افتتاح ۳ میدان میوه تره بار در بهمن ماه

۳ میدان میوه تره بار تا ۲۲ بهمن در منطقه ۱۲ افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

افتتاح ۳ میدان میوه تره بار در بهمن ماه

محمدرضا ندرلو معاون خدمات شهری منطقه ۱۲ تهران، در توضیح آخرین وضعیت احداث ۳ میدان میوه و تره بار در منطقه ۱۲ گفت: منطقه ۱۲ از جمله مناطقی در پایتخت است که از لحاظ سرانه میدان میوه و تره بار وضعیت مناسبی ندارد و محروم به حساب می‌آید.

معاون خدمات شهری منطقه ۱۲ تهران در پاسخ به این سوال که میادین میوه و تره بار در کدامیک از محله‌های منطقه ۱۲ احداث می شود و مورد بهره برداری قرار می گیرد، گفت: میادین میوه و تره بار در خیابان گوته در محله ایران، محله سیروس و محله خیام (بلوار قیام) احداث و در اختیار شهروندان قرار داده می شود.

ندرلو در پاسخ به این سؤال که چه بودجه ای برای احداث این ۳ میدان میوه و تره بار در منطقه ۱۲ صرف شده است، تصریح کرد: پروژه احداث ۳ میدان میوه و تره بار در منطقه ۱۲ پروژه مشارکتی بین شهرداری منطقه و سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بود.

معاون خدمات شهری منطقه ۱۲ تهران در تشریح مسئولیت های شهرداری و سازمان میادین میوه و تره بار گفت: شهرداری منطقه ۱۲ زمین مورد نیاز را رفع تصرف و معارض می کند و آن را در اختیار سازمان میادین میوه و تره بار قرار می‌دهد تا این نهاد کار احداث و تجهیز میادین میوه و تره بار را انجام دهد زیرا بهره بردار اصلی میادین میوه و تره بار سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران است.

ندرلو در پاسخ به این سوال که میادین میوه و تره بار در منطقه ۱۲ در چه تاریخی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، تصریح کرد: امیدواریم طبق برنامه ریزی انجام شده در تاریخ ۲۲ بهمن میادین میوه و تره بار را در اختیار شهروندان ساکن در منطقه ۱۲ قرار دهیم.

او در تشریح دیگر برنامه های این منطقه برای احداث میادین میوه تره بار در سال ۹۹ گفت: برای سال ۹۹ نیز به دنبال احداث ۳ میدان میوه و تره بار دیگر در منطقه ۱۲ هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها