قتل زن خائن و مرد غریبه در اتاق عروس


28 مهر 1398 - 00:20
5dab709f4a62c_2019-10-19_23-52
برادر شوهر خشمگین عروس خانواده و یک مرد غریبه را با سلاح وینچستر به طرز هولناکی به قتل رساند و روز خونینی را در منطقه شطیط آبادان رقم زد.

 عصر امروز وقوع یک قتل فجیع در منطقه جرم خیز شطیط آبادان به کلانتری 18 ذولفقاری گزارش شد.

 پس از حضور ماموران پلیس در محل بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از ماموران تشخیص هویت در محل حاضر شدند تا بررسی های خود را انجام دهند. وضعیت صحنه قتل به این شکل بود که زن و مرد جوانی با سلاح وینچستر به طرز هولناکی از پای درآمده بودند.

بررسی های نخستین مشخص کرد که 2 قربانی هیچ نسبتی بایکدیگر ندارند و از آنجایی که زن به قتل رسیده شوهردار است، سناریوی یک جنایت ناموسی نخستین فرضیه ای بود که کارآگاهان جنایی آبادان آن را مورد بررسی قرار دادند. اقدامات فنی ماموران ادامه داشت تا اینکه هویت قاتل مشخص شد.

 شاهدان محمد 28 ساله برادر شوهر زن کشته شده را دیده بودند که پس از شلیک چند گلوله با سلاح وینچستر از خانه برادرش سرارسیمه پا به فرار می گذارد.

در ادامه ماموران برای دستگیری قاتل دست به کار شدند و توانستند وی را که هیچ تلاشی برای فرار نکرده بود را دستگیر کنند.

قاتل در اعتراف نخست گفت: صبح زود به دریا رفته و بعد انجام کارهایم در حال بازگشت به خانه مان بودم که همسر برادرم را دیدم یک مرد جوان را با خود به خانه برد. آن لحظه خون به مغزم نرسید و تصمیم قتل مهسا و آن مرد غریبه را گرفتم. از خانه خودمان سلاح وینچستر را برداشته و به سمت خانه برادرم رفتم. هنگامی که در را باز کردم آنها را در وضعیت خوبی ندیدم و پس از کمی جدال لفظی به سمت هردوی آنها شلیک کردم و از آنجا متواری شدم.

اعتراف قاتل هنوز به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفته و ابعاد دیگری از پرونده قتل زن و مرد 30 ساله باید مورد بررسی قرار بگیرد.

برادر شوهر خشمگین عروس خانواده و یک مرد غریبه را با سلاح وینچستر به طرز هولناکی به قتل رساند و روز خونینی را در منطقه شطیط آبادان رقم زد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5dab709f4a62c_2019-10-19_23-52
28 مهر 1398 - 00:20

 عصر امروز وقوع یک قتل فجیع در منطقه جرم خیز شطیط آبادان به کلانتری 18 ذولفقاری گزارش شد.

 پس از حضور ماموران پلیس در محل بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از ماموران تشخیص هویت در محل حاضر شدند تا بررسی های خود را انجام دهند. وضعیت صحنه قتل به این شکل بود که زن و مرد جوانی با سلاح وینچستر به طرز هولناکی از پای درآمده بودند.

بررسی های نخستین مشخص کرد که 2 قربانی هیچ نسبتی بایکدیگر ندارند و از آنجایی که زن به قتل رسیده شوهردار است، سناریوی یک جنایت ناموسی نخستین فرضیه ای بود که کارآگاهان جنایی آبادان آن را مورد بررسی قرار دادند. اقدامات فنی ماموران ادامه داشت تا اینکه هویت قاتل مشخص شد.

 شاهدان محمد 28 ساله برادر شوهر زن کشته شده را دیده بودند که پس از شلیک چند گلوله با سلاح وینچستر از خانه برادرش سرارسیمه پا به فرار می گذارد.

در ادامه ماموران برای دستگیری قاتل دست به کار شدند و توانستند وی را که هیچ تلاشی برای فرار نکرده بود را دستگیر کنند.

قاتل در اعتراف نخست گفت: صبح زود به دریا رفته و بعد انجام کارهایم در حال بازگشت به خانه مان بودم که همسر برادرم را دیدم یک مرد جوان را با خود به خانه برد. آن لحظه خون به مغزم نرسید و تصمیم قتل مهسا و آن مرد غریبه را گرفتم. از خانه خودمان سلاح وینچستر را برداشته و به سمت خانه برادرم رفتم. هنگامی که در را باز کردم آنها را در وضعیت خوبی ندیدم و پس از کمی جدال لفظی به سمت هردوی آنها شلیک کردم و از آنجا متواری شدم.

اعتراف قاتل هنوز به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفته و ابعاد دیگری از پرونده قتل زن و مرد 30 ساله باید مورد بررسی قرار بگیرد.

منبع: رکنا

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


66

نظرات 16
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
H 0 0 پاسخ 1398/8/1 -11:38

همه انسانها خطا كارند .. هنگامی ک مردم و عالمان کلیسا( رهبان) سمت عیسی مسیح امدند و خواستند ک زن زانیه را سنگسار کنند حضرت عیسی جواب داد ک اولین شخصی ب سوی این سنگ پرتاب کند ک تا حالا گناه نكرده ؛ همه حتی دینداراشون سنگها رو از دست انداختند و سراشان را پایین گرفتند و رفتند

کورش اریایی 0 1 پاسخ 1398/7/30 -10:57

سلام تمامه ما که داریم نطر میدیم متمعنن گناهانی داریم که فقط خدا یه بزرگ از آن خبر دارد شما که خیلی راحت دم از ناموس میزنید و مگین حق داشته که بکشه حاضرین قصم بخورید که تا حالا به ناموس مردم نگاه بد نکردین ویا رابطه نامشروع نداشتین پس واسه خودتان حکم صادر نکنید چون شماهیچ کاره هستید وبی خودم میکنید که اینطور قضاوت میکنید از کجا معلوم که راست برادر شوهره راست بگه

صدر 0 0 پاسخ 1398/7/29 -23:25

آنقدر خدا را بزرگ و با عظمت میدانم که هرگز بنده حقیر خود در مرتبه قضاوت و اجرای حکم نمیدانم وقتی به زیارت حضرت زینت رفتم به حضرت زینت گفتم چگونه آدم گناه کاری مثل من را دعوت کرده همان جا همه کسانی که در حق من خیانت کردند بخشیدم و تو دوست عزیز چه میدانی که من چه کسانی را بخشیدم و از خداوند متعال چی گرفتم

محمد باقر آسوده 7 0 پاسخ 1398/7/29 -12:58

اگر واقعا در وضعیت بدی مشاهده کرده الحق که انسان غیرتمند ی هست خدا کمکش کنه

صدر 3 5 پاسخ 1398/7/29 -12:12

چگونه است که اولیا دم میبخشد و از حکم قصاص و قتل عمد محکومه تبرئه می شود اما شما مردم برای خود حکم صادر میکنید و خود را خدا میدانید و دست بر جنایت میزنید و نمیتوانید ببخشید

اهوازي 1398/7/29 -14:52

تو هر وقت ديدي يكي با همسرت خوابيده اونو بوس كن و ببخشش . باشه عزیزم ؟ !

اهوازي 1398/7/29 -14:52

تو هر وقت ديدي يكي با همسرت خوابيده اونو بوس كن و ببخشش . باشه عزیزم ؟ !

صدر 3 3 پاسخ 1398/7/29 -12:01

خداوند متعال شاهد و ناظر است و اگر بخواهد تمام کسانی که در زندگیشان مجازات کند همه مردم رسوا و باید مجازات شوند اگر پرده از اعمال همه برداشته شود همه به نوعی باید مورد غضب الهی شوند همانا خداوند بخشنده و مهربان است واگر ان دو را میبخشید هیچ کس حق قضاوت ندارد چه برسد که قتل انجام شود

ناشناس 8 4 پاسخ 1398/7/29 -08:19

شوهر زنه اگر بفهمه باید افتخار کنه برای چنین برادری درود برشرف وغیرتش اصلا نباید یک روز هم بازداشت بشه اگرقانون آزادش کنه. دیگر مردان خیانت کار هم حساب دستشان میاد قرار نیست شوهر نباشد خیانت صورت گیرد بالاخره کسانی دیگر هم مثل برادر نگهبان ناموس خانواده هستن

رضا 4 8 پاسخ 1398/7/28 -23:57

برادر شوهره حق چنین کاری را نداشت .اولا اون فرصت داشته تا چند شاهد را بر در خانه بردادرش حاضر کنه .دوما او مگر وصی برادرش بوده سوما مگر قاضی بوده که حکم صادر کرده .به فرض ان طرف یک بهانه ای مثل فیلم یارازی از خانم داشته وقصد اخازی یا ...با ان خانم داشته وخانم از ترس ابروریزی تن به خواسته ان مرد داده دیدن انها با حالت عریان ونمیه عریان یا معاشقه لمسی که زنا محسوب نمیشه این یک قتل نفس است وقاتل باید مجازات شود.حتا شوهر ان زن هم حق کشتن نداشته .برادر شوهر که جای خودش

عبدالعریز عزیزپور 6 4 پاسخ 1398/7/28 -20:45

بخدا دم غیرت برادرشوهره گرم و قانونم حق نداره اون جوون رو مجازات کنه چون همون قاضی ک میتاد حکم بده یه ساعت خودشو جای اون جوان با غیرت بزاره اقا زن و مرد خیانت کار خون و دیه ندادرن چون زنه جنده خاک تو سرش کنن محسنه بوده چه مرگش زده اگرم نیاز به همبستری داشته گردن شوهرشو بیل نبریده که شاباش

رامین 3 9 پاسخ 1398/7/28 -13:20

از لحاظ قانونی اگه شوهر اون عروس اون ۲ نفر رو در حالت جِماع میدید و اطمینان حاصل میکرد که جفتشون راضی به این عمل زشت هستن، میتونست درجا هر دو نفر رو به قتل برسونه و هیچ مسولیت کیفری و مدنی هم نداشت؛ ولی برادرِ شوهر این حق قانونی رو نداره و اگه این قتل رو مرتکب بشه، مجازاتش قصاص هست.

نازی 1398/7/28 -18:45

خودش غیرته مگه الکیه تو این جور ببینی چ میکنی

رز 1398/7/29 -07:29

بله درسته ب برادر شوهرچ مربوط

نام 2 5 پاسخ 1398/7/28 -12:36

اسلحه و قتلی که به برادر ربط ندارد به این راحتی ؟ قانون و فرهنگ باید تعلیم داده شود.

مهرداد 4 3 پاسخ 1398/7/28 -01:03

چرا بعضی وقت ها نوشته ها ترتیب بدی دارند و نمیشه خواند این چیه؟؟

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks