زوما: لمپارد از شکست متنفر است

کورت زوما، مدافع فرانسوی چلسی، معتقد است که فرانک لمپارد کمک زیادی به پیشرفت این تیم کرده است.

زوما: لمپارد از شکست متنفر است

سرمربی باشگاه چلسی یعنی فرانک لمپارد 13 سال را در این باشگاه لندنی سپری کرده است. او در دوران بازی خود عملکرد فوق العاده ای در ترکیب چلسی داشت و یکی از دلایل قهرمانی های این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا بود. لمپارد همچنین به عنوان یکی از گلزن ترین هافبک های تاریخ فوتبال به حساب می آید. او حالا وظیفه هدایت چلسی را بر عهده گرفته و از ابتدای فصل با وجود مشکلات زیاد نتایج نسبتا خوبی نیز کسب کرده است.

کورت زوما در مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه چلسی به تمجید از فرانک لمپارد پرداخته است. او در این باره گفت: " لمپارد از شکست متنفر است. او هنگام اشتباهات همه چیز را به ما متذکر می شود اما در عین حال بسیار آرام است. او به خوبی فوتبال را می فهمد چرا که خودش سال های طولانی در آن بوده است و توصیه های فوق العاده ای به ما می کند. لمپارد اولین کسی است که اشتباهات را به ما متذکر می شود و تمام تلاش خود را انجام می دهد تا مانع از تکرار این اتفاقات شود."

زوما در ادامه گفت: " لمپارد از ما درخواست کرده که مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشیم. در برخی بازی ها دچار نا هماهنگی می شویم اما تیم خیلی خوبی داریم و می توانیم همه چیز را جبران کنیم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها