امبوکانی پرید تا براندائو بیاید!

پرسپولیسی‌ها این روزها با پدیده‌ای برزیلی روبه‌رو هستند که حتی در یک استپ ساده هم مشکل دارد.

امبوکانی پرید تا براندائو بیاید!

در این روزها که پرسپولیسی‌ها حسابی از عملکرد جونیور براندائو، مهاجم برزیلی تازه‌وارد خود ناراضی هستند، بد نیست یادی کنیم از امبوکانی، مهاجمی که پرسپولیس می‌توانست به جای این گل‌نزنِ فعلی جذبش کند، اما بدون دلیل مشخص و آشکار، از خریدش صرفنظر کرد.

آمار امبوکانی ۳۳ ساله را در سطح نخست لیگ بلژیک ببینید و به مدیریت ایرج عرب بیش از گذشته ایمان بیاورید! امبوکانی در ژوپیترلیگ بلژیک تاکنون موفق شده در 9 بازی که به میدان رفته، 8 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل بدهد. درخشش امبوکانی فقط به لیگ بلژیک محدود نشده و او در یورولیگ هم تاکنون در 4 مسابقه، توانسته 1 گل و 1 پاس گل را در کارنامه‌اش ثبت کند.

این بازیکن که اصالتا اهل جمهوری کنگو است، در کل تا به اینجای فصل برای تیمش در 3 جام مختلف، 10 گل زده و 7 پاس گل داده‌است و براندائو، نه گل زده نه پاس گل داده و نه حتی یک شوت درچارچوب به درد بخور داشته‌است!

کاش مدیران سابق پرسپولیس توضیح دهند چطور روی نام مهاجمی که سابقه بازی در اندرلخت، استانداردلیژ، نوریچ، ولفسبورگ، دیناموکیف و هال‌سیتی را دارد، خط قرمز کشیدند و به دنبال براندائو رفتند تا پرسپولیس در حسرت یک گل باقی بماند!

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها