معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران:

وظیفه ما بالا بردن تاب‌آوری مردم است / آرمانهای انقلاب با تمدن «دهکده جهانی» همخوانی ندارد

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مدل جدید براندازی غرب، تکیه بر افراد فرودست و کسانی است که محصول حاشیه‌نشینی و بی‌سوادی هستند؛ این افراد در فضای مجازی آلوده شده‌اند.

وظیفه ما بالا بردن تاب‌آوری مردم است / آرمانهای انقلاب با تمدن «دهکده جهانی» همخوانی ندارد

سردار سرتیپ پاسدار حسین نجات معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارشنبه شب در دوازدهمین همایش نخبگان عصر ستایشگری در مشهد افزود: در دیداری که با دبیرکل حزب الله لبنان داشتم او گفت که جمهوری اسلامی مانند قطاری است که تمام پرده‌هایش را کشیده‌اند و به سرعت در حال حرکت است و خود مسافران هم متوجه سرعت حرکت قطار نیستند اما ما از بیرون متوجه می‌شویم که چه قدر جمهوری اسلامی در حال حرکت رو به جلو است.

وی ادامه داد: وظیفه ما بالا بردن تاب‌آوری مردم است. اگر دهه اول انقلاب دغدغه بیرون کردن صدام را داشتیم در دهه چهارم انقلاب این آمریکایی‌ها هستند که دغدغه حفظ اسرائیل را دارند و نمی‌گذراند ما اسرائیل را نابود کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: علت دشمنی آمریکا با ما نه مسایل هسته‌ای، نه حقوق بشر و نه حضور در منطقه است بلکه این است که آنها وارث تمدنی مبتنی بر اومانیسم هستند که از آن تحت عنوان دهکده جهانی یاد می‌کنند که این تمدن با آرمانهای انقلاب اسلامی همخوانی ندارد پس دشمنی آمریکا با ما دشمنی دو تمدن است.

نجات افزود: مدل براندازی غرب در مقابل انقلاب اسلامی طی این ۴۰ سال تغییر کرده است و در این مدل جدید براندازی، تکیه بر افراد فرودست جامعه و کسانی است که محصول حاشیه‌نشینی و بی‌سوادی هستند و در فضای مجازی آلوده شده‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا درحال فروپاشی است ادامه داد: خود آمریکایی‌ها می‌گویند لیبرال دموکراسی 70 سال است که در آمریکا مرده و این کشور در تعداد فقرا، معتادان و زنان قربانی تجاوز جنسی جزء پنج کشور نخست دنیاست.

دوازدهمین همایش نخبگان عصر ستایشگری با حضور جمعی از مداحان کشوری و همکاری هیات رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان تا پنجشنبه در مشهد ادامه دارد.

برگزاری کارگاه‌هایی با عناوینی چون مداحان و گام دوم انقلاب، مداحان و خانواده، مداحان و آموزش، مداحان در صحنه های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی از جمله محورهای این همایش است.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • بینام
    0

    سردار:من خودم شخصابسیج زیردست شماهستم ولی فشاری که درزندگی من هست بخاطرگرانیهاباعث شده که ازدولت ونظام ومسولان دل بکنم اصلادل من بسوی غرب یافضای مجازی نیست ولی اگرمیخواهیددل من وامثال من رابه دست بیاوریدکمک کنیدتافشاراقتصادی راازروی دوش این مردم بردارید

  • بینام
    0

    سردار:شماهامیخواهیددرآن بالامقام خودراحفظ کنیدومردم ضعیف زجربکشندومردم ازشمادل نکنندوهمیشه گرسنگی وبدبختی بکشندواگرکسی بخاطر بدبختی ومعیشت خوداعتراض کردازنظرشماآنهاادمهای ضدانقلاب هستندپس اگرمیخواهیدمردم باشماباشندمشکلات مردم راحل کنید

  • M
    0

    لایک ها و دیسلایک ها در برخی نظرات مشکوک است قشنگ معلومه توی بعظی نظرات که مثلاً کلی مثبت داشته یه دفعه کلی منفی میگیره افسران جنگ نرم حضور دارند

  • ارمین
    0

    والا دیگه ما نمی‌دونیم باید چقدر تاب آوری کنیم دیگه باید خجالت بکشید با چه رویی این حرفا را میزنید

  • ع
    0

    اتفاقا اقشار حاشیه نشین با همین فضای مجازی بیدار شدن

  • ح
    0

    انشااله دهکده جهانی شما رو ما هیچ وقت نبینیم البته تو خواب انشالله بهش میرسین

  • کاربر ناشناس
    0

    سلام جانمان فدای سربازان گمنام امام

  • مش مالک
    0

    آقا من نمی خوام برم بهشت ادعایی شما چون امثال شما وعده دروغین بهشت میدین برای حکومت خودتون

  • حامدی
    0

    جناب نجات بعید می دانم که سالهاست از محیط اداره وپادگان خیلی بیرون نیامده ای که واقعیت های جامعه را ببینی ، ببینی که چطور در وسط ساعات روز دهها بلکه صدها نفر جوان بخت برگشته در خیابان مولوی وخیام وشوش وسیروس و .... مشغول کشیدن هروئین وکراک وشیشه در ملآ عام هستند ، لابد بیرون نیامده ای که ببینی دهها زن در سطح شهر برای به دست اوردن لقمه نانی تن فروشی می کنند و..... جناب نجاب اروپا وامریکا را رها کن جامعه خود را بشناس ودریاب سردار.

  • مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــردم
    0

    اگه مردم شما را به عنوان نگهبان مال و ناموس خود نخواهند باید به چه روشی به شما بفهمانند. لطفا فقط جواب این بنده حقیر تحقیر را بدهید اگه شهامت دارید.

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      ار مثبتها و منفیهای کامنتها معلومه مردم همه ناراضیند ولی اینها نمیخوان بیدارشن! امیدوارم همشون به خواب ابدی برن مردم راحت شن!

  • ناشناس
    0

    کاش خدا اینارو لال می آفرید

  • حمید
    0

    اقای m یا افسر جنگ نرم وبه تعبیر دیگر مجید دلبندم" بعضی " را اینجوری می نویسند نه اینجوری " بعظی "

  • ماد
    0

    کشوری که نمیتونه برای جوانان شغل و امنیت شغلی ایجاد کنه کشوری که نمیتونه امید رو تو دل مردمش حفظ کنه کشوری کشوری که به سلامت روان و جسم مردمش اهمیتی نمیده کشوری که اقلام حوراکی ظرف چند روز 3 برابر میشه ولی مواد مخدر قیمتش ثابت میمونه!! چطوری جلوی جامعه جهانی میتونه بایسته ؟؟!!!با شهاب 3 ؟؟؟!!! خداشاهد اگر دل احاد ملت از شما زده بشه شما اتم هم بسازید جلوی داعش هم دوام نمیارید !!اینقدر به موشک و پدافند ننازید مهم مردمند

    نظرات شما -
    • یکی
      0

      عزیز جان درسته ولی بجای کشور باید میگفتی حکومت...

  • پررو!!!
    0

    مشکلات رو شما زیاد کردید بعد تاب مردم بره بالا؟؟؟!!! منهم خانواده ام تو ناز و نعمت بودن و حسابهای میلیاردی داشتم به مردم میگفتم تحمل کنید!!! (البته اگه نامرد بودم)

  • ازادی
    0

    علت مشکلات کشور وعدم تحقق وعده مسئولان را باید در واژه شارلاتان وشارلاتانیسم جستجوکرد،.... شارلاتانیسم، به ایدئولوژی افرادی گفته می‌شود كه برای نیل به اهداف غیر منطقی خویش، به آسانی دروغ می‌گویند و وعده‌های نادرست می‌دهند، و خود را قادر به انجام اقداماتی توصیف می‌كنند كه هرگز صلاحیت و بضاعت آن را ندارندوچنان وعده می‌دهند كه بر محقق ساختن آن، توانا نیستند.... منظومه فکری شارلاتان‌ها بر پایه دروغ و نفاق شکل گرفته و براحتی ومکررا مردم را بازبان خوش فریب میدهند ودر مقام عمل نیز انسان‌هایی کاملا پررو، مدعی و قانون گریز هستند،در هر صورت تا تفکر شارلاتانیسم در اکثر حاکمان ما موج میزند امیدی به اینده وبهبود اوضاع مملکت نیست...

  • ع
    0

    هر چه جای مهر سیاهتر از احوال مردم بی خبرتر و فزندان در حال و هول بیشتر انشاله برکت الله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها