چرا «فریدون» به مرخصی زودهنگام رفت؟

در پیگیری‌های خبرنگار قضایی مشخص شد گویا به دلیل اینکه این متهم خود را به دادسرای مجری حکم معرفی کرده، روال عادی و مرسوم دادسرا انجام نشده است و وی توانسته به مرخصی برود.

چرا «فریدون» به مرخصی زودهنگام رفت؟

حسین فریدون که به واسطه ارتباطات با برخی بدهکاران بزرگ سیستم بانکی کشور برای او پرونده تشکیل شده بود، به دلیل اتهامات محرز به تحمل ۵ سال حبس محکوم شد.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره صدور حکم قطعی حسین فریدون گفته بود: در ارتباط با این فرد، دادگاه تجدیدنظر تصمیم گرفته و رای نهایی را صادر کرده است.

روز چهارشنبه هفته گذشته 24 مهر بود که فریدون در راستای اجرای محکومیتش به 5 سال حبس، راهی زندان اوین شد و حسین سرتیپی وکیل فریدون در گفت‌وگو با فارس گفت: به‌همراه موکلم در دادسرای مجری حکم حضور یافتیم و دقایقی پیش، تشریفات ورود موکل به زندان اوین، پایان یافت.

در همین حال روایت اخذ رشوه از رسول دانیال‌زاده نمین نیز خبرساز شد بطوری که گفته شد یکی از ابربدهکاران بانکی کشور و چندین شرکت در داخل و خارج از ایران داشته، برای نفوذ در ساختار بانک‌ها به منظور اخذ تسهیلات و وام، اقدام به پرداخت رشوه‌های سنگین می‌کرد. در همین ارتباط، دانیال‌زاده از طریق حسین فریدون توانست بسیاری از مدیران عامل بانک‌ها را تغییر و آنها را با خود همراه کند. پرداخت 31 میلیارد تومان به حسین فریدون و اهدای ویلای 640 متری به همسر فریدون در منطقه خوش آب و هوای سعدآباد، عملاً باعث شد دانیال‌زاده بتواند به هر آنچه مقصود و منظور نظرش بود برسد.

و اما نکته جالب‌تر به مرخصی رفتن فریدون است. برای پیگیری از این موضوع، یک مقام مسئول در قوه‌ قضائیه اعلام کرد، فریدون یک مرحله از سوی زندان پذیرش شد و قبل از تعطیلی به مرخصی رفت؛

در پیگیری‌های خبرنگار قضایی مشخص شد گویا به دلیل اینکه این متهم خود را به دادسرای مجری حکم معرفی کرده، روال عادی و مرسوم دادسرا انجام نشده است و وی توانسته به مرخصی برود.

گویا از آنجایی که فریدون با پای خودش به زندان رفته توانسته است که از تعطیلات پایان هفته استفاده کند.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • از طرف پابرهنگان
    0

    واقعا حیف است که این سرمایه ملی با پای خودش به زندان رفته. باید می آوردنش با پاهای ما بدبخت فلک زده ها به زندان میرفت. آخه دستاش خیانتکاره، ولی پاهاش حیفه.

  • علیرضا
    0

    جواب :چون پارتی داشت

  • الهام
    0

    آقاي رئيسي شماهم نميتواني قاضي القضات خوبي باشي وبراي اين مردم كاري كني متاسفانه زندان رفتن هم گزينشي شده واونهايي كه خودشون ميخوان پاشون به زندان هم نميرسه چه بسا كه بساط فرارشونم آماده ميكنن

  • محمد
    0

    ایا اگر فرد معمولی جامعه کمی مثل این اقا کار میکرد باهاش اینطور رفتار میکردند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها