تساوی یک نیمه‌ای جذاب استقلال و ماشین سازی

مصاف استقلال و ماشین در نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تساوی یک نیمه‌ای جذاب استقلال و ماشین سازی

استقلال و ماشین‌سازی از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شیخ دیاباته در دقیقه ۲۳ برای استقلال و محمد قادری در دقیقه ۳۴ برای ماشین سازی گل زدند.

موقعیت‌های حساس

بازی با حملات استقلالی‌ها آغاز شد. سانتر خوب بازیکنان استقلال دقیقه ۴ در محوطه جریمه به دیاباته رسید اما ضربه این بازیکن قبل از ورود به دروازه به بازیکنان ماشین سازی خورد تا اولین موقعیت استقلال تبدیل به گل نشود. در دقیقه ۷، حملات پر دامنه استقلال با ضربه ریگی همراه بود که این توپ تبدیل به گل نشد.

موقعیت عالی برای استقلال روی توپ ربایی از مدافعان ماشین‌سازی خلق شد که حامد لک در دقیقه ۱۵ در موقعیت تک به تک ضربه قائدی را دفع کرد.

همکاری فوق‌العاده بازیکنان استقلال با سانتر وریا غفوری و ضربه عالی میلیچ در دقیقه ۲۰ همراه شد اما حامد لک اجازه باز شدن دروازه ماشین سازی را نداد.

گل: در دقیقه ۲۳، شیخ دیاباته روی پاس علی کریمی در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوت دقیق و محکم، دروازه ماشین‌سازی را گشود.

در دقیقه ۲۶، پاس مهدی قائدی به علی کریمی با شوت این بازیکن از مقابل محوطه جریمه همراه بود که توپ به دیرک افقی دروازه خورد و به اوت رفت.

گل: در دقیقه ۳۴ استقلال غافلگیر شد و در حالی که بازی دست این تیم بود، ماشین‌سازی روی یک ضد حمله و توسط محمد قادری به گل تساوی دست یافت.

ارسال بازیکنان ماشین سازی در دقیقه ۳۷ به تیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه بازیکنان استقلال توپ را از محوطه جریمه دور کردند. دقایقی بعد استقلال پاسخ ضربه تیرک ماشین‌سازی را داد و ضربه وریا غفوری به تیرک دروازه لک برخورد کرد.

در واپسین ثانیه‌های بازی، محمد دانشگر و حامد لک درگیر شدند که داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک تمام شد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر (کارت زرد)، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری (کارت زرد)، هروویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی (کارت زرد)، آرش رضاوند، مهدی قائدی و شیخ دیاباته.

ترکیب ماشین سازی: حامد لک (کارت زرد)، شاهین توکلی، عزیز معبودی، دوسانتوس، محمد مسلمی‌پور، احمد زنده‌روح، قائم اسلامی‌خواه، سامان نریمان‌جهان، محمد قادری، بابک مرادی و علی آل‌کثیر (کارت زرد).

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها