امام جمعه شیراز:

رضا خان با تمام قلدری‌اش نتوانست عمامه از سر آخوند بردارد، شما چه جایگاهی دارید که می گویید آخوند باید برود

امام جمعه شیراز به شورای تامین فارس و معترضان هشدار داد: چه جایگاهی دارید که می‌گویید آخوند باید برود؟

رضا خان با تمام قلدری‌اش نتوانست عمامه از سر آخوند بردارد، شما چه جایگاهی دارید که می گویید آخوند باید برود

آیت‌الله لطف‌الله دژکام ظهر دوشنبه 28 آبان در جمع گروهی از علما و بسیجیان استان فارس در شیراز تاکید کرد: دیشب و امروز به شورای تامین و مسئولان امنیت فارس تصریحا اعلام کرده است که یا شورای تامین قادر به جمع کردن عده قلیل اغتشاش‌گران است یا از فردا شخصا وارد میدان خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی بسیجیان انقلابی گفت: ما انقلاب، دیانت، اسلامیت خود را حفظ خواهیم کرد، رضا خان با تمام قلدری‌اش نتوانست عمامه از سر آخوند بردارد، شما چه جایگاهی دارید که می گویید آخوند باید برود؛ هر آخوندی دزدی کند، من و افراد انقلابی اولین دشمن او هستند اما نمی‌نشینیم که هر کس هر کار خواست بکنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد که اگر شورای تامین این استان نمی تواند اغتشاشات را جمع کند، فردا شخصا و به همراه بسیج به میدان خواهد آمد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام ظهر دوشنبه 28 آبان در جمع گروهی از علما و بسیجیان استان فارس در شیراز تاکید کرد که دیشب و امروز به شورای تامین و مسئولان امنیت فارس صراحتا اعلام کرده است که یا شورای تامین قادر به جمع کردن عده قلیل اغتشاشگران است یا از فردا شخصا وارد میدان خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی بسیجیان انقلابی، خطاب به اغتشاشگران گفت: ما انقلاب، دیانت، اسلامیت خود را حفظ خواهیم کرد، رضاخان با تمام قلدری‌اش نتوانست عمامه از سر آخوند بردارد، شما چه جایگاهی دارید که می‌گویید آخوند باید برود؛ هر آخوندی دزدی کند من و افراد انقلابی اولین دشمن او هستیم، اما نمی‌نشینیم که هر کس هر کار خواست بکند.

امام جمعه شیراز گفت: امروز مسئله اصلی مشکلاتی است که به لحاظ مالی و جانی متوجه همه شهروندان شده است؛ بسیاری از کسانی که در میدان حضور داشتند اعتقاد دارند که عوامل اصلی اغتشاشات شیراز، شیرازی و حتی استان فارسی نیستند.

او با بیان اینکه ادامه وضعیت کنونی به معنای به خطر افتادن جان و مال شهروندان و با مشکل مواجه شدن زندگی روزمره مردم است، افزود: موضوع مهم آنست که با این وضعیت چه باید کرد، تحلیل این‌که دلیل بروز این وضعیت چیست طولانی خواهد بود و امروز هم فرصت تحلیل نیست، امروز اگر کسی کوتاهی کرده نباید برگردد و خودش را توجیه کند، باید بگوید که کارم را درست انجام نداده‌ام اما جبران می کنم.

امام جمعه شیراز با تصریح این‌که همه در این نظر که هیچ یک از اتفاقات و حوادث اخیر در شیراز و دیگر نقاط اعم از تخریب اموال و آتش زدن‌ها درست نیست، گفت: مهم‌ترین کار امروز آنست که جلوی کار غلط گرفته شود؛ دیشب صراحتا در شورای تامین گفتم که اگر نمی توانید بگویید تا خودمان اقدام کنیم.

او اضافه کرد: اگر آنهایی که مسئولیت مستقیم دارند می توانند باید اقدام لازم را انجام دهند؛ زیرا مردم و بسیجیان که از مردم هستند مسئولیت مستقیم ندارند، اما اگر نمی توانند، خودمان می دانیم که چه بکنیم.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان این‌که برای این فرض که شاید نقطه ضعفی در مدیریت موضوع وجود دارد، تاکید کرد که هر زمان در کشور چنین مواردی حادث شده، بسیج به میدان آمده و موضوع را حل کرده است؛ امروز هم بهترین راه برای پیشبرد سامانمند مسائل امنیتی، استفاده از ظرفیت بسیج است.

او از مسئولان بسیج خواست که نیروهای درون خود را فراخوانده و ساماندهی کنند و با تصریح این‌که نیروهای انقلابی و دلسوز نظام در بسیج حاضر هستند، گفت: بسیج جایی است که قانون پیش بینی کرده و من هم به شورای تامین گفته‌ام که اگر نمی‌توانید کار را بسپارید به ما.

امام جمعه شیراز گفت: آنهایی که در صدد تخریب و بر هم ریختن شهر هستند، کسانی که قرآن را در مدرسه کازرون سوزانده اند، کسی که مسجد را آتش می زند و غارت می کند، یعنی هیچ کس را و قرآن و اسلام را قبول ندارد؛ هر کس که یک کلمه از خدا و دین خدا شنیده باشد و باور داشته باشد، چنین کاری را نمیکند. کسی که چنین کارهایی را انجام می دهد با اصل موجودیت اسلام و مسلمانان مشکل دارد.

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: انتظار ما از شورای تامین استان برخورد با این عوامل است؛ بحث ما در مورد بنزین نیست، بحث اینست که مسجد را آتش می زنند، زورشان به طلبه ای رسیده که همه زندگیش ماهیانه 600 هزار تومان است؛ اینها با دین خدا مشکل دارند؛ می گویند چرا راه شهدا را ادامه می دهید، چرا پای دینتان ایستاده اید، چرا پای نظام اسلامی ایستاده اید، انتظار از مدیران امنیتی شهر اینست که مواجهه درست و قانونی و محکم داشته باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون هرچه به ذهنش رسیده در مسیر حل مشکلات پیش آمده، انجام داده است، گفت: اعلام کرده و می کنم که اگر می توانند، بسم الله، اگر نه بسیج و عاشقان نظام و انقلاب و دلسوزان حاضر به حضور در میدان هستند.

امام جمعه شیراز گفت: ما انقلاب، دیانت و اسلامیت را حفظ می کنیم، رضاخان با آن قلدری که داشت نتوانست عمامه از سر آخوند بردارد، اینها می گویند آخوند باید برود، شما چه کاره هستید؟ هر آخوندی که دزدی کرد من اولین دشمن او خواهم بود، بسیج و عاشقان نظام اسلامی هم دشمن او هستند؛ اما اینکه تابلوی بسیج را پایین می کشند، غلط می کنند، نمی نشینیم که هرکس هر کار دلش خواست بکند.

او تصریح کرد: لیدرهای این جریان که انحراف فکری دارند، تعداد بسیار معدودی هستند، عده ای هم در این میان هستند که موج هیجانات آنها را همراه کرده است، این گروه را می توان ارشاد و توجیه کرد اما با لیدرها باید برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس، تصریح کرد: یا شورای تامین استان می تواند مسئله را جمع کند، یا از فردا خودم وارد معرکه می شوم، اگر مدیری در این مسیر سرد باشد، خودش را نشان خواهد دارد؛ ما برای دفاع از دین و اسلامیت و نظام اسلامی از جان خود نمی ترسیم؛ ضعف مدیریت ها هم به موقع حل می شود اما امروز اصل پایان دادن به این مسائل است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه بارها گلایه خود را از مدیرانی که خدا و دین را در نظر نمی گیرند مطرح کرده است گفت: ما یک بار مثل سال 88 باید به میدان بیاییم و این مسائل بوجود آمده را محکوم کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در عین حال تاکید کرد که اصلاح درون ساختار اگر انجام نشود، در آینده هم بیشتر چنین خطرهایی به سراغ ما خواهد آمد لذا بعد از پایان دادن به اغتشاشات امروز، باید به فکر اصلاح درون ساختار بود.

منبع: آفتاب‌‌نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 71
  • کاربر ناشناس
    2

    خدا خیرتون بده ما منتظر فرمانیم

    نظرات شما -
    • مهدی ایلامی
      0

      منتظر فرمان نباش مفت خور کثیف، بیا توی میدون، اونایی منتظر فرمان بودن الان زیر خروارها خاکن و روحشون پیش خدا، امثال تو یه عده مفت خورید که ۴۰ ساله اب میریزید توی اسیاب دشمن و ادعای اسلام میکنید، تویی که واسه رویارویی با مردم رنج دیده کشور خودت منتظر فرمانی یه سگ هار بیش نیستی که البته دندون نداره، مطمعنا امثال تو زیر پای این مردم له میشید

    • ایران
      0

      شما که واسه یه کیک وساندیس آدم میکشید منتظرفرمان باش وساندیستوبگیر وشروع کن

  • مرتضی
    0

    این اتفاقات رو میبینم یاد سریال شب های برره و اخراجی های 3 میوفتم که تو یکی از قسمت های شب های برره مهران مدیری میگه بریم شیشه های خونمونو بیاریم پایین و تو اخراجی های 3 اکبر عبدی میگه برین پلاکارد ها رو آتیش بزنید و شیشه های ستاد انتخابات خودمونو رو بیارین پایین ، میگیم کار طرف مقابل بود. ای روزگار ....

  • Parsa
    0

    به امید خدا که میرید و شرتون از روی سرمون کم میشه و کشور به ارامش میرسه

  • یک طلبه
    1

    جمهوری اسلامی مستحکمممممم ایستاده

    نظرات شما -
    • رهبر
      0

      جمهوریه ایرانی بلکه ایستاده میماند.ن اسلامی

    • مهدی ایلامی
      0

      یک مفعول

    • مریم
      1

      ان شالله جمهوری اسلامی پایدار بماند ،و می ماند چون پایه هاشو خون شهیدان مستحکم کردن

    • خواهرانه
      0

      برادر طلبه بله جمهوری اسلامی مستحکمم وایساده ماهم تایید میکنیم .مشکل مردم با نظام نیست مشکل مردم دولت و برخی اخوندهای فاسده

    • رضا
      1

      البته تو خواب

    • 1
      0

      یعنی جمهوری اسلامی مطابق با نظر بخشی از جامعه که حاکمیت دستشونه کار میکنه وبقیه مردم مثل من که هیچ اعتقادی به حاکمیت جمهوری اسلامی ندارم باید زیر فشار له بشم؟؟؟؟ این که شد مثل زمان شاه حتی بدتر !! شما روی رضاخان رو سفید کردی !! برید و بیاندیشید که چه کردید که مردم شعار میدادند"رضا شاه ، روحت شاد"!!!

  • ناشناس
    0

    عجب!!! مردم رو به جون هم بنداز.

  • دومان
    0

    سی میلیون ملتی چهل سال پیش شما رو خواستند الان هشتاد میلیون شما رو نمی خواهند (همان حرف قدیمی) باور نداری رفراندوم برگزار کن (البته مثل انتخابات نباشه ) حکومت بدون مشروعیت رو چه کسی به شما داده !!؟؟؟

  • ناشناس
    0

    چرا خود را شیفته ی جاه و جلال مناصب قلابی دنیا کردید؟؟؟!!! --- آقای لطف الله دژکام امام جمعه محترم شیراز!!! آی کاش روحانیت زمان رضا شاهی ویژگیهای خوب خدا پسندانه ی مردمی خود را تا امروز حفظ می کرد و خود را به دنیا و رزق و برق , مناصب پر جاه و جلال قلابیش آلوده نمی کرد ؛ آی کاش!!! آی کاش!!! آی کاش!!!

  • رضا
    0

    همانطور که امام فرمود پیشینیان که سلطنت خواستند ولی نسل فعلی خودشان تصمیم می‌گیرند چه نظامی داشته باشند اگر روزی اکثریت مردم بخواهند که شما نباشید آیا به مردم حق میدهید؟

  • حقگو
    0

    پندخواهرانه به امام جمعه شیراز روحانی گرامی بامردم عصبانی درنیفت عاقبت خوشی نداره فرمایش امام راحل که گفتن کاری نکنید مردم ازشما بیزاروعصبانی بشن که بیرون کردن شما توپ وتانک نمی خواهدبامردم مداراکنید

  • کوروش
    0

    به ایشان بفرمایید تفسیر همین که مجبور شدن این جمله را بر زبان بیاورند مثنوی هفتاد من را میطلبد. ضمنا در کارتان بسیار حرفه ای هستید.

  • علی
    0

    شما چه کار کردید ک ملت خودتون دشمن خودتون شده.لطفا رویه را تغیر بدهید و ملی فکر کنید اگه رضاخان نتونست نادرشاه را به یاد بیار

  • ...
    0

    reza khan adam bood na mesl shma. agar gharar bood ba zoor in karo koni sad sall pish kardebood

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      لیاقت مردمی مثل شما یک دیکتاتور بیسواد و زورگو مثل رضا شاهه،از آزادی و امنیت زیاد خوشی زده زیر دلتون،حیف خون اون مدافعان و مرزبانانی که به خاطر این ملت ریخته شده و میشود.هر از گاهی میگم چی میشد اگه کشورمون ایران مثل سوریه یا عراق جولانگاه داعشیها میشد،اون موقع دست گداییتون رو به طرف کی دراز میکردید؟امثالهم جیره خوار سلطنت طلبا و غربیا هستید و معلوم نیست برای چی برای اونها دم تکون میدید ولی اون آرزوها را به گور خواهید برد...

  • ahmade
    0

    خود ما مردم شمارو رو مسند نشوندیم خواهشا تو این اوضا شاخو شونه نکشید وقته دلجوییه عزیز جان!

  • خشایارشاه
    0

    به رضا بد نگو که بد میارید بزودی میگی نه ببین

  • سید
    1

    اخه ریش رنگی تو کی هستی که خودتو با اخوندای زمان شاه مقایسه میکنی؟؟ تو اگه اخوند زمان شاه بودی مثل خانم ها حنا به خودت نمیزدی کدوم ارایشگاه زنانه میری رنگش میکنی؟ادرسش بده موهای ما هم رنگ کنیم تو نماز نداری نماز خوندن پشت سر تو مشکل داره تو چه امام جمعه ای هستی مردم شیراز مردمی باشعور و فهم هستن چطور پشت سر تو نماز میخونن!!

  • حسان
    1

    سلام ، ناشکری نکن قدر این نعمت الهی را بدان و به ولی نعمت خودتان بی احترامی نکن که برای خداوند کاری ندارد که شما را مجدد به گدایی بیندازد

  • حسان
    0

    سلام ، ناشکری نکن قدر این نعمت الهی را بدان و به ولی نعمت خودتان بی احترامی نکن که برای خداوند کاری ندارد که شما را مجدد به گدایی بیندازد

  • کاربر ناشناس
    0

    کاری به فرمایشات حاج آقا و نظر دهندگان ندارم اگر نظر دهندگان عزیز به گرانی و نوع رفتار. و بی عرضگی دولت اعتراض دارند که بنده هم همین طور و در کنار شان هستم ولی ازبین بردن. و آتش زدن قرآن و حوزه علمیه و تخریب وسایل عمومی مخصوصا چه ربطی به اعتراض به گرانی دارد پول این خسارت ها از جیب مردم میرود ضمن اینکه یک نگاهی بیندازید به شبکه های ماهواره ای ببینید چه طوری از خوشحالی عروسی گرفته اند در حالیکه خودشان آنجا به دنبال عشق و حال هستند و از گرفتاریها و تحریم مردم ایران چیزی نمی فهمند

    نظرات شما -
    • مهدی ایلامی
      0

      به همون کلام الله که آتش زدن قرآن و اماکن عمومی کار خود افراد دولتیه واسه اینه صدای به حق مردم رو خاموش کنن و بین صفوف مردم دو دستگی ایجاد کنن، لعنت به شما که به خاطر حکومت به قرآن هم رحم نمیکنید، خدا خودت ریشه ابن ظلم رو بخشکون

  • کاربر ناشناس
    0

    شمایی که نظر می دهید که در افتادن با مردم ،کدام مردم اتش زدن ساختمانهای مسکونی و ممانعت حضور اتشنشانی کار مردم نیست کار منافقین ذلیل است که خوار وخفیف نوکر و جیره خوار اربابانشان هستند به خاطر مشتی دلار

    نظرات شما -
    • رابعه
      0

      خسارت به اموال خصوصی دقیقا کار خود شما و رفقایتان هست

  • ایرانی
    0

    ملت رضا خان نیست . ولی نعمت شماست شیخ. مولا علی ع می فرماید : ای مالک از خشم مردم بترس که نمونه ای از خشم خداوند قهار است .

  • ahmade
    0

    یه چیز جالب کامنتا با هر نظری پخش میشه ! بی احترامی نکنید تایید میکنن

  • میرزا
    0

    ان شا الله روزی هم خواهید رفت شما کی هستید که مردم را تهدید می کنید اگر انصاف داشتید همانگونه که همه دانش آموزان ودانشجویان هنگام تحصی شهریه می پردازند طلبه ها هم قاعدتا باید شهریه بپردازند نه بابت درس خواندن پول هم بگیرند کجای اسلام اینرا گفته از همین ابتدا آنها را به مفت خواری عادت می دهید

    نظرات شما -
    • مریم
      0

      ای خدا چرا مردم اینهمه مادی گرا شدن،

  • میرزا
    0

    ان شا الله روزی هم خواهید رفت شما کی هستید که مردم را تهدید می کنید اگر انصاف داشتید همانگونه که همه دانش آموزان ودانشجویان هنگام تحصی شهریه می پردازند طلبه ها هم قاعدتا باید شهریه بپردازند نه بابت درس خواندن پول هم بگیرند کجای اسلام اینرا گفته از همین ابتدا آنها را به مفت خواری عادت می دهید

  • میرزا
    0

    کار را بجایی رساندید که ملاها برای نماز خواندن که وظیفه اصلی آنهاست هم پول می گیرند

  • کلاه شرعی
    0

    ملت رو از دین برگردوندید جواب خدا رو چی میدین؟ همین ملت کلاه رضا شاه ملعون رو برداشت و اگر هر قشری به هر اسمی به اسم دین به اسم روحانیت راه رو کج کنه و خلاف اراده خدا حرکت کنه کلاهشو بر میداره که هیچ سرشو هم له میکنه

  • کلاه شرعی
    0

    ملت رو از دین برگردوندید جواب خدا رو چی میدین؟ همین ملت کلاه رضا شاه ملعون رو برداشت و اگر هر قشری به هر اسمی به اسم دین به اسم روحانیت راه رو کج کنه و خلاف اراده خدا حرکت کنه کلاهشو بر میداره که هیچ سرشو هم له میکنه

  • ناشناس
    0

    واقعا چنین حرفی زده شده؟

  • علیرضا
    0

    من فکر کنم امثال اقای دژکام اگه زمان پیغمبر زندگی میکردند به احکام الهی هم معترض بودند. جناب دژکام امام علی ع فرموده هرجا فقیری وجود دارد بدانید که ثرمتمندی حق او را خورده. برادر من این همه بی عدالتی را نمیبینید ؟ بحث رضا شاه و آخوند و عمامه نیست. بحث این است که عده ای بی کفایت در راس کار هستند و از روی بی دانشی و عدم صلاحیت مشکلات اقتصادی این مرزوبوم را دارند بیشتر میکنند. خدارو شکر ایران کشور فقیری نیست. پس بی کفایتی و طرز فکر محجورانه کار را به اینجا کشانده... ضمنا" جناب دژکام خدا نکند سیل بیاید که اگر بیاید همه را باهم میبرد. و دیگر عمامه و رضاشاه و .......... برایش بی معنی است.

    نظرات شما -
    • مریم
      0

      اگه به سخنانش دقت کرده باشید گفت که این حرف های من به خاطر بنزین نیست به خاطر اینکه چرا به مسجد و قرآن هجوم اوردن و سوزاندن،گفته که باید جلوی اینا باید ایستاد ،خب درست هم می گه،غلط کرده کسی که ایمان و مذهب نداره از طرف ما و مردم شده نماینده و آشوبگر و قرآن می سوزونه

  • صادق
    0

    پدران ما چهل سال پیش یه اشتباهی کردن به شمااعتماد کردن وشمارو به حکومت رساندن الان بعد چهل سال فهمیدیم شماجز ویرانی ایران وایرانی غارت ثروت ایران کاری انجام ندادید فسادبیکاری اعتیاد طلاق وعیره ثمره حکومت شما بود .شما لایق حکومت اداره کشور نیستید فقط باید یه مبلغی ناچیزبگیرید وتو امامزاده ها روضه بخونید خواهشا مملکت را به کاردان بسپارید ونسلهای بعدی را مثل نسل ما نابودنکنید

  • صادق
    0

    پدران ما چهل سال پیش یه اشتباهی کردن به شمااعتماد کردن وشمارو به حکومت رساندن الان بعد چهل سال فهمیدیم شماجز ویرانی ایران وایرانی غارت ثروت ایران کاری انجام ندادید فسادبیکاری اعتیاد طلاق وعیره ثمره حکومت شما بود .شما لایق حکومت اداره کشور نیستید فقط باید یه مبلغی ناچیزبگیرید وتو امامزاده ها روضه بخونید خواهشا مملکت را به کاردان بسپارید ونسلهای بعدی را مثل نسل ما نابودنکنید

  • احمد
    0

    من از همینجا دست سردبیر خبر فوری را میبوسم که بی طرفانه کامنت هارو تایید میکنه

  • شینا
    0

    احتمالا انقلاب 57 کار ایشون و پدرشون بوده!!!

  • سجاو
    0

    بنده خدا اگه همین مردم نبودن که امثال تو باید با صدقه مردم و از محل خمس و زکات و با رمالی زندگی میگذروندید. آنقدر پررو و بی شرم نباشید. مردم را از جیره خواران نترسونید. سیل مردم راه بیافته جیره خوارها باید دنبال سوراخ موش باشن. بترسید و انقدر بی شرمانه به مردم توهین نکنید.

    نظرات شما -
    • مریم
      0

      اتفاقا سیل مردم سمت اینور،اشتباه فکر نکن،

  • سید
    0

    احسنت بر امام جمعه شجاع شیراز .

    نظرات شما -
    • کیوانی
      0

      امام صادق علیه السلام: افزایش قیمت]ها[ سبب بد رفتاری است، امانتداری را از بین می¬برد و انسان مسلمان را به ستوه می¬آورد.( الکافی جلد 55) مردم از فساد و گرونی و رانت به ستوه آمدن دینمون هم که ازمون گرفتین یعنی خیانتی که شما به رسول مهربانی ها و امام علیه السلام کردین تو روز عید و به قول خودتون هفته وحدت ابولهب نکرد آره خیلی شجاعه میخاد مردم رو بندازه به جون هم و جوونای مردو رو بفرسته دم تیغ

  • مهدی ایلامی
    0

    شیرازیا اهل شیراز نیستن، تهرانیا اهل تهران نیستن، مشهدیا اهل مشهد نیستن... موندم اینا از کجا میان؟؟ احتمالا فضایی باشن عمو خودتی، این صدای مردمیه که دیگه کارد به استخونشون رسیده، تو و امثال تو مقابل عظمت این مردم شریف هیچی نیستید. رضا خان گور به گوری یک صدم تو و امثال تو قلدر نبود، بیا به میدان ببینم چه غلطی میخوای بکنی. مردم که همه مثل تو و امثالت ماهی ۲۰ میلیون واسه حرف مفت زدن نمیریزن رو حسابشون، مردم نون ندارن بخورن، مردم افسردن، مردم داغونن، مردم الان نگاه میکنن نه رمقی براشون مونده، نه امیدی مونده، دینمونم که ازمون گرفتین انگلیسیای پدر انگلیسی. حسین ع واسه احقاق حق جونشو داد، مام اگه خطمون حط حسینی باشه پای حرف حق وای می ایستیم. لعنت خدا و پیغمبر و همه شهدا به شما ملعونهای دروغگو، دیگه ببندید این دهنای یاوه گوتون رو، چهل سال دروغ، چهل سال فریب، چهل سال خفقان، چهل سال ظلم و تبعیض، مرگ بر شما و پدران انگلیسیتون

  • عباس
    0

    تو تاحالا کجا بودی اگر مرد میدان بودی که این حرفها نمیگفتی عمل میکردی اگر مردی مثل جوانهای مردم برو مدافع حرم شو بادشمن به جنگ نه با هموطن

  • علیرضا
    0

    من شخصا" از این قسمت که نظرات را بی طرفانه منعکس میکنید تشکر دارم. اقای دژکام بجای اینحرفها از مردم باید عذرخواهی کنی. شما چکاره ای ؟

  • emad65
    0

    اقای دژکام با خودت فکر کردی که ببینی چرا مردم از شما بدشون میاد؟؟لابد نتونستین دل مردم رو بدست بیارین که اینهمه از شما متنفر شدن.از روحانیت متنفر شدن.چرا تو کشورهای هم جوار مسلمان مقل قطر امارات عربستان کویت بحرین عمان و اردن از این اتفاقات نمیفته؟؟میدونی چرا؟؟چون مردمش رفاه دارن ارامش دارن.اگه شما هم رفاه میاوردین الان جای اون شیخ های عرب بودین پس یکم تامل بد نیست

  • ناشناس
    0

    واقعاازاین کامنت هامتاسف شدم.زنده بادروحانیت اصیل.زنده باددین ودین مداری.مردمی که مقابل یک امام جمعه این جورسخیف موضع میگیرندبدانندکه روبروی امام زمانشون هم می ایستند

  • محمد
    0

    به جای خودشیرینی و قلدری از حق مردم دفاع کنید به اندازه کافی تو این مدت مردم هوای شمارو داشتن که تو اون بالایی و نفست از جای گرم بلند میشه. همون بسیجیا هم جز مردمن ایرانین.ملت کار ندارن یا اگه دارن حقوقش کفاف نمیده با این خرج گرون و اقتصاد داغون.الانم که داستان بنزین به وجود اومده.شهامت داشته باشید رودرو مردم واینستین اقتصادو درست کنید.گرون کردن بنزین یعنی دست کردن تو جیب مردم

  • اشکان
    0

    حاجی سرجدت وجدانن اینترنتو وصل کن کلش وار لیگ دارم 3 تا وارم رفت کیک میشممم ...غلط کرد اونی که به شما توهین کرد منظورش اینه که اخوند بره خونه استراحت کنه بعد دوباره فرداش بیاد سوتفاوت شده

  • به نام ایران
    0

    نور بر تاریکی پیروز است.

  • حسین
    0

    رضا خان را با ملت ایران مقایسه نکنید. خیلی از همان هایی که می گویید بعد حقوق بگیر همان دولت شدند و دعا گو و می گفتند این دولت کمر بسته امام رضا است . مورچه ها هم شاه دارند این شاه تنها شاه شیعه در دنیا هست و هزار تا از این پاچه خواری ها و تملق ها. پس لطفا برا مردم قدرت نمایی نکنید . که این قدرت را مردم به امانت به شماها داده اند

  • کاربر ناشناس
    0

    واه؛شماپشتتون به کلاتون گرمه یا به این ملت کلاه ندیده؟؟؟؟خخخخخخ

  • مهدی
    0

    آیا واقعا صدای مردمی که از ته دل شما رو نمیخوان ولی دین خدا رو میخوان و عاشقش هستن شنیده نمیشه باید کر بود و نشنید ...

  • التماس دلار
    0

    شما اگه اون موقع جلوی دزدی هم لباساتون وامیستادی یا سمبه پر زوری داشتی الان دو دستی کلاهتو نمیچسبیدی

  • تقی
    0

    شک نکن این اتفاق می افته

  • تهران
    0

    جسارتا اقای دژکام طوری حرف نزنید ب شعور ادم بر بخوره.. هرکی معترضه یعنی جاسوس و اسرایلیه؟؟ کسی به امام امت پشت نکرده خیلی هم ب شهدا اعتقاد داریم فقط گشنه ایم فقط خسته ایم ازینهمه دروغی ک در قامت ریا ب مردم میگید.. شما عاتقادات مارو هم خراب کردید اتفاقا شما باید قیامت ب امام زمان و این دنیا به امام امت جواب پس بدین.. من هم امنیت شغلی و مالی شما رو داشتم سینه چاک میکردم.. تا حالا بچتو از نداری فرستادی خونه عمه یا خاله شام بخوره بیاد؟؟. تا حالا سه روز در هفته کارگری رفتی بقیشم بیکار بمونی؟؟ متاسفانه کسی ک خدا و ساده زیستی و عدل علی رو فراموش کرده شمایید ن مردمی ک همیشه پشت امامشون بودن حتی با شکم گشنه.. چقدر وقیحانه برای مردم خط و نشون میکشید. شما حتی ب امام حاضر هم جفا میکنید وای ب روزی ک امام زمان بازخاستتون کنه. انشالا خون شهدا دست ناپاک مفسدان و امثال دولت حسن فریدون رو از سر ملت قطع کنه.. و من الله توفیق

  • Sara
    0

    خدايا ببين پشت كيا داريم نماز ميخونيم ، خودت كمكون كن

  • zohreh
    0

    مردم از رضا شاه هم قوی ترن شک نکن ...

  • کاربر ناشناس
    0

    به تاریخ خواهی پیوست.

  • Me...
    0

    آقاي دژكام از آخرتت بترس به خاطر منافعت ،دنياي خودت را به آخرت فروختي

  • میلاد
    0

    رضا خان نتوانست چون آخوند حقوق بگیر نبود زندگی آخونداززندگی مردم اگربدتر نبود بهترهم نبود توالان حداقل سی تاپنجاه میلیون درماه برای یک ساعت در هفته حقوق می گیری وی .آی پی .vip می برندومی آورندت سفره با پنج نوع غذا برایت پهن است من بازنشسته سه ماه گوشت نخریدم الان بدبختر شدم اگر حرف هم بزنیم آمریکایی وآشوبگر می شویم تا کی سرکوب تا کی

    نظرات شما -
    • س
      0

      این حرف ها ادم رو یاد زمان معاویه میاندازه!!!

  • سارا
    0

    ازخبرفوری به خاطرانعکاس نظرات مردم متشکرم .تواین چندسایتی که بازمیشه این سایت نظرات مردم رامنعکس میکند همین خبر رادرتابناک من یک نظر ساده ومودبانه گذاشتم منتشرنکرد.

  • محمد
    1

    درستش این بود که بگی رضاخان باتمام قلدریش برای مردمش قلدری نکرد ولی آخوند میتونه قلدری کنه و بیاد برای مردم رجز بخونه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها