فرصت ویژه دنیزلی برای پایان روزهای سخت

تیم تراکتور تبریز در شرایطی به استقبال بازی با شاهین می‌رود که در سه بازی اخیر شکست خورده است.

فرصت ویژه دنیزلی برای پایان روزهای سخت

پس از ناکامی در کسب سهمیه آسیایی در لیگ هجدهم، زنوزی بار دیگر کلکسیونی از ستاره ها را به خدمت گرفت تا آسمان تبریز دوباره پرستاره شود و امید به قلب تی تی ها بازگردد. حضور مصطفی دنیزلی به عنوان سکان دار هدایت سرخپوشان تبریزی نیز شرایط را بهتر کرد و باعث شد تا تراکتوربه عنوان یکی از پنج مدعی جدی قهرمانی لیگ را آغاز کند.

اما پرشورها پس از چند هفته طوفانی ناگهان از صدر فاصله گرفتند. باخت به صنعت نفت، شکست تحقیر آمیز در مقابل استقلال، ناکامی برابر سپاهان و لغو دو بازی برابر پیکان و شهر خودرو سبب شد تا تراکتور به رده هشتم جدول سقوط کند اما سرخپوشان فوتبال آذربایجان حالا فرصت ویژه ای برای بازگشت به جمع مدعیان دارند.

آن ها اکنون باید مقابل شاهین بوشهر قعر جدولی بازی کنند و در صورت برد در این دیدار خانگی تا رده چهارم صعود خواهند کرد. البته آن ها باید خوش شانس نیز باشند تا تیم های بالاتر یعنی پرسپولیس، صنعت نفت، نفت مسجدسلیمان و فولاد برنده نشوند. بازی بعدی تراکتور هم برابر تیم همشهری یعنی ماشین سازی خواهد بود؛ مسابقه ای که هیچ وقت برای تراکتور سخت نبوده و آن ها این بار هم امیدوارند با برد در دربی تبریز، شرایط را بهتر هم بکنند.

در صورتی که تراکتور شاهین و ماشین سازی را شکست دهد و این دو نتیجه را با برد برابر شهر خودرو و پیکان نیز همراه کند (بازی های تعویقی)، شاگردان دنیزلی به صدر خواهند رسید. هرچند که مشخص نیست دو دیدار معوقه چه زمانی برگزار خواهند شد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها