استکی و نصرتی به ترکیب تیم ملی هندبال اضافه شدند

دو لژیونر هندبال ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک به جمع سایر ملی‌پوشان اضافه شدند.

استکی و نصرتی به ترکیب تیم ملی هندبال اضافه شدند

رقابت‌های هندبال انتخابی المپیک 2020 در منطقه آسیا از پنج‌شنبه، 25 مهرماه 1398 و با حضور 8 تیم برتر آسیا در دو گروه 4 تیمی در دوحه قطر آغاز خواهد شد. تیم ملی هندبال ایران در گروه دوم رقابت‌ها با تیم‌های کویت، کره‌جنوبی و بحرین همگروه است و در گروه اول هم تیم‌های عربستان، قطر، هنگ‌کنگ و هند قرار دارند. در پایان این رقابت‌ها تنها یک تیم مجوز حضور در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو را به صورت مستقیم به دست خواهد آورد.

تیم ملی هندبال ایران برای حضور در این مسابقات و برگزاری چند دیدار دوستانه هفته گذشته وارد دوحه شدند. علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال ایران نام 18 بازیکن را برای حضور در این مسابقات اعلام کرد که در این بین نام 5 لژیونر به نام‌های محسن باباصفری، افشین صادقی، مهرداد صمصامی، شاهو نصرتی و الله‌کرم استکی دیده می‌شود. پیش از این مهرداد صمصامی و افشین صادقی که در لیگ قطر بازی می‌کنند خود را به جمع سایر ملی‌پوشان اضافه کرده بودند.

حالا هم الله‌کرم استکی و شاهو نصرتی پس از پایان دیدارهای هفته هفتم لیگ رومانی برای اضافه شدن به ترکیب تیم ملی هندبال برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو راهی قطر شدند. محسن باباصفری نیز پس از پایان دیدار امروز تیمشوآرا برابر المپیاکوس یونان در مسابقات IHF CUP اروپا راهی قطر خواهد شد تا هر 5 لژیونر هندبال ایران به ترکیب تیم ملی اضافه شوند.

برنامه کامل بازی‌های تیم ملی در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

جمعه، 26 مهرماه 1398، ساعت 16:30: ایران - کره جنوبی

یکشنبه، 28 مهرماه 1398، ساعت 18:30: ایران - بحرین

سه‌شنبه، 30 مهرماه 1398، ساعت 18:30: ایران - کویت

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها