ممانعت از خروج ۱۸۳ ممنوع الخروج از مرزهای خوزستان در ایام اربعین

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در روزهای اربعین از خروج ۱۸۳ فرد ممنوع الخروج از مرزهای خوزستان جلوگیری شد.

ممانعت از خروج ۱۸۳ ممنوع الخروج از مرزهای خوزستان در ایام اربعین

حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان ظهر امروز پنجشنبه در جلسه امروز ستاد اربعین خرمشهر با حضور وزرای کشور و راه و شهرسازی، اظهار کرد: در ایام اربعین گذرنامه های غیر مجاز ضبط و از خروج ۱۸۳ ممنوع الخروج جلوگیری شد.

وی به کنترل خروج مواد مخدر عنوان دیگر اقدامات نیروهای امنیتی در مرزهای خوزستان در این مدت اشاره کرد و گفت: در بحث کنترل و ممانعت از خروج مواد مخدر پیش از ۱۰۰ نفر نیرو در هر دور مرز خوزستان مستقر شدند که نتیجه اقدامات دستگیری ۱۹۴ نفر، کشف ۷۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دو هزار و ۲۷۸ انواع قرص روانگردان بوده است.

فرمانده انتظامی خوزستان همچنین با بیان اینکه برای تامین امنیت پارکینگ هایی در هرکدام از دو مرز شلمچه و چذابه ۵۰ نیرو مستقر شده است، افزود: در بحث پارکینگ ها از ابتدای صفر ۱۵۰ هزار خودرو وارد و بیش از ۲۰۰ هزار خودرو خارج شده و حتی یک مورد سرقت هم گزارش نشده است.

وی صدور برگه گذر موقت شلمچه را یکی دیگر از اقدامات تاثیر گذار نیروی انتطامی در اربعین دانست و گفت: راه اندازی سیستم صدور برگ تردد در مرز شلمچه نیز از دیگر اقدامات نیوری انتظامی بود که حدود یک هزار و ۱۰۰ برگ گذر موقت در این مدت در این مرز صادر شد.

عباس زاده با یادآور شدن اینکه تامین امنیت مشایه خوزستان از دیگر وظایف نیروی انتظامی است، اظهار کرد: در بحث مشایه از اهواز تا دشت آزادگان ۱۵۰ هزار نفر شرکت می کنند که برای تأمین نظم و امنیت و کنترل ترافیکی این گروه یک هزار نیرو بسیج شد.

فرمانده انتظامی خوزستان همچنین بر لزوم تداوم روند تامین امنیت استان با وجود درگیری بخش عظیمی از نیروهای انتظامی تاکید کرد و گفت: فعالیت های نیروهای انتظامی در این مدت همچون همیشه ادامه داشته است و از روز گذشته سه باند ورود و خروج سلاح و مهمات غیرمجاز را متلاشی کرده و ۱۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز، ۲۰ قبضه سلاح جنگی را از یک گروه و همچنین ۷ هزار و ۴۰۰ فشنگ را از گروه دیگر ضبط شد.

بنا به گفته های وی از ابتدای مواکب و توقفگاه ها و همچنین در مرزها چیدمان بسیار خوبی با توجه به شرایط امنیتی استان وجود داشته که نتیجه آن از ابتدای صفر تاکنون کوچکترین حادثه امنیتی، انتظامی و ترافیکی در سطح خوزستان وجود نداشته است.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها