سعید آقایی: فکر نمی‌کنم بی‌احترامی‌ها خودجوش باشد

سعید آقایی می گوید بازی ها و عمکلردی که سپاهان تا اینجا ارائه داده ملاک قهرمانی نیست و آنها باید تا پایان همینطور ادامه دهند.

سعید آقایی: فکر نمی‌کنم بی‌احترامی‌ها خودجوش باشد

سعید آقایی مدافع چپ سابق تیم ملی که در زمان کی روش یکی از بازیکنان مورد نظر این مربی پرتغالی بود، سومین سال و البته یکی از بهترین سال های خود را در جمع طلایی پوشان سپری می کند.

صحبت هایمان با سعید آقایی با بازی تراکتور شروع شد. دیداری که سپاهان موفق شد با دو گل حریف قدرتمند خود را در شرایطی شکست دهد که پاس گل دوم روی ارسال آقایی از سمت راست خط هجومی طلایی پوشان رقم خورد. آقایی در مورد این بازی می گوید: خدا را شکر بازی خوبی بود. خیلی خوب و با برنامه بازی کردیم و توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. خیلی این سه امتیاز برای ما مهم بود. امیدوارم در بازی های بعدی هم همینطور منطقی و خوب بازی کنیم و بتوانیم امتیازات را جمع کنیم.

سوال بعدی از مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان در مورد تقابل با تیم سابقش تراکتور بود. او در واکنش به این موضوع گفت: من سال های زیادی آنجا بودم؛ از تیم نونهالان تا بزرگسالان. همیشه هواداران تراکتور به من لطف دارند. من خودم را مدیون آنها می دانم. به هر حال اما چون بازیکن سپاهان هستم و به این تیم تعهد دارم، باید بهترین عملکردم را مقابل تراکتور انجام می دادم.

از آقایی در مورد شرایط این روزهای سپاهان در مقایسه با سال های گذشته پرسیدیم که او تازه به تیم وارد شده بود. سپاهان حالا 10 بازی است که تنها یک گل خورده، آن هم روی یک ضربه پنالتی. آقایی با ابراز رضایت از شرایط تیمش عنوان کرد: الان سومین فصل حضورم در سپاهان است. سال اول که واقعا سال بدی بود. یک سری اتفاقاتی می افتاد که دیگر مهم نیست و نمی خواهم در مورد آنها صحبت کنم ولی از زمانی که آقای قلعه نویی آمدند، شخصیت به تیم دادند. الان خط دفاعی ما با تمرکز بالا کار می کند و عملکرد نشان می دهد که در 10 بازی یک گل خوردیم.

از مدافع 24 ساله سپاهان در رابطه با دعوت نشدنش به تیم ملی پرسیدیم. او که همیشه یکی از نفرات مورد نظر کی روش بود، با اشاره به اینکه امیدوار است در آینده بار دیگر به تیم ملی بازگردد، توضیح داد: من زمان آقای کی روش تقریبا 2 سال و نیم در تمام اردوها بودم و سال های خوبی داشتم. حالا اگر دعوت نمی شوم، سلیقه سرمربی است. حالا من تمام تلاشم را برای باشگاهم انجام می دهم. بهترین بازی هایم را انجام می دهم و دو سه هفته اخیر در شرایط ایده آلی بوده ام. امیدوارم بازی های ما دیده شود و این نگاه نسبت به همه تیم ها یکسان باشد. من هم تمام تلاشم را می کنم که در اردوهای بعدی دعوت بشوم. برای تیم ملی کشورمان بازی کردن افتخار است و امیدوارم دعوت بشوم.

از آقایی در رابطه با جو ورزشگاه ها که در برخی از آنها علیه امیرقلعه نویی شعار داده می شود، پرسیدیم. او در پاسخ به این سوال گفت: خب امسال جوی راه افتاده که در برخی ورزشگاه ها به مربی تیم ما بی احترامی می شود که این خیلی آزار دهنده است. به پرافتخارترین مربی ایران در بسیاری از ورزشگاه ها توهین می شود. من خودم احساس می کنم این شعارها و فحش هایی که داده می شود، هدایت شده است و خودجوش نیست. امیدوارم کمیته انضباطی این صحنه ها را ببیند.

در نهایت آخرین سوال از سعید آقایی در رابطه با صدرنشینی سپاهان بود و اینکه این صدرنشینی به قهرمانی ختم خواهد شد یا خیر. او در پاسخ به این سوال اضافه کرد و حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: خدا را شکر امسال تیم خوبی داریم. مدعی اصلی قهرمانی هم هستیم؛ هم در لیگ و هم در جام حذفی. با این حال امتیازاتی که جمع کردیم و بازی های خوبی که انجام دادیم، ملاک قهرمانی نیست. ما باید بازی به بازی تمرکز کنیم و به هر بازی به عنوان یک فینال نگاه کنیم تا بتوانیم امتیازات را جمع کنیم تا آخر فصل قهرمان شویم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها