تولد عجیب یک نوزاد در قرچک / نوزادی که پدر و مادر از وجودش بی خبر بودند!

تولد عجیب نوزادی که حتی پدر و مادرش تا لحظه به دنیا آمدن از وجود او بی خبر بودند تعجب همه را برانگیخت.

تولد عجیب یک نوزاد در قرچک / نوزادی که پدر و مادر از وجودش بی خبر بودند!

زن جوانی که بدلیل عارضه درد از ناحیه شکم به بیمارستانی در قرچک مراجعه کرده بود با تشخیص پزشکان متوجه نوزادی در شکم خود می‌شود. فورا او را به اتاق می‌برند و همان لحظه پسری با وزن ۲:۳۰ کیلوگرم به دنیا می‌آورد.

گفتنی است؛ تا لحظه تولد نوزاد، پدر و مادرش از وجود این نوزاد اطلاع نداشتند و هیچ گونه آثار حاملگی در مادر وجود نداشته است.

مادر نوزاد جثه لاغر و نحیفی دارد و این نوزاد پسر فرزند دوم خانواده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • A
    0

    پس لازمه از پدر و مادر این بچه یه تست هوش بگیرن.اصلا بگیم بارداری هیچ اثری روی این زن نداشته بچه هم تکون نمی خورده تا بفهمی.این شکم لامصب چطور ندیدن !!!!!

    نظرات شما -
    • مجتبی دهقانی
      0

      سلام.به قدرت خدا نباید شک کرد. اگر واقعا این موضوع اتفاق افتاده باشد و حقیقت داشته باشد باید گفت از این اتفاقات قبلا هم افتاده است. نمونه های معروف آن تولد حضرت موسی و حضرت عیسی است. در تازه آدم‌ با دیدن این اخبار متوجه می‌شود بدون سونو و آزمایش های پرهزینه و ویزیت و... می‌توان فرزندی سالم به دنیا آورد. فقط باید از خداوند خواست

    • ثمین گل
      0

      بله میشه. بچه های خود من اصلا تکون نمیخورن و فقط گاهی در حد نبض هستش و تا به دنیا اومدنشون همیشه استرس دارم که زنده هست یا نه.

    • الی
      0

      بله میشه منم تا هفت ماه بیخبر بودم عجیبترم اینکه هزار جور بیماری دکترا بهم چسبوندن و دارو میخوردم ،،در ضمن سالها نازا بودم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها