در خرید انواع تلویزیون‌های ال‌جی و سامسونگ از بانه چه فاکتورهایی را باید مدنظر قرار داد؟

خرید تلویزیون و انواع نمایشگر ممکن است با توجه به تنوع محصولات کار سختی به نظر برسد. در این مطلب ما مجموعی از ویژگی‌هایی که ممکن است هنگام انتخاب تلویزیون برایتان مفید باشد را جمع‌آوری کرده‌ایم.

در خرید انواع تلویزیون‌های ال‌جی و سامسونگ از بانه چه فاکتورهایی را باید مدنظر قرار داد؟

چه نکاتی هنگام انتخاب صفحات نمایشگر مهم هستند؟

نکته ای که باید حتما قبل از خرید تلویزیون مد نظر داشته باشید این است که برای خرید یک نمایشگر دانستن یک سری اطلاعات تخصصی و فنی از ویژگی های تلویزیون ضروری به نظر می رسد. بانه از آن دسته شهرهایی است که به محض اینکه اسم آن به گوش کسی برسد قطعاً به اولین چیزی که فکر خواهد کرد بازار مملؤ از وسایل خانگی و لوازم صوتی و تصویری آن خواهد بود. بازار این شهر مرزی به دلیل قیمت مناسب و پایین اجناس نسبت به سایر بازارها، کیفیت بالای اجناس و اورجینال بودن آن ها بسیاری را ترغیب خواهد کرد که برای خرید لوازم خانگی خود از جمله تلویزیون به آن سری بزنند.

تلویزیون امروزه یکی از اساسی ترین وسایل مورد نیاز در هر خانه ای محسوب می شود. در فروشگاه های بانه انواع برندهای معروف از لوازم خانگی و تلویزیون موجود است. برندهایی چون ال جی و سامسونگ که همواره در تولید محصولات مدرن و با کیفیت پیشتاز بوده اند. بنابراین اگر قصد خرید یکی از انواع تلویزیون های ال جی و سامسونگ از بانه را دارید ما در این نوشته راهنمای مختصری از خرید انواع تلویزیون‌های ال‌جی و سامسونگ از بانه برای شما گرد هم آورده‌ایم.

نکات مهم هنگام خرید انواع تلویزیون‌های ال‌جی و سامسونگ از بانه

احتمالاً شما برای خرید تلویزیون یک لیست بلند بالا تهیه کرده‌اید اما ما در ادامه این نوشته مهم ترین ویژگی هایی را که هنگام انتخاب و خرید انواع تلوزیون های ال جی و سامسونگ از بانه را باید مد نظر قرار دهید را لیست کرده ایم.

ویژگی 4k UHD در تلوزیون‌های ال‌جی و سامسونگ

رزولوشن های 4K که به کیفیت فرا اچ دی هم آن را می شناسند به رزولوشنی گفته می‌شود که دارای وضوح 3840*2160 پیکسل هستند. اگر بخواهیم یک مقایسه در برابر کیفیت HD از آن داشته باشیم باید گفت که کیفیت 4K دارای رزولوشونی 4 برابر بیشتر از فول HD می باشد .

بنابراین اگر قصد خرید انواع تلویزیون های ال جی و سامسونگ از بانه را دارید توصیه می کنیم ویژگی 4K را در صدر ویژگی هایی که تلویزیون منتخب شما باید داشته باشد قرار دهید. بدون شک این ویژگی به شما تصاویری شفاف، با کنتراست فوق‌العاده و طبیعی خواهد بخشید.

فناوری HDR در صفحه نمایشگر تلوزیون‌های ال‌جی و سامسونگ

فناوری HDR جزو آن دسته از ویژگی هایی است که هنگام خرید انواع تلویزیون های ال‌جی و سامسونگ از بانه باید مد نظر قرار دهید.

HDR در واقع مخفف High Dynamic Range است و برندهایی چون ال جی و سامسونگ نیز از پیشتازان استفاده از آن در پنل های نمایشی خود به حساب می آیند. به زبان ساده HDR تکنولوژی ای است که قابلیت آن را دارد که رنگ های روشن را روشن تر و رنگ های تیره را تیره تر به نمایش بگذارد. این قابلیت یک جهش فوق العاده در کیفیت و رزولوشن صفحات نمایشگر بوجود آورده و ارزش هزینه بیشتر را نیز دارد زیرا با وجود این فناوری شما قادر به تماشای تصاویر با وضوح به مراتب چشم گیرتر از قبل و شفافیت بسیار بالا خواهید بود.

اگر برای خرید انواع تلویزیون‌های ال‌جی و سامسونگ از بانه، مدل‌های 2016 به بعد را انتخاب کرده اید می توانید از این ویژگی در صفحه نمایشگر خود لذت ببرید.

ظاهر و حاشیه صفحه نمایشگر تلویزیون‌های ال‌جی و سامسونگ

آنچه که امروزه اکثر کمپانی های بزرگ در تولید صفحات نمایشگر سعی بر آن دارد، حاشیه نمایشگر باریکتر، صفحه بزرگتر و پنل باریکتر است.

چنانچه شما هم هنگام خرید انواع تلویزیون های ال جی و سامسونگ از بانه مجذوب یکی از این طراحی های باریک شدید باید عرض کنیم که این پنل ها امروزه طرفداران بسیاری دارد و همواره کاربران بیشتری را به خود جذب می نماید. اما باید این را مد نظر داشته باشید که بیشتر تلویزیون‌های ال‌جی و سامسونگ زمانی که تلویزیون بیش از اندازه باریک باشد آن وقت فضای کافی برای جای گیری قطعات در آن باقی نخواهد ماند. بنابراین ممکن است تلویزیون های بسیار باریک از خروجی صدای مناسب برخوردار نباشند. به همین دلیل است که در تلویزیون اولد ال جی بخش پایین تلویزیون از ضخامت بیشتری برخوردار است. بنابراین هنگام خرید صفحات نمایشگر بسیار باریک حتماً از وجود یک خروجی صدای متناسب با نیاز خود اطمینان خاصل کنید.



تعداد ورودی ها در تلویزیون‌های ال‌جی و سامسونگ

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که کاربری اشتراک گذاری فایل ها در انتخاب تلویزیون برایتان اهمیت دارد حتماً به ورودی و خروجی های تلوزیون هنگام خرید دقت کنید. البته خوشبختانه در حال حاضر هنگام خرید انواع تلویزیون های ال‌جی و سامسونگ می توانید اطمینان داشته باشید که تقریباً تمامی آن ها پورت هایی چون HDMI، USB، کامپوننت و کامپوزنت و همچنین اتصال به شبکه وای فای را دارند. در تلویزیون‌های سامسونگ و ال‌جی این خروجی ها به شما کمک می کنند بتوانید محتوای داخل هارد دیسک یا فلس مموری خود و یا سرگرمی هایی چون استفاده از یوتیوب و نتفلیکس و ... را به راحتی در در صفحه نمایشگر خود در اختیار داشته باشید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها