پدر گواردیولا: پپ به بارسلونا بر می گردد

پدر گواردیولا از بازگشت پسرش به بارسا در آینده ای نه چندان دور خبر داد.

پدر گواردیولا: پپ به بارسلونا بر می گردد

پپ گواردیولا پرافتخارترین مربی تاریخ بارسلونا محسوب می شود. او بین سال های 2008 تا 2012 هفده جام برای آبی اناری ها به ارمغان آورد و نامش را در تاریخ این باشگاه به ثبت رساند. پپ زمانی یک هافبک خوب در ترکیب بارسا بود ولی با ورود به عرصه مربیگری خود را بیش از پیش به شهرت رساند.

گواردیولا سال 2012 بارسا را ترک کرد و پس از یک سال استراحت مربیگری بایرن را پذیرفت. او از سال 2016 نیز هدایت منچسترسیتی را برعهده گرفت و تا 2021 نیز با این باشگاه قرارداد دارد.

در سال های اخیر چندین بار شایعاتی مبنی بر بازگشت پپ به بارسا شنیده شده اما هر بار تکذیب شده است. خود او در جریان چند مصاحبه تایید کرده است که در پایان دوران مربیگری به بارسا بر می گردد ولی در تیم های پایه مشغول خواهد شد تا به بازیکن سازی بپردازد.

پپ اخیرا به عنوان بهترین مربی سال کاتالونیا برگزیده شد. او قرار بود در مراسمی جایزه خود را دریافت کند؛ ولی به دلیل بازی سیتی و برنلی نتوانست به بارسلون برود و پدرش به جای او جایزه را دریافت کرد.

والنتی گواردیولا در مورد احتمال بازگشت پسرش به بارسا گفت:« بله قطعا. او روزی به بارسلونا بر می گردد ولی مطمئن نیستم که برای مربیگری یا یک پست دیگر. از زمانی که او بارسا را ترک کرد، تصمیمات برای آینده اش را به تنهایی گرفته است و من کوچکترین توصیه ای به او نکرده ام. در مورد بازگشت نیز تصمیم گیرنده خودش خواهد بود ولی می دانم که بر می گردد.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها