رقابت رضا پهلوی با داعش!

رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران و داعیه دار جریان سلطنت طلب خارج از کشور بعد از سفر ترامپ به عربستان و رژیم صهیونیستی در مصاحبه با تلویزیون آی 24 فرانسه و بخش تلویزیونی رادیوفردا علیه ملت ایران موضع‌گیری کرد.

رقابت رضا پهلوی با داعش!

به گزارش خبر فوری ، وی ابتدا با اشاره به فشار آمریکا و برخی کشورهای منطقه به ایران، این اقدام را تأیید کرد اما کافی ندانست و پیشنهاد داد تا در پروسه فشار بر ایران به ملت ایران هم توجه شود.

منظور رضا پهلوی در مورد توجه به ملت ایران که در ادامه مصاحبه به وضوح بدان اشاره شد، وضع تحریم‌های بیشتر و فلج‌کننده علیه مردم ایران بود تا آنها را برای براندازی حکومت ایران ترغیب کند!

رضا پهلوی ضمن اینکه خود را رهبر جریان برانداز در ایران معرفی کرد، عنوان نمود که در صورت برخورداری از حمایت‌های آمریکا می‌تواند وارد خیابان‌های تهران شود و خارج از چارچوب قانون اساسی براندازی نظام ایران را محقق کند.

تقاضای رضا پهلوی برای فشار بر ملت ایران پیش از این توسط منافقین نیز مطرح شده بود و معمولاً جریانات اپوزسیون که از همکاری ملت ایران ناامید می‌شوند، این پیشنهادات را مطرح می‌کنند.

در حالی رضا پهلوی در مصاحبه‌هایش ادعا می کند که با ایرانی‌ها در ارتباط است و همکاری مردم را همراه خود دارد که اساساً وی و دیگر سلطنت‌طلبان هیچ‌گاه شناخت صحیحی نسبت به مردم ایران نداشته و همواره اقداماتشان در جهت توهین و فشار به مردم ایران بوده است.

نمونه بی‌احترامی‌های وی به مردم ایران را می توان زیر سوال بردن انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران دانست که از نظر رضا پهلوی انتخاباتی غیر آزاد معرفی شده است!

نگاهی به مصاحبه‌های اخیر وی با رسانه‌های خارجی نشان می‌دهد که او بیشتر سعی دارد در خلال همکاری عربستان و آمریکا علیه ایران خود را به عنوان رهبر مخالفان ایران معرفی کرده و از این طریق سرمایه‌گذاری عربستان و حمایت‌های آمریکا را که اکنون در اختیار گروه‌های تروریستی نظیر داعش برای از بین بردن امنیت ایران قرار می‌گیرد، به سمت خود جلب کند.

وی برای این منظور حتی بارها به ظرفیت‌هایش برای ورود به خیابان‌های تهران و ایجاد آشوب و اعتراضات نیز اشاره کرده است.

به نظر می‌رسد که رضا پهلوی به دلیل همکاری آمریکایی‌ها با پدرش، دچار این توهم است که می‌تواند برای براندازی نظام ایران از قدرت آمریکا استفاده کند.

این در حالی است که با توجه به سرنگونی محمد رضا پهلوی در ایران، جریان سلطنت و باقی‌مانده‌های آن به عنوان جریانی ناکارآمد و سوخته از سوی آمریکایی‌ها شناخته می‌شود.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا مرادي ٣٢ ساله
    0

    دروغ گويي هم حدي دارد.خجالت بكشين چاپلوس ها.اصلا رضا پهلوي همچين حرفي نزده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها