خنده های گرم کاپیتان آبی‌ها در سرمای تهران

استقلال با روحیه دو چندان روزهای سرد پایتخت را سپری می کند به این امید که عصر دوشنبه در شمال از رقیب سنتی سبقت گرفته در یک قدمی صدر قرار بگیرد.

خنده های گرم کاپیتان آبی‌ها در سرمای تهران

، روند روبه رشد استقلال با استراماچونی و نمایش فوق العاده کاپیتان این تیم ادامه پیدا کرد تا تمام نگرانی روزهای ابتدایی فصل جای خود را به امیدواری بسیار بالا برای رسیدن به جمع مدعیان قهرمانی و سبقت از رقیب دیرینه و سنتی آن هم بعد از چند فصل بدهد.

در این میان نقش کاپیتان وریا غفوری در راه افتادن استقلال و روشن شدن موتور شش سیلندر این تیم پرطرفدار غیرقابل انکار است. کاپیتان کرد آبی ها درست مثل این تیم در روزهای ابتدایی فصل اسیر اتفاقات و حواشی زیادی بود که تمرکز را از او گرفت اما رفته رفته این تلاطم جای خود را به آرامش داد تا هم وریا روی فرم برگردد هم استقلال اوج بگیرد.

غفوری در تمرینات روزهای گذشته یکی از سرحال ترین و باانگیزه ترین بازیکنان نشان داده است درست مثل روز گذشته که وریا با خنده های گرم و نشاط بالا سرمای استخوان خردکن پایتخت را به گرمای جالبی تبدیل کرد تا استقلالی ها پشت سر او تمرین سنگینی را پشت سر بگذارند وبرای سفر به شمال و ثبت خاطره ای دل انگیز مقابل نساجی آماده شوند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها