نگرانی PSG برای بازی با دورتموند؛ تولد خواهر نیمار!

برخی رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند نیمار در پنج سال اخیر همیشه روز یازده سپتامبر به بهانه‌ای تیم هایش را ترک کرده و در جشن تولد خواهرش شرکت کرده و امسال هم PSG در این تاریخ با دورتموند بازی دارد.

نگرانی PSG برای بازی با دورتموند؛ تولد خواهر نیمار!

با انجام قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که حریف پاری سن ژرمن در این مرحله بوروسیا دورتموند آلمان خواهد بود. اما تاریخ برگشت دیدار دو تیم در این مرحله باعث شده برخی رسانه‌ها نام نیمار را مطرح کرده و نکته‌ای جنجالی درباره او مطرح کنند.

دیدار برگشت دو تیم PSG و دورتموند در مرحله یک‌هشتم امسال در تاریخ 11 مارس 2020 بوده و این تیم فرانسوی در ورزشگاه خانگی‌اش در پاریس باید میزبان دورتموند باشد. تاریخ 11 مارس اما برای نیمار، ستاره برزیلی PSG تاریخی جنجالی است. علت این است که نیمار در پنج سال اخیر در این تاریخ همیشه یا مصدوم یا محروم بوده و هر ساله در این تاریخ موفق شده تیمش را ترک کرده و در جشن تولد خواهرش شرکت کند.

به همین علت است که برخی رسانه‌ها نیمار را متهم کرده‌اند که در برخی از این موارد عمدا دست به کاری زده که برای این تاریخ محروم شده و بتواند با ترک اردوی تیمش خود را به جشن تولد خواهرش برساند.

روندی که این رسانه‌ها برای این ماجرای نیمار و جشن تولد خواهرش مطرح می‌کنند از سال 2015 آغاز شده زمانی که او در تاریخ 11 مارس 2015 محروم بود و توانست در جشن تولد خواهرش که در برزیل برگزار می‌شد شرکت کند. از قضا نیمار سال بعد هم در 11 مارس 2016 محروم بود و توانست خودش را به جشن تولد خواهرش برساند.

یک سال بعد یعنی در 11 مارس 2017 نیمار مصدوم بود و توانست با خیال راحت به برزیل سفر کند و جالب اینجا است که سال بعد هم او دقیقا در همین تاریخ به بهانه مصدومیت راهی برزیل شد و در مراسم جشن تولد خواهرش شرکت داشت. در سال جاری میلادی هم نیمار در اوایل ماه مارس مصدوم شده و توانست برای روز 11 مارس خود را به جشن مورد علاقه‌اش برساند و تولد خواهرش را از نزدیک تبریک بگوید.

این روند جالب باعث شده حالا برخی رسانه‌ها توجه خود را به تاریخ 11 مارس 2020 معطوف کنند که امسال از قضا با یک بازی مهم و حیاتی برای PSG مصادف شده است: دیدار برگشت با بوروسیا دورتموند در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا. باید دید آیا حق واقعا با این رسانه‌ها است و نیمار امسال هم به دلیل محرومیت یا مصدومیت در این تاریخ در برزیل حضور خواهد داشت یا او امسال با ماندن در پاریس و بازی مقابل دورتموند خط بطلانی بر این ادعاها خواهد کشید و ثابت خواهد کرد که در پنج سال اخیر واقعا دست تصادف باعث شده که او بتواند هر سال در روز تولد خواهرش خود را به او برساند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها