روایت یک نماینده از حواشی امروز حضور سیف در مجلس

ولی‎الله سیف رئیس کل بانک مرکزی امروز به منظور ارائه توضیحات درباره فعالیت موسسات بانکی غیرمجاز در مجلس حضور پیدا کرد.

روایت یک نماینده از حواشی امروز حضور سیف در مجلس

رمضانعلی سبحانی‎فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر درگیری لفظی برخی از نمایندگان مجلس با سیف رئیس بانک مرکزی اظهارکرد: آنچه برخی از رسانه‎ها از درگیری لفظی میان رئیس کل بانک مرکزی و نمایندگان منتشر کردند خلاف واقعیت است چرا که بحث جدی در میان نبود.

وی با اشاره به اینکه سیف به منظور ارائه توضیحات درباره وضعیت موسسات مالی غیرمجاز در مجلس حضور پیدا کرد تصریح کرد: در این جلسه رضا شیران نماینده مردم خراسان در مجلس آمار و ارقامی را درباره فعالیت این موسسات ارائه کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: سیف در ادامه اظهارات شیران، آمارهای ارائه شده از سوی وی را نادرست دانست موضوعی که باعث شد تا شیران نسبت به آن اعتراض خود را اعلام کند.

سبحانی‎فر با بیان اینکه نمایندگان هیچ اقدامی را در جهت درگیری لفظی و کتک‎کاری با سیف انجام ندادند خاطرنشان کرد: بنده صراحتا می‎گویم که هیچ درگیری در نشست امروز مجلس صورت نگرفت و تنها شیران و سیف درباره آمارهای مربوط به فعالیت موسسات مالی غیرمجاز صحبتی را باهم داشتند که متاسفانه برخی از رسانه‎ها از آن به عنوان درگیری لفظی نام بردند.

وی اظهارکرد: بدون شک سوال از وزرا و مسئولین در حیطه اختیارات نمایندگان است که طبق روال قانونی صورت می‎گیرد و نمایندگان هیچ‎گاه بنایی برای جدال لفظی و جسمی با مسئولین ندارند و نخواهند داشت.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها