سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

وضعیت هوا در ۱۲ آذر/ بارش در برخی استان‌ها شدت می‌گیرد

براساس نقشه های هواشناسی امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی، بارش در برخی استان ها شدت بیشتری به خود می‌گیرد.

وضعیت هوا در ۱۲ آذر/ بارش در برخی استان‌ها شدت می‌گیرد

براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور برای استان‌های واقع در نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و سواحل دریای خزر بارش باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و برای مناطقی از مرکز و جنوب بارش پراکنده پیش بینی می‌شود که در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب فارس، شرق و شمال خوزستان، بوشهر، لرستان، گیلان، نیمه غربی مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی شدت بیشتری خواهد داشت.

روز چهارشنبه از فعالیت این سامانه در نیمه غربی کشور کاسته شده و در مناطقی از شمال شرق و جنوب شاهد بارش پراکنده و وزش باد خواهیم بود. روز پنج شنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی به روی نوار شمالی، ابتدا در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و ارتفاعات آن و بتدریج در شمال شرق شاهد بارش باران و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف به همراه کاهش نسبی دما خواهیم بود.

فعالیت سامانه بارشی روز جمعه در شمال غرب کاهش یافته و در بخش‌هایی از شمال شرق و غالب مناطق نیمه غربی ادامه خواهد داشت. همچنین در این روز برای بخش‌هایی از جنوب شرق شاهد بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها