جنجال حذف لاریجانی از فهرست اصولگرایان در قم / جبهه پایداری تشکل‌های روحانی را دور زد

برخی خبرها حکایت از آن دارد که فهرست ائتلاف اصولگرایان در قم بدون نام علی لاریجانی بسته شده است‌. توییت‌های نماینده قم و یک روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب ابعادی از ماجرای حذف لاریجانی را روشن می‌کند.

جنجال حذف لاریجانی از فهرست اصولگرایان در قم / جبهه پایداری تشکل‌های روحانی را دور زد

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس امیروز گفت: لیست اصولگرایان قم برای انتخابات مجلس یازدهم با امیرآبادی، ذوالنوری و زاکانی بسته شد و شورای اصولگرایان قم در تهیه این لیست رزومه‌ای از علی لاریجانی نخواست و البته وی نیز رزومه‌ای ارائه نکرد. (مشروح اظهارات او را اینجا بخوانید).

این اظهارات با توییت فرید مدرسی پاسخ داده شد اما این توییت با واکنش امیرآبادی و توییت‌های بیشتر روبرو شد.

-فرید مدرسی: ‏آقای ‎امیرآبادی می‌گفتی ‎علیرضا زاکانی از شما و ‎ذوالنور در شورای اصولگرایان قم بیشتر رای آورد.بگو ‎محمود نبویان ازحضور زاکانی به‌شدت عصبانی شد و انصراف داد.بگو ‎جامعه مدرسین را در تصمیم‌گیری حذف کردید.بگو ‎علی لاریجانی قرار نبود، بیاید با شما که مدعی حذف شوی. بگو اما دروغ نگو.

-امیرآبادی فراهانی: ‏‎آقای مدرسی همه مطالبی که توئیت کردی نادرست است اطلاعاتی که به دستت رسیده غلط است یادر منابع خبری خود تجدید نظر کنید یا به واسطه این اطلاع رسانی غلط از مردم عذرخواهی کنید.

- فرید مدرسی: ‏‎آقای امیرآبادی با تکذیب مشکلی حل نمی‌شود، شما ودوستان‌تان شان و جایگاه جامعه مدرسین را تنزل دادید؛ زمانی ‎جامعه مدرسین لیست انتخاباتی می‌داد اما امروز لیست را دیگران مشخص می‌کنند.روزی دوستداران آقای ‎مصباح‌یزدی جایگاهی در قم داشتند اما به آنان هم توجه نکردید.به کدام سو می روید؟

منبع: خبرفوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    همه شون از یه قماشن

  • بینام
    0

    همه به فکرقدرت وثروتندواصلابه فکرخدمت به مردم وجامعه نیستند

  • شهروند
    0

    محض رضای خدا برو خونه بشین یکی نیست بگه این چهل سال چکار کردی به غیر از خراب کاری کار خوبی انجام دادی اگه کار خوبی انجام نبدادی این وضعیت ما نبود

  • حقگو
    0

    لاریجانیها بارشونو بستن فقط مواظب باشید درنرن یا بهشون امتیاز سمت ندهید که اگرسمت بگیرن معصونیت سیاسی براخودشون درست می کنند من تعجب می کنم آقای رییسی چطورتاحالا یقه ی اینهارونگرفته نوچه هاشون همه دارن در میرن درواقع دارن از این موقعیت استفاده می کنن پول درمیبرن مخصوصا نوچه های آملی یشان

  • کاربر ناشناس
    0

    اقا اصلا همه مسیولین به طریقی با هم فامیلند و نسبت نسبی یا سببی دارند وفکر میکنند مردم نمیدانند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها