گل صلاح آن هم با پای غیر تخصصی فوق العاده بود

اندی رابرتسون، ستاره اسکاتلندی لیورپول، از عملکرد تیم در بازی های فصل جدید تمجید کرد.

گل صلاح آن هم با پای غیر تخصصی فوق العاده بود

لیورپول دیشب با دو گل نبی کیتا و محمد صلاح از سد سالزبورگ عبور کرد تا صعود خود را به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده باشد. شاگردان یورگن کلوپ فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارند و در لیگ برتر نیز با اقتدار کامل در صدر جدول قرار دارند.

اندی رابرتسون پس از پیروزی دیشب لیورپول، در مصاحبه ای پیرامون نتایج و وضعیت این تیم صحبت کرد. او گفت: " عملکرد تیم فوق العاده بود. خیلی از مردم می گویند که ما با مشکلاتی مواجه شده ایم اما باید توجه داشت که ما امسال نسبت به سال قبل با چهار امتیاز بیشتر به مرحله بعد صعود کردیم. حالا به جمع 16 تیم برتر رقابت ها صعود کرده ایم و خوب می دانیم که در آینده چگونه عمل کنیم."

رابرتسون در ادامه پیرامون عملکرد محمد صلاح مقابل سالزبورگ گفت: " صلاح چند موقعیت خیلی خوب داشت که آن ها را از دست داد. با خودمان می گفتیم که حتما صلاح موقعیت بعدی را تبدیل به گل می کند اما این اتفاق چند بار تکرار شد. او اما از یک ژاویه تنگ آن هم با پای غیر تخصصی یک گل عالی زد که در نوع خود فوق العاده بود. فکر می کنم که صلاح و فیرمینو فشار زیادی را برای گلزنی تحمل می کنند."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها