کرباسچی: تلویزیون با اصرار از من دعوت کرد اما میرباقری اجازه نداد / نفهمیدم به خاطر موسوی بود یا حضور من و یا هردو

شهردار اسبق تهران در توییتی نوشت: از دیروز با اصرار زیاد از من خواستند در شبکه افق صحبت کنم. من با این ملاحظه که نمی‌آیم فحاشی کنم و حرف خود را می‌زنم، دعوت را پذیرفتم. تا ساعت ٧ شب یعنی زمان آغاز برنامه بارها تلفن زدند.

کرباسچی: تلویزیون با اصرار از من دعوت کرد اما میرباقری اجازه نداد / نفهمیدم به خاطر موسوی بود یا حضور من و یا هردو

غلامحسین کرباسچی در این توییت یادآورشد: وقتی رسیدم، مستقیم به اتاق گریم رفتم و بعد استودیو. تیتراژ برنامه که شروع شد گفتند به اتاق بغل بروم!

مدیرشبکه باخجالت بسیار آمد که میرباقری معاون سیما مخالف است! نفهمیدم بخاطر موسوی بود یا حضورمن و یا هردو.

وی در این توییت تصریح کرده است که دلم برای مجری حیران شده وجوانان دست‌اندرکار و عذرخواهی مکررشان سوخت.

غلامحسین کرباسچی (زاده ۱۳۳۲ در قم)، سیاست‌مدار ایرانی است که در سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۷ شهردار تهران بوده‌ است و در حال حاضر دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی است.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • احمد
    0

    مرد دوست داشتنی

  • کرمی
    0

    خودش خالبازه. اونا هم بازیش دادند. میخواستن ببینن اصلاح طلبان اماده همکاری با نظام برای انتخابات هستن یا نه! خودش خالبازه بخاطر این گفتم که در سال 88 معاون اول آینده کروبی معرفی شد و تمام ایام انتخاب همراه او بود و در فیلم تبلیغاتی کروبی گریه هم کرد. انوقت روز رای گیری برگه را نشان داد که به میرحسین رای داده!!!!!

  • سیروس
    0

    این رفتارهای مسولان صدا و سیما انسان را یاد این ابیات سعدی می اندازد، چو منعم کند سفله را، روزگار نهد بر دل تنگ درويش، بار چو بام بلندش بود خودپرست کند بول و خاشاک بر بام پست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها