معمای کیک‌های قرص‌دار / چه کسانی امنیت غذایی مردم را هدف گرفته‌اند؟ + فیلم


24 آذر 1398 - 17:09
5df637a551430_2019-12-15_17-09
قرص‌ها در کیک‌‌ها هر روز بیشتر مردم را نگران می‌کند؟ وزیر بهداشت به مجلس فراخوانده شده و فعلا استفاده از ۱۰ محصول ممنوع شده است. ماجرا چیست؟

داستان از سیستان و بلوچستان آغاز شد، خیلی زود به خوزستان هم رسید، بعد مازندران و حالا در یک‌قدمی پایتخت...

کیک‌های قرص‌دار هراس‌آور است. یک ترور بیولوژیک بی‌سروصدا که همه را نگران کرده، به‌ویژه خانواده‌هایی که فرزندانی کم سن و سال دارند.

قرص‌ها مختلف است. هیوسین، ترامادول یا قرص برنج! می‌گویند بعد از فرآیند پخت، وارد کیک می‌شود.

هنوز روشن نیست کیک‌های آلوده چطور پیش از بسته‌بندی قرص‌دار می‌شود. پای چه گروه‌هایی در تولید این آلودگی غذایی درمیان است؟

فعلا توصیه شده نه کودکان کیک بخورند و نه بزرگ‌ترها، اما سوال اینجاست که آلوده‌کنندگان کیک‌ها، نمی‌توانند سایر محصولات غذایی راهم آلوده کنند؟

قرص‌ها در کیک‌‌ها هر روز بیشتر مردم را نگران می‌کند؟ وزیر بهداشت به مجلس فراخوانده شده و فعلا استفاده از ۱۰ محصول ممنوع شده است. ماجرا چیست؟

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

24 آذر 1398 - 17:09

داستان از سیستان و بلوچستان آغاز شد، خیلی زود به خوزستان هم رسید، بعد مازندران و حالا در یک‌قدمی پایتخت...

کیک‌های قرص‌دار هراس‌آور است. یک ترور بیولوژیک بی‌سروصدا که همه را نگران کرده، به‌ویژه خانواده‌هایی که فرزندانی کم سن و سال دارند.

قرص‌ها مختلف است. هیوسین، ترامادول یا قرص برنج! می‌گویند بعد از فرآیند پخت، وارد کیک می‌شود.

هنوز روشن نیست کیک‌های آلوده چطور پیش از بسته‌بندی قرص‌دار می‌شود. پای چه گروه‌هایی در تولید این آلودگی غذایی درمیان است؟

فعلا توصیه شده نه کودکان کیک بخورند و نه بزرگ‌ترها، اما سوال اینجاست که آلوده‌کنندگان کیک‌ها، نمی‌توانند سایر محصولات غذایی راهم آلوده کنند؟

17

نظرات 38
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
زع 0 0 پاسخ 1398/10/30 -19:28

حالا که دستگیر شدن خواهش میکنم اشد مجازات براشون در نظر بگیرید بعدشم به مردم معرفی شون کنید

رضا 0 0 پاسخ 1398/10/30 -18:38

سلام خداقوت توروخدا اینقد شایعه نکنید زشته مگه میشه تو کیک قرص باشه خالی نبندید

ایرانی 1 0 پاسخ 1398/9/25 -21:50

کارخودشونه برای دور کردن اذهان عمومی از این همه ناکارآمدی بی عدالتی. خداشرشون رو ازسرملت ایران کم کنه

محمدبنده خدا 0 0 پاسخ 1398/9/25 -21:23

باسلام:دشمن در کمین است بایدبه کسی اعتمادنکنند کارخانه های مواد غذایی حتما"بازرسی شوند بدینوسیله می خواهند بدبینی ایجاد کنند؟

یتایش 0 0 پاسخ 1398/9/25 -19:57

من د و ست ندارم کارشونو بدم میاد باین کار دارن مملکت خراب میکنن

بهاره اعظم باغبانان 1 0 پاسخ 1398/9/25 -18:56

سیستم امنیتی یک تولیدکننده باید اینقدر ضعیف باشد که پیش از بسته بندی مواد خطرناک به ماده غذایی اضافه شود یا سیستم امنیتی واطلاعاتی یک کشور باید چقدر ضعیف باشد که همچین خرابکاری صورت بگیرد و امنیت کشور نتواند از تولید کننده مواد غذایی وسلامت و روان مردمشو حمایت کند واجازه بدهد همچین هراسی به دل مردم بیافتد

اکبر چوجه 0 0 پاسخ 1398/9/25 -14:46

علی برکه الله!!! بفرمائید کیک با طعم قرص ترمادول!!!

حسن 1 0 پاسخ 1398/9/25 -12:33

چقدر از بی عرضگی مسئولان در هر زمینه ای مردم باید رنج بکشند.

رضا 2 2 پاسخ 1398/9/25 -12:09

منم چندتا کیک تی تاپ خریدم لاش قرص بود نمیدانم این خرابکاری ها کار کیه ولی هرکی بوده همراه قرص، عمامه اش رو هم لای کیک جا گذاشته بود

مه شکن 3 2 پاسخ 1398/9/25 -04:52

حداقل اسم محصولاتو بگید بخرمشون که قرصاشو جمع کنم بعدا بفروشم. میدونید الان ترامادول چنده؟؟؟؟ و یه خواهش دیگه اینکه میشه توی هر کیک بیش از یه دونه قرص بزارید ؟؟؟ با تشکر از حسن الطافتان

سکوت 1398/9/25 -17:39

خخخخخ

رسولی 2 0 پاسخ 1398/9/25 -01:01

برای منحرف کردن افکار عمومی هست,,مردم خر فرض کردن,

مخالف 7 3 پاسخ 1398/9/24 -23:21

اگه همین یه دختر بود که روسریش عقب تر بود فی الفور‌ دستگیرش میکردند و تو تلویزیون ازش اعترافات اجباری میگرفتن و اون مأموری که با باتوم ناقص کرده بود دختره رو تقدیر و ارتقا درجه میدادن ولی چون اینجا جون بچه های مردم در خطره مهم نیس براشون . بی عرضگی یعنی این . پلیس و امنیت فلج یعنی این . برای تیر خلاص زدن به جوون معترض که تر و فرزن.‌

علی 1398/9/25 -08:09

عیب نداره .بجاش امنیت داریم !!!

شجاعی 1398/9/25 -16:03

شما همیشه یاپلیس,ها مقصر میدانید یایک مسول کشور.مجبورید کیک بخورید.خوب نخرید بجاش,نان بخورید.نمیمیرید.

ایران 1398/9/25 -17:51

شجاعی جان نان ها رو هم با خاک قاطی کردن ..مطمعن باش بزودی نانم گیرت نمیاد

شجاعی 1398/9/27 -23:48

ماشالا به تو که کامنت میزاری بین خاک و آرد را تشخیص نمیدی نان می خوری.

نرگس 10 0 پاسخ 1398/9/24 -21:00

به نظرتون قرص فقط داخل کیک و ویفر ...هست؟ از کجا معلوم که داخل آبمیوه ،شیر ،دوغ و .....بقیه مواد غذایی نباشه؟ با چه اطمینانی بریم خرید کنیم دیگه؟؟؟؟؟

sk 1 4 پاسخ 1398/9/24 -20:32

فیلم شما همان متن بود و هیچ . ... اگه همین طور پیش بره مخاطبین خودتان را از دست می دهید . چون صادقانه تیتر و فیلم شما با هم همخوانی ندارد.

رضوان 2 11 پاسخ 1398/9/24 -19:31

کار مشترک امریکا واسرائیل وعربستان وضدانقلابه،یک چنین خرابکاری بزرگی نمیتونه کار یک نفر باشه....

علی 1398/9/25 -08:04

چی زدی ؟ نکنه یکی از همین کیک های قرص دار رو خوردی /

شهرام 12 0 پاسخ 1398/9/24 -19:05

بی نظمی در کشور بیداد میکنه آقایون خودشون دزدن انتظار دارن کسی دزدی نکنه مگه میشه وقتی در هر جایی فرمان خدا اجرا نشد هرج و مرج بیداد میکنه و هیچ کسی نمیتونه جلوش رو بگیره. چه قبل از تولید و چه بعد از تولید فرقی ندارد مهم اینست قدرت ظعیف شده.

دبیرآموزش وپرورش کارشناس ارشدمعارف 2 14 پاسخ 1398/9/24 -19:02

سلام.حالابهترمتوجه میشویم که دشمنان چقدردرکمین ماهستندشمافکرکنیداگرزمام کشورمابه دست اینهابیفتدچه بلایی برسرماخواهندآوردمانندآن نوچوان عراقی.پس بیاییددست دردست هم برای ایرانی آبادبکوشیم به جای تخریب وکارشکنی .انقدرغرق مسائل سیاسی شده ایم ویگدیکررامحکوم میکنیم فقط انتقاد فقط عیب جویی.بیاییدبگوییم چکارکنیم.بله مسلماآنهاتمام مسیرهاراامتحان میکنندموادغذایی اختلاف توطئه بدبین کردن همه مردم نسبت به هم.نسبت به مسئولین روحانیون دین خداوپیامبر...

ایران 1398/9/24 -21:19

کدام دشمن ؟؟؟این کیکا تولید داخله ... بعدش کدوم محصول تو این مملکت سالمه ؟؟ آبلیموش همش اسیده ..روغنش همش پالمه ...آبمیوش همش اسانس و آبه ...از کدوم دشمن دارین میگین ...از پسته و بادام و ...مردم خداحافظی کردن ...مردم تا دیر نشده ..خر مفته بیاین خر بخوریم فردا خرم پیدا نمیشه بخوریم

بینام 14 0 پاسخ 1398/9/24 -18:58

هر روز ی سوژه برای سر گرم کردن مردم ی روز انفلو انز ا یروز قرص داخل کیک ی روز کوفت روز بعد زهر مار چرا سران مملکت ونظام چرا رهبری ی فکری به حال مردم نمی کنند آیا خودشون نمی دانند مردم زیر با ر مشکلات گرانی کمرشون شکسته دیگه کار از مقاومت گذشته حال حرف زندگی زیستن شکم میباشد اگه ما رو متهم به اشرار آشوبگر نکنند دیگه دلیل آوردن منطق تراشی حرف در مانی فایده ندارد ومستلزم کاری جدی برای مردم است که به نان شب محتاجند

ذکریا سپاهی 2 7 پاسخ 1398/9/24 -18:45

با سلام خدمت مدیریت محترم خبر فوری بنده از س و ب شهرستان چابهار هستم والا بخدا سه فرزند دارم که به مدرسه میروند موندم خوراکی چی بگیرم خداوند هدایتش کنه این کسی را که داره با جان بچه هامان بازی میکنه. امروز مدرسه دخترانه خانمم که خودش معلمه میگه از بیسکویت کرمدار قرص در آوردن. رهبر معظم انقلاب حفظه الله تعالی همواره در تمام سخنرانی هایشان تاکید بر تولید ملی دارند که دشمنان اسلام و انقلاب تیشه به ریشه تولید ملی میزند. و همچنین نکته مهمتر از همه بی کفایتی دولت در جلوگیری از این خیانت بزرگ که دشمن داره سو استفاده می کنه را ثابت میکند.در چهل سال انقلاب اسلامی آگه نظرسنجی کنیم بدترین و ناکارآمدترین دولت همین دولت این دوره و دوره قبل بوده است. پس ما اول شکایت خود را در پیشگاه خداوند میبریم و بعد دست به دامان رهبر معظم حفظه الله میشویم که تا بچه هامان نابود نشده اند و مواد غذایی را آلوده نکرده اند هرچه زودتر جلو این از خدا بیخبرآن گرفته شود و در دادگاه محاکمه شوند.

محمدرضا 1 0 پاسخ 1398/9/24 -18:28

ولا بااین وضعیت باید دیگر چیزی خرید نکنید وگرسنه بخوابید تا زمانی مرگ فرارسدازاین زمانه هرچه بگویید کم گفتی آیاهزارماشاالله وبرکت الله نمتوانندعاملان این گار پیدا کننداین دیگر چه بی خدای بوده خدالعنت بکند این حرام زاده از خدا بی خبر

محمودرضاغلامی 3 0 پاسخ 1398/9/24 -18:24

وقتی مسئولان رده بالای مملکت تمام هم و غم خود را سصرف جنگ برسر پول و چپاول کردن مملکت و ترکمانچاه های پیش رو میکنند دشمنان هم از این فرصت سو استفاده کرده و با ترور بیولوڑیک اصل نظام و آینده ی مملکت راهدف قرارداده و با بیخیالی و گاهأ دشمنی بعضی مسئولین خیلی زود به اهدافشان میرسند.بایک برنامه مدون و ساده میشود جلوی این همه بی عدالتی و دشمنی را گرفت. نقشه ای که به ذهن کمترکسی خطور میکند.

فرزند ایران 10 1 پاسخ 1398/9/24 -18:16

بابا ملتو چی فرض کردین؟؟ خودشون این کارو کردن تا ملت یه مدت با قرص و آلودگی و انفولانزا مشغول بشن و بیخیال دزدی دولت و بنزین سه تومنی بشن روحانی استعفا بده شرش از سرمون خلاص بشه روحانی دروغگو و دیکتاتور

ناشناس 1398/9/25 -14:15

آفرین.

ایرانی 6 0 پاسخ 1398/9/24 -18:15

بنظر من وزارت بابستی بدلیل عدم نظارت صحیح بشدت توبیخ گردد.

متین شاد 4 0 پاسخ 1398/9/24 -18:07

لعنت بر این امنیت حسن فریدون !!!!!! تا نابود کردن ایران اسلامی دست از هر جنایتی بر نمی دارد !!!!!!!

سعید 7 2 پاسخ 1398/9/24 -17:59

از اونجایی که کشور بی سروپایی داریم هر بی پدر مادری به خودش اجازه میده هر بلایی خواست سر ملت بیاره.تا وقتی مسئولین فکرشون جای دیگه هست هر کسی خواست آزادانه میاد جنایت میکنه و میره.

بلال حبشی 2 0 پاسخ 1398/9/24 -17:48

خوب است تا کار از کار نگذشته دولت تدبیر وامید چاره ای کنه و کلیدی تو قفل بکنه