ماجرای نوزادی که در بسته عجیب در جزیره هرمز رها شد/ حتی بند نافش را هم نبریده بودند

چند روز پیش نوزادی چادر پیچ در جزیره هرمز پیدا شد، نوزادی با سرنوشت نامعلوم که تاکنون هیچ فردی پیگیر او نشده است.

ماجرای نوزادی که در بسته عجیب در جزیره هرمز رها شد/ حتی بند نافش را هم نبریده بودند

به گزارش خبرنگار خبر فوری ، روز چهارشنبه 17 خرداد ماه بود که کودکی چندروزه در جزیره هرمز پیدا شد، کودکی که به گفته پزشک حتی بندنافش هم جدا نشده بود. بنابر عکس ها و فیلم های رسیده از یکی از مخاطبان خبر فوری، ماجرا را در مرکز بهداشت جزیره هرمز پیگیری کردیم و از وضعیت فعلی کودک جویا شدیم.

دکتر کاویان پور که به گفته خودش حدود یکسالی است که در مرکز بهداشت جزیره هرمز مشغول به کار است و این اولین باری است که چنین اتفاقی را مشاهده گر بوده می گوید: روز چهارشنبه حوالی عصر چند کارگر ساختمانی که در حال رسیدن به محل کارشان بودند، در ساختمان کناری محل کارشان از پارچه که شبیه به چادر محلی بود صدایی احساس می کنند.

پزشک مرکز بهداشت ادامه می دهد: چند بار به پارچه لگد می زنند و متوجه می شوند که صدا مربوط به یک نوزاد است. نوزادی که حتی بند ناف او هم جدا نشده است.

وی در ادامه می گوید: همان موقع کودک را به کلانتری می برند، کلانتری مسئولیت بچه را نمی پذیرد، به همین دلیل بچه به مرکز بهداشت فرستاده می شود.

پزشک می گوید: در مرکز بهداشت نخست بند ناف کودک را جدا می کنند و سپس پرسنل برای او لباس می خرند. این نوزاد پسر سالم بوده و برای انجام روند قانونی ماجرا به بیمارستان کودکان بندرعباس منتقل می شود.

کاویان پور معتقد است: بیمارستان کودکان هم مسئولیت کودک را برای بستری دائم نوزاد قبول نمی کند، زیرا که این نوزاد اصلا بیماری نداشته که بخواهد در بیمارستان بستری شود.

وی خاطر نشان می کند: به همین دلیل، قاضی و پلیس به بیمارستان می روند و نوزاد پسر چند روزه را به بهزیستی منتقل می کنند.

کاویان پور درباره زمان بستری شدن این نوزاد و اینکه آیا کسی دنبال او امده است یا خیر هم می گوید: تا به امروز کسی دنبال این نوزاد نیامده و پیگیر ماجرا نشده درباره زمانبندی هم اگر بخواهید بدانید، باید بگویم که تمام این فرآیند در عرض یک روز انجام شد و قرار بود که روز 18 خرداد هم نوزاد به بهزیستی منتقل شود.

برای مشاهده فیلم مربوط به این کودک اینجا را کلیک کنید

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها