تاریخ قطعی ال‌کلاسیکو مشخص نشد

در حالی که فدراسیون فوتبال اسپانیا قرار بود دیروز تاریخ رسمی برگزاری دیدار ال‌کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا را اعلام کند ولی اعلام تاریخ این دیدار به تعویق افتاد.

تاریخ قطعی ال‌کلاسیکو مشخص نشد

دیدار ال‌کلاسیکو بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا طبق برنامه قرار بود روز 26 اکتبر یعنی چهار روز دیگر برگزار شود ولی این دیدار به دلایل امنیتی و نگرانی ناشی از تنش‌های سیاسی موجود در کاتالونیا از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا به تاخیر افتاد. دیروز اما قرار بود این فدراسیون تاریخ جدید برگزاری ال‌کلاسیکو را اعلام کند ولی در نهایت اعلام شد که فدراسیون اسپانیا به نتیجه نرسیده و تاریخ جدید بازی متعاقبا اعلام خواهد شد.

علت به تعویق افتادن اصلی ال‌کلاسیکو ناآرامی‌های سیاسی و خیابانی در ایالت کاتالونیا بود. بعد از محکوم شدن 9 نفر از رهبران سیاسی این ایالت به زندان‌های طولانی‌مدت، این ایالت اسپانیا شاهد تنش‌های گسترده‌ای شد و فدراسیون اسپانیا جمعه گذشته اعلام کرد که تاریخ ال‌کلاسیکو به تعویق افتاده است.

پس از آن اعلام شد که فدراسیون فوتبال اسپانیا به دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا اعلام کرده که بر سر یک تاریخ جدید به توافق برسند و دو باشگاه طبق گزارش‌ها تاریخ 18 دسامبر رامشخص کرده بودند. اما حالا به نظر می‌رسد ال‌کلاسیکو در این تاریخ هم برگزار نخواهد شد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها