هوادار زن ایرانی: به‌ آرزوی دیرینه خود رسیدم + عکس

هواداران زن ایرانی از حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کامبوج، ابراز رضایت کرده‌ و به آرزوی دیرینه خود رسیده‌اند.

هوادار زن ایرانی: به‌ آرزوی دیرینه خود رسیدم + عکس

حدود ۹۰ دقیقه تا آغاز بازی تیم‌های ایران و کامبوج از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین باقی مانده است. امروز تماشاگران زن ایرانی هم موفق شدند برای تماشای دیدار تیم ملی فوتبال کشورشان، وارد ورزشگاه شوند.

یکی از این هواداران درباره اولین حضور در ورزشگاه آزادی گفت: خیلی احساس خوبی دارم و نمی‌توانم حسم را توصیف کنم. امیدوارم که فرهنگ‌سازی صورت بگیرد تا همیشه زنان ایرانی بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

وی در ادامه افزود: خوشحالم که برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال کشورمان به ورزشگاه می‌روم. از کرج آمده‌ام و حدود ۲ ساعت است که به استادیوم آزادی رسیده‌ام.

دیگر هوادار زن ایرانی حاضر در ورزشگاه خاطرنشان کرد: حسم را نمی‌توانم توصیف کنم. من عاشق فوتبال هستم و از اینکه توانستم به آرزوی دیرینه‌ام برسم بی‌نهایت خوشحالم. خوشبختانه پروسه ورود ما به ورزشگاه به خوبی انجام شد و از این بابت بسیار ممنونم. بلیت را خیلی راحت در همان ساعت‌های ابتدایی پنجشنبه تهیه کردم و اینجا هم مشکلی ندارم.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • هامون
    0

    خدا پدر فیفا را بیامرزد

  • کاربر ناشناس
    0

    به زودی ورزشگاهها یکی یکی منفجر می شوند تا مردان و زنان هوسباز پول بیت المال را هدر ندهند ما به دولت مالیات نمی دهیم برای هوس عده ای پس همه باشگاه ها منفجر خواهند شد وـزنان و مردان هوسباز با هم در جهنم خوش باشند

  • زهرا
    0

    خاک عالم برسر زنان قدرومنزلت خود را نمی دانند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها