ادامه اتفاقات عجیب در لیگ برتر

از پاشیدن مایع خاص! روی خط دروازه‌ تا به اهتزاز درآمدن پرچم کشور همسایه!

هنوز عرق اتفاقات عجیب و غریب دیدار هفته قبل تراکتور و استقلال خشک نشده که امشب در اهواز، حواشی جدیدی رقم خورد و لیگ برتر فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داد.

از پاشیدن مایع خاص! روی خط دروازه‌ تا به اهتزاز درآمدن پرچم کشور همسایه!

دقایقی قبل از آغاز دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس در فولاد‌آره‌نا، یکی از اعضای باشگاه فولاد به سمت دروازه تیمش رفت و با ریختن ادرار، به نوعی دروازه فولادی‌ها را طلسم کرد تا به کمک جادو! از شکست اهوازی‌ها در برابر شاگردان کالدرون جلوگیری کند.

البته در نهایت هم این محتویات هم نتوانست به داد فولاد برسد و پرسپولیس موفق شد با تک گل ترابی از روی نقطه پنالتی، فولاد را شکست دهد.

حاشیه مهمتر این بازی اما روی سکوها رقم خورد، جایی که باز هم شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم یکی از کشورهای همسایه در ورزشگاه‌های لیگ برتر بودیم. هفته گذشته تکان دادن پرچم ترکیه، تشویق اردوغان و سلام نظامی برخی از هواداران تراکتور جنجال زیادی به پا کرده‌بود و حالا شاهد اتفاقی از این جنس، در خوزستانی هستیم که ۸ سال دلیرانه از خاک کشور در برابر عراق دفاع کرد تا ذره‌ای از آن کم نشود.

نکته عجیب نهایی اما در دقایق پایانی این دیدار رقم خورد. پرتاب مواد منفجره در فولاد‌آره‌نا سبب شد تا خورشیدی، داور مسابقه بازی را متوقف کند!

مشخص نیست دقیقا سیستم‌های امنیتی که فدراسیونِ مهدی تاج برای نصبش ۱ ماه لیگ را به تعویق انداخت، چه زمانی قرار است به کار بیایند!

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ماد
    0

    این برنامه ریزی برای کم کردن حساسیت تو تبریز بالا ترش هم پرچم برزیله!!! این کجاه و ان کجا

    نظرات شما -
    • یه ایرانی
      0

      نه دوست گرامی..اینها برای بی لیاقتی و بی کفایتی حکومته که بین مردم تفرقه انداخته!!!

  • رضا فلاحی
    0

    خواهش می کنم نسبت به اهتزاز درامدن پرچم کشورهای دیگه در ورزشگاه های داخلی عکس العملی نشون بدین و این ادمهای بی هویت رو گوشمالی کنین مگر نه اینکه ما به خاطر این آب و خاک اون همه شهید و جانباز دادیم این چه مسخره بازیه که این آدمهای بی هویت انجام میدن .این دستگاهای نظارتی پس چرا این طوری عمل میکنن .معنی این کار این آدما چی میتونه باشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها