پیروزی بوکسورهای ایران در قهرمانی جوانان آسیا

بوکسور سبک وزن تیم ملی جوانان توانست با پیروزی مقابل حریف ژاپنی، نخستین برد نمایندگان ایران در قهرمانی آسیا را کسب کند، اما دو بوکسور دیگر ایران با قبول شکست از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

پیروزی بوکسورهای ایران در قهرمانی جوانان آسیا

ظهر امروز (چهارنشبه) ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۸، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا جوانان ۲۰۱۹ مغولستان که به میزبانی شهر "اولان باتور" در حال پیگیری است، سه بوکسو دیگر ایران مقابل رقبای خود روی رینگ رفتند که یک برد و دو حذفی نتیجه تلاش آن‌ها بود.

در وزن ۴۹ کیلوگرم، مصطفی ریگی به عنوان چهارمین بوکسور ایران در این رقابت‌ها مقابل "ناتاپون" از تایلند به روی رینگ رفت که با پیروزی در این مبارزه راهی دور بعد رقابت‌ها شد. این برد نخستین پیروزی نمایندگان ایران پس از سه باخت (حذف سه بوکسور) بود.

در وزن ۵۶ کیلوگرم، رامین بابالو در گام نخست نتیجه را به "ماتسو موتو" بوکسور ژاپنی واگذار کرد تا چهارمین مشتزن حذف شده ایران از این مسابقات باشد.

در وزن ۹۱+ کیلوگرم، سامان حسینی بوکسور سنگین وزن تیم ملی ایران در نخستین گام به مصاف "دونگ جین" از کره جنوبی رفت و در حالی که مبارزه در راند سوم در حال پیگیری بود، حسینی از ناحیه بینی دچار خونریزی شدید شد تا با نظر داور وسط بازنده این دیدار معرفی شود.

به این ترتیب تیم ملی ایران تا پایان روز سوم رقابت‌ها ۵ بوکسور حذفی و یک برد را در کارنامه خود ثبت کرد. امیررضا شکاری، سبحان صحرایی، امیرحسین دولتی، رامین بابالو و سامان حسینی بوکسورهای حذف شده ایران از این رقابت‌ها هستند.

با تصمیم امید رشید به عنوان سرمربی،‌ ترکیب تیم ملی بوکس ایران در این رقابت‌ها به شکل زیر است:
وزن ۴۹ کیلوگرم، مصطفی ریگی
وزن ۵۲ کیلوگرم، سبحان صحرایی
وزن ۵۶ کیلوگرم، رامین بابالو
وزن ۶۰ کیلوگرم، امیرحسین دولتی
وزن ۶۴ کیلوگرم، امیررضا شکاری
وزن ۶۹ کیلوگرم، فرهاد مرادی
وزن ۷۵ کیلوگرم، عبدالحکیم بیگدر
وزن ۸۱ کیلوگرم، امین مجنونی
وزن ۹۱ کیلوگرم، سید محمدعلی سیدصدری
وزن ۹۱+ کیلوگرم، سامان حسینی

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها