لیک برای غلبه بر دورتموند، از تاکتیک کلوپ الهام گرفت

یک روزنامه‌نگار آلمانی ادعا کرد سرمربی موقت بایرن مونیخ با الهام‌گیری از تاکتیک یورگن کلوپ در لیورپول بر بورسیادورتموند غلبه کرد.

لیک برای غلبه بر دورتموند، از تاکتیک کلوپ الهام گرفت

از پیکار دو تیم بزرگ و مدعی فوتبال آلمان مدت 3 ،‌4 روز گذشته است اما بحث در مورد برد 4 بر صفر بایرن مقابل دورتموند همچنان داغ است.

در روزهای سپری‌شده بزرگان دو تیم قدیمی و پرطرفدار بوندس‌لیگا به ارزیابی مسابقه انجام شده در ورزشگاه آلیانس‌آرنا پرداختند و هریک به مواردی در ارتباط با تاکتیک بازی دو تیم، آرایش تیمی و آمادگی جسمانی هر یک پرداختند.

توبیاس شفل که از جمله روزنامه‌نگاران ورزشی مجرب آلمان‌ محسوب می‌شود و همواره امور این دو تیم مطرح را زیر نظر دارد،‌در تحلیلی که برای اشپورت‌بیلد نوشت،‌ به یک نکته مهم اشاره کرد:استفاده بایرن از تاکتیک بازی تیمی لیورپول!

این نویسنده عنوان کرد هانس‌دیتر فلیک با الهام‌گیری از سیستم «گگن‌ پرسینگ»‌(پرس از مقابل) یورگن کلوپ در تیم لیورپول،‌ تیمش را مهیای بازی «ال‌کلاسیکو»‌با بورسیا کرد و در مدت 90 دقیقه، تیم برتر میدان بود.

فلیک که دسیتار 2 نیکو کواچ بود،‌ بعد از اخراج هفته گذشته سرمربی کروات،‌به عنوان سرمربی موقت عهده‌دار مسئولیت تیم باواریایی شد.

وی ابتدا توانست در لیگ قهرمانان اروپا مونیخی‌ها را 2 بر صفر برنده بازی با المپیاکوس کند.

سپس در مصاف با دورتموند، شاگردانش 4 بر صفر فاتح بازی شدند.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها