صف شورای مرکزی جبهه پایداری برای ثبت نام در انتخابات مجلس

پنج نفر از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

صف شورای مرکزی جبهه پایداری برای ثبت نام در انتخابات مجلس

بعدازظهر امروز محمد سلیمانی وزیر ارتباطات دولت نهم و نماینده مجلس نهم، محمدرضا حسینی، علی خضریان، غلامحسین رضوانی، محمد مسعودی و سید میرهاشم موسوی، دبیر کمیته انتخابات جبهه پایداری با حضور در وزارت کشور در انتخابات برای رقابت در حوزه تهران ثبت نام کردند.

گفتنی است که صبح امروز هم آقاتهرانی دبیرکل این جبهه در انتخابات مجلس برای حوزه تهران ثبت نام کرد.

در اولین روز ثبت نام در انتخابات مجلس هم سید محمود نبویان از دیگر اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری از حوزه تهران در انتخابات ثبت نام کرده بود.

منبع: اعتماد آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اکبر
    0

    واقعا جای تعجب دارد که بدنبال گرفتن کرسیهای مجلس هستند اخر این اقایان کارنامه درخشانی در هشت سال ر مدیریت کلان کشور حکمر انی نداشتند چرا جای تعب دارد اگر امروز می بینیم که مشکلات کشور دوچندان شده سیاست های غلط این اقایان بود د ر ان دو ران هم مجلس در اختیارشان بود وهم دولت برای اولین بار درآمد های کشور به هشتصد میلیارد دلار فقط از فروش نفت 150" دلار بود وبماند درآمدها ی دیگر بجز در بخش مسکن دیگر. هیچگونه سرمایه‌گذاری در بخشهای صنعت انجام ندادند تاجایی در پایان حکومت پاک دستان تاریخ به این نتیجه ر سیده بود ند که با این ویرانه ای که درست کرده اند بجز خودشان نمی توانند کشور را اد اره کنند کسانیکه برای از بین بردن شفافیت مالی در کشور سازمان برنامه را حذف کرد ند امرو ز اگر تامین اجتماعی ورشکسته شده بدلیل حیف ومیل پولها ی ان سازمان بود و... هزاران مورد دیگر حال این اقایان با ان تفکرات مشاعی می خواهند بیکار ی اعتیاد و و... را حل کنند چیزی که قبلا تجرزه شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها