ابر بدهکار بانکی از کشور فرار کرد؟

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر فرار رسول دانیال زاده ابر بدهکار بانکی به خارج از کشور در فضای مجازی منتشر شد که صحت و سقم این موضوع را در این گزارش بخوانید.

ابر بدهکار بانکی از کشور فرار کرد؟

به گزارش خبر فوری ، طی روز‌های گذشته اخباری مبنی بر فرار رسول دانیال زاده ابر بدهکار بانکی به خارج از کشور در فضای مجازی منتشر شد.

مشخص شد که دانیال زاده چند ماهی است که از کشور خارج شده است.

گفته می‌شود دانیال زاده برای طی پروسه درمانی به خارج از کشور سفر کرده است و وکیل این فرد به وکالت از وی پرونده را پیگیری می‌کند.

حال باید دید که آیا با شروع رسیدگی به پرونده، دانیال زاده در جلسات دادگاه حاضر می‌شود؟

رسول دانیال زاده مدیر عامل کارخانه فولاد گیلان و فولاد کاویان است.

رسول دانیال زاده به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های خود تحت تعقیب بود و مدتی را هم به همین دلیل در بازداشت به سر می‌برد.

رسول دانیال زاده یکی از ابر بدهکاران بانکی است؛ از جمله مهم‌ترین تکنیک‌های وی می‌توان به ایجاد کارخانه‌ای کوچک به عنوان ویترین فعالیت‌ها برای اخذ تسهیلات نجومی و همچنین پرداخت رشوه به مدیران شعب بانکی برای همراهی در ارائه تسهیلات اشاره کرد.

دانیال زاده بخش عمده تسهیلات بانکی را صرف برج سازی در داخل و خارج کشور کرد که از جمله آن برج‌های فوق سلطنتی در کامرانیه تهران است.

محسنی اژه‌ای سخنگوی سابق قوه قضاییه در یکصد و هفتمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در مورد دستگیری رسول دانیال‌زاده و اتهاماتش و ادعا‌های برخی از نمایندگان مجلس مبنی بر ارتباط وی با حسین فریدون گفت: من شخصاً موافق هستم که برخی از متهمان به صورت علنی محاکمه شوند و رسانه‌ها هم اجازه انتشار عکس، اتهامات وی و جزئیات دادگاه‌ها را داشته باشند.

سخنگوی سابق قوه قضاییه افزود: چرا وقتی سارقی که چند سابقه دارد، نباید چهره وی را نشان دهیم و یا فردی که چند هزار میلیارد تومان بدهی دارد، چهره‌اش به جامعه نشان داده نشود، اما ما براساس قانون موظف به انجام این کار نیستیم و خود را تابع قانون می‌دانیم.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای گفت: شخصی که شما نام بردید دستگیر شده و تحقیقات از وی در مرحله انجام است، ضمن اینکه ارتباط وی با حسین فریدون هم کاملاً مشهود است، اما هم‌ اکنون نحوه این ارتباط و اقدامات آن‌ها مشخص نیست و باید منتظر نتیجه تحقیقات این پرونده باشیم.

اخیرا و بعد از رسانه‌ای شدن نام طبری و تشکیل پرونده برای وی، صحبت‌هایی درباره ارتباط دانیال زاده با اکبر طبری هم مطرح شده است.

حال باید دید که با محاکمه این فرد و صدور حکم احتمالی حبس برای وی امکان دستگیری و استرداد دانیال زاده به کشور وجود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    طبری=اکبر اتباع طبری

    نظرات شما -
    • Amir
      0

      وقتی که اسراف وناشکری ودزد ودروغ همه وهمه دست دردست هم دادن هیچ موقع توقع نداشته باشیم که مملکت روپاخودش وایسته این ابربدهکاران که یک ساعته این ابرقدرت وبدست نیاوردن وچرامیذارید ازکشوربرن وباهزاران تروند دوباره برشون گردونید باورش غیرممکنه یکی مثل امثال ابرابرها حتی زندان هم براشون مثل هتل یکی هم مثل امثال من که وام هتادمیلونی ام تاالان ۱۸۰ میلیون پرداخت کردم هنوز هم مانده ایا خداوقران هم همین وعدهاروبهمون داده ارامش هیچ ندارم ازبس زحمت کشیدم همش رفته سودوام خدایاابرکلاهبرداران ابردروغگویان رانابودکن

  • مردم
    0

    الحمدوالله.........فراریش دادند ،یا فرار کرد .قوم و خیش کدامیک از مسئولین است

  • ثنا
    0

    بلهزفراريش دادندايشون صاحب وسازنده برجهاي معروفدرومارزيدنت هستندوانقدرپول اين ملت روبالاكشيده بودكه اخيرن هم يك زن جوان كه جاي دخترش هست گرفته وچه خونه وماشينوزندگي براي اين خانم فراهم كرده ماشنينهاي اخرين مدل زيرپاي خودش وزندچندمش باپول اين ملت بدبخت خداازتون نگذره كه چون نزديكي بابرادررييس جمهورداشت خوب بخوربخوركردآخرش هم فراريش دادن خودشون

  • علی
    0

    بانکها ارث پدری اینگونه افراد است.مگه چیه ؟.زیرصد میلیون یاپنج میلیون یاوام ازدواج یاقرضالحسنه بخواهی باید چند ضامن کارمند وکاسب معتبر وسفته وچک برابراصل وسود بدهی.اگریک ماه قسط عقب بیفته چون مبلغ وام کم بوده باید عالم وآدم بفهمند.

  • درج واقعیت
    0

    مشکل ما ساختاری است نه موردی، بعنوان نمونه : 1: قیمت بنزین برای پیکان مدل 50مسافر کش که زندگی اش از همون ماشین قراضه میگذره باماشین چندمیلیاردی آقازاده ها ودگرزاده ها برای عیش ونوششان ،یکسان هست 2-یارانه به صاحبان همان ماشین میلیاردی ها هم تعلق میگیره 3-فرزندان همون میلیاردر های اقازاده و دگر زاده ها با خریدصندلی رشته های پزشکی وسایررشته ها پزپزشک شدن را هم میدهند ولی فرزندان صاحب پیکان قراضه ودیگران باید رتبه زیر 200 بیاره تا بدون رانت قبول شود 4-استاد زاده ها هم بدلیل واهی و من در آوردی و غیر منطقی وعلمی، سهمیه قبولی برای فرزندانشان دارند یاحق فروش سهمیه را به چند صد میلیون به دگرزاده ها دارند 5-در اخذ وام صاحب پیکان قراضه برای5 میلیون وام برای تعمیر ماشین یا گذران حداقل معیشت زندگی باید از چند خوان بگذره با بهره 24 %بانکی تازه اگه موق به دریافت گردد ولی آقازاده ها ودگرزاده هاورانت خواران در کمترین مدت زمانی از وام چند میلیاردی یاارزی بر خوردار میشوند 6- آفتابه دزد ازسوی هیچ فردی حمایت نمیشه ولی دزد تریلیاردی از سوی هواداران و ذینفعانش حمایت ،ورایزنی مینمایند هر چند خوشبختانه تاثیری درمحاکمه و محکومیت اش ندارد 7ونمونه های دیگر....

  • آبی
    0

    رسانه ها هم کم مقصر نیستن ،وقتیکه یه فساد کوچیک از این دزدا معلوم میشه،رسانه ها جرأت ندارن اسمشونو بگن تا همه زودتر بفهمم که این دزد کیه همش میگن..م،خ. ج ن ب ز ح ه بابا این چه کاریه واقعیتو بگو به مردم همین مردمن که مطالب شما رو میخونن چرا با شعورشون بازی میکنین،البته این بخشی از موضوعه

  • لعنت
    0

    لعنت خدا به اینجور دزدای بدبخت و حامیانشان کنن. آتیش بگیرن تو اون خونه های دزدیشون با حامیاشون

  • یزدان
    0

    بخدا اگه این وضعیت در زمان شاه بود تا حالا روحانیون سالی صد دفعه انقلاب کرده بودن. افسوس که این انقلاب بزرگترین ظلم را در حق روحانیت کرد و آنها را جیره خور بیت المال کرد که هر دزدی ای بشه صداشون در نیاد.

  • علی حکمی
    0

    همه ی این ابر بدهکاران یا فامیل ریاست جمهوری هستند یا منتسبین به دولت و مدیران چقدر دزد گردن کلفت تربیت کردیم و از دستاوردهای ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها