سه خانه بهداشت در پل‌دختر مرمت شده است

قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: سه خانه بهداشت مرمت شده پل‌دختر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح شدند.

سه خانه بهداشت در پل‌دختر مرمت شده است

دکتر علی فرهادی قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: ظرف چند ماه گذشته سه دستگاه موبایل آی سی یو را در اختیار شبکه بهداشت و درمان پل‌دختر قرار دادیم.

وی تصریح کرد: با آمبولانسی که بانک رفاه به معمولان اعطا کرد، شهرستان پل‌دختر در حال حاضر جزو دو شهرستان با بیشترین تعداد آمبولانس به نسبت جمعیت در استان است.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: سه خانه بهداشت مرمت شده پل‌دختر توسط بانک صادرات با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح شدند.

فرهادی اضافه کرد: بعد از سیل، ۱۴۱ میلیارد ریال برای بیمارستان، ۵۰ میلیارد ریال برای شبکه و ۱۶ میلیارد ریال برای دانشکده پرستاری از طرف دانشگاه به این شهرستان تخصیص داده شد.

وی بیان کرد: راه‌اندازی تیم‌های سیار تخصصی برای خدمات سلامت به عشایر دیگر برنامه دانشگاه است که در حال حاضر اجرا می‌شود.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: راه‌اندازی یکی از بزرگ‌ترین اورژانس‌های استان با ۸۸ تخت یکی دیگر از برنامه‌های اجرا شده در پل‌دختر بود.

فرهادی اظهار کرد: برای تکمیل این مرکز اورژانس ۵ میلیارد ریال اعتبار دیگر از وزارت جذب کردیم.

وی تصریح کرد: ظرف ۱۰ روز آینده سه متخصص در رشته‌های بیهوشی، زنان و داخلی وارد پل‌دختر خواهند شد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها