل زالو افتادی به جان مردم فقط خون مردم مونده بود اونهم مکیدی چیزی از خون مردم نمونده همه رو به فقر و بدبختی کشوندی خدا لعنت کنه همه مدیران بی مسولیت و بی کفایت رو

  • اسد
    0

    این نوع قضاوت کردن ها حقیقتاً بی انصافی است! دولت دیگر چه اختیاراتی می بایست می داشت که در اختیار ندارد؟ آیا نرفت و با آمریکا مذاکره نکرد؟ آیا برخلاف تمام فرایندها و روال قانونی برجام نافرجام را تصویب نکرد و بر مردم و کشور تحمیل نکرد؟ آیا در جلسه سران به همراه علی لاریجانی تصمیمات فراقانونی برای بنزین نگرفتند؟ آنوقت بی شرمانه تقصیر را بر گردن دیگران می اندازید؟ البته می دانم که خبر فوری این را منتشر نمی کند! ولی گفتم که شاید وجدانتان قدری تکان بخورد.

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      جناب اسد قصد طرفداری از دولت و روحانی ندارم که عملکردش از نظر من صفر است ولی حتما میدانید رهبر رسما و علنا کفتند مذاکره با آمریکا نمی‌کنیم اگر هم باشد با این دولت ترامپ نیست.همان برجام هم با مجوز رهبری بود که دولت پای میز مزاکره با 5 به علاوه یک و همچنین آمریکا نشست

  • رضادلیریان
    0

    شما واقعاتوقع دارید غیراین بگندایشون.دوتاازدورغگوترین مسولین تاریخ داریم.مطماباشید اون دنیا جهنم خدادرانتظارشونه

  • رضادلیریان
    0

    ضربه ی که این دولت به اصل ولایت زد بی سابقه بود.ناامیدکردن مردم ازحکومت ودین واسلام ...این دولت هیچ دقدقه ی ازفقروگرسنگی مردم ندارند رفتارهای دولت همش من وبه یاد دشمن میندازه که که اگرمیخواست ضربه به حکومت اسلامی بزنه همین کارهارامیکردکه این دولت زده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها