بارتومئو: تعویق دوباره ال کلاسیکو؟ امکان ندارد

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا اطمینان دارد که ال کلاسیکو چهارشنبه پیش رو برگزار خواهد شد.

بارتومئو: تعویق دوباره ال کلاسیکو؟ امکان ندارد

چهارشنبه 27 آذر در نوکمپ قرار است دیدار بارسلونا و رئال مادرید برگزار شود. دیداری که قرار بود اوایل آبان برگزار شود ولی به دلیل ناآرامی های شهر بارسلون به تعویق افتاد با این حال هنوز به طور قطع مشخص نیست که این بازی چهارشنبه برگزار می شود یا خیر.

سونامی دموکرات بیش از 18 هزار امضا جمع کرده و قرار است ساعت 16 روز چهارشنبه تجمعاتی اعتراضی در 4 نقطه مختلف اطراف ورزشگاه نوکمپ برگزار شود. فدراسیون فوتبال اسپانیا خواهان گرفتن تضمین های امنیتی لازم از سوی پلیس محلی بارسلونا شده است.

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا امروز در مراسم ویژه این باشگاه برای کریسمس و در پاسخ به سوالی مربوط به ال کلاسیکو گفت:« این بازی برگزار خواهد شد و امکان ندارد که به تعویق بیفتد. این مسئولیت همه ماست تا بازی برگزار شود. کاتالونیا وضعیت حادی دارد ولی معتقدم تجمعات اعتراضی صلح آمیز منافاتی با ال کلاسیکو نخواهد داشت. همه کسانی که در تجمعات شرکت می کنند، باید آرامش خود را حفظ کنند. مردم می توانند با خانواده و دوستان شان بدون مشکل به نوکمپ بیایند. ال کلاسیکو یک جشن ورزشی است و باید بدون مشکل برگزار شود.»

بارتومئو در مورد مسی گفت:« او شش توپ طلا دارد و معتقدم حق او توپ های بیشتری بود. مطمئن هستم که در سال های پیش رو او به توپ های طلای بیشتری دست خواهد یافت.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها