ایرانِ کوچکِ کرج، بهار متولد می‌شود

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: پارک ایران کوچک در بهار سال آینده افتتاح خواهد شد.

ایرانِ کوچکِ کرج، بهار متولد می‌شود

پیمان بضاعتی پور اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته پارک ایران کوچک در بهار سال ۹۹ به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: این پروژه در سال ۹۲ تعریف شده و تا پایان سال ۹۳ تنها معابر آن تکمیل و از سال ۹۴ تا ۹۶ هم عملیات اجرای آن به طور کامل متوقف شده بود.

وی توضیح داد: درصد پیشرفت فیزیکی این پارک از سال ۹۲ تا ۹۷ تنها ۱۵ درصد بود ولی از خرداد سال قبل تا کنون پیشرفت آن به ۷۰ درصد رسیده است.

بضاعتی پور تاکید کرد: کسانی که از کندی فرایند تکمیل این پارک گلایه دارند باید توجه داشته باشند این پروژه حدود پنج سال تقریبا متوقف بوده و در اصل طی یک سال و نیم اخیر اجرای آن عملیاتی و ۵۵ درصد به پیشرفت آن اضافه شده است.

پارک ایران کوچک که در منطقه جهانشهر کرج در حال ساخت است، نخستین پارک ملی این کلانشهر محسوب می‌شود که در آن المان‌هایی از استان‌های فارس، یزد، مازندران، گیلان، خوزستان، اصفهان، خراسان‌ها، کرمان، قزوین، کردستان و ... جای داده شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در ادامه با اشاره به وضعیت کمربند سبز کرج اظهار کرد: در حال حاضر در ضلع جنوب غربی شهر و در محدوده فرودگاه پیام مشغول ایجاد ۱۰۰ هکتار فضای سبز هستند.

این مسئول گفت: سال گذشته ۱۰۰ هکتار درختکاری در اراضی چایخانه و رادیو بعثت ایجاد شد و امسال در کنار ۱۰۰ هکتار از اراضی فرودگاه پیام و ۱۷۰ هکتار هم از اراضی شمال غربی شهر یعنی منطقه باغستان را تحت پوشش می بریم.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ماد
    0

    شما باغات کرج و از بین نبرید احداث پارک و فضای سبز تو زمین غصبی پیش کشتون!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها