نیمار: کسی که راضی نباشد دنبال تغییر می‌رود

نیمار، ستاره برزیلی PSG بار دیگر درباره ماجرای شایعات تابستانه درباره پیوستنش به بارسلونا صحبت کرده و می‌گوید حالا که در پاریس ماندگار شده با تمام وجود برای PSG کار خواهد کرد.

نیمار: کسی که راضی نباشد دنبال تغییر می‌رود

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن که در طول تابستان به خاطر شایعات متعدد درباره پیوستنش به بارسلونا جنجالی شده بود ولی در نهایت راهی کاتالونیا نشده و در پاریس ماندگار شد در توضیحی دیگر درباره اتفاقات تابستان امسال می‌گوید وقتی کسی در جایی خوشحال نیست طبیعی است که به دنبال تغییر باشد. نیمار البته در ادامه صحبت هایش می‌گوید حالا بازیکن PSG است و برای این تیم با تمام وجود کار خواهد کرد.

نیمار که این روزها برای بهبود دوباره رابطه‌اش با هواداران PSG تلاش می‌کند و می‌داند که هواداران تیم پاریسی به دلیل آنچه در فصل تابستان گذشته اتفاق افتاد هنوز از او دل خوشی ندارند، در یک گفتگو گفت:" من معتقدم وقتی آدم جایی خوشحال نیست، فارغ از اینکه چه شغل و حرفه‌ای دارد، سعی می‌کند تغییر کند، جاهای جدیدی پیدا کند یا حتی حرفه جدیدی پیدا کند تا بتواند خودش را پیدا کند".

ستاره برزیلی در ادامه گفت:" کاری که من سعی داشتم بکنم همین بود. ولی در نهایت اینجا ماندگار شدم و همین طور که قبلا هم گفته‌ام تمام تلاشم را برای پاری سن ژرمن خواهم کرد".

نیمار در ادامه صحبت‌هایش درباره شرایط فعلی‌اش در PSG و رابطه‌ اش با هواداران تیم گفت:" همه چیز خوب است و من خوشحالم. وقتی در زمین باشم از جان و دل مایه می‌گذارم و سعی می‌کنم برای پاریس پیروزی به دست بیاورم، به خصوص در لیگ قهرمانان. خدا را شکر فصل خوب شروع شده و من با گل هایی که زده‌ام توانسته‌ام به بهترین شکل ممکن به تیم کمک کنم. امیدوارم شرایط تا پایان فصل همین طور بماند و در پایان فصل شرایط پاریس عالی باشد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها